Johann Sebastian Bach (1685-1750)
|
Χορικά από
καντάτες (BWV 22 / 5, BWV 75 / 7 & 14, BWV 79 / 3 και BWV 140 / 4)
Χορικά (BWV 371, 260, 298, 437, 90 / 5, 176 /
6, 38 / 6 και 363)
“Wohl mir, daß ich Jesus habe”, BWV 147 /
10
Magnificat, BWV 243
Δύο άριες για
σοπράνο από το Ορατόριο των Χριστουγέννων, BWV 248 / 39 & 57
Τρίο-σονάτα για όργανο
αρ. 3 σε ρε-ελάσσονα, BWV 527
Πρελούδιο και φούγκα σε
Ρε-μείζονα, BWV
532
Πρελούδιο και φούγκα σε
φα-ελάσσονα, BWV 534
Πρελούδιο και φούγκα σε
σι-ελάσσονα, BWV 544
Πρελούδιο και φούγκα σε
ντο-ελάσσονα, BWV 546
Πρελούδιο και φούγκα σε
Ντο-μείζονα, BWV 547
Πρελούδιο και φούγκα σε
Σολ-μείζονα, BWV 550
Η συλλογή Clavier-Übung
III και το Πρελούδιο και φούγκα σε Μι-ύφεση-μείζονα, BWV 552
Pièce d’Orgue [Φαντασία]
σε Σολ-μείζονα, BWV 572
Φούγκα σε ντο-ελάσσονα,
BWV 575
Φούγκα σε σι-ελάσσονα
(πάνω σε ένα θέμα του Corelli), BWV 579
Πασσακάλια σε
ντο-ελάσσονα, BWV 582
Χορικό πρελούδιο “O Mensch, bewein dein Sünde groß”,
BWV 622
Χορικό πρελούδιο “Nun komm der Heiden Heiland”, BWV 659
Χορικά πρελούδια “Allein Gott in der Höh sei Ehr”, BWV 662 και 663
Χορικά πρελούδια BWV 669-671, 676, 678, 680, 682, 684, 686 και 688
Fughetta super “Wir glauben all an einen Gott”, BWV 681
Χορικά πρελούδια “Wer nur den lieben Gott läßt
walten”, BWV 690 &
691
Δύο χορικά πρελούδια (Allein
Gott in der Höh sei Ehr, BWV 715, και Erbarm dich mein, o Herre Gott,
BWV 721)
Χορικό πρελούδιο “Vom Himmel hoch, da komm ich her”, BWV 738
Χορική παρτίτα “Sei gegrüßet, Jesu gütig”,
BWV 768
Duetto II σε Φα-μείζονα
από την συλλογή Klavierübung III, BWV 803
Η μουσική για πληκτροφόρα όργανα
του J. S. Bach. Μια επισκόπηση
Παρτίτα αρ. 2 σε
ντο-ελάσσονα, BWV 826 (Klavierübung I)
“Παραλλαγές Goldberg”,
BWV 988
Σονάτα για σόλο βιολί
αρ. 1 σε σολ-ελάσσονα, BWV 1001
Παρτίτα για σόλο βιολί
αρ. 2 σε ρε-ελάσσονα, BWV 1004
Σουΐτα για σόλο τσέλλο
αρ. 3 σε Ντο-μείζονα, BWV 1009
Σονάτα αρ. 6 για βιολί
και τσέμπαλο σε Σολ-μείζονα, BWV 1019
Σονάτα για φλάουτο και
“υποχρεωτικό” τσέμπαλο σε σι-ελάσσονα, BWV 1030
Κοντσέρτο για βιολί
αρ. 1 σε λα-ελάσσονα, BWV 1041
Κοντσέρτο για δύο
βιολιά σε ρε-ελάσσονα, BWV 1043
Κοντσέρτο για τσέμπαλο
σε φα-ελάσσονα, BWV 1056
|
Carl Philipp Emanuel Bach (1714-1788)
|
Φαντασία σε Ντο-μείζονα, Wq. 59 αρ. 6 / H. 284
Κοντσέρτο για φλάουτο σε ρε-ελάσσονα, H. 484 αρ. 1 [426]
|
Claude-Bénigne
Balbastre (1727-1799)
|
Noëls αρ.
1 και 2 από την Δεύτερη Σουΐτα του τόμου Recueil de Noëls
|
Béla Bartók (1881-1945)
|
Ραψωδία για βιολί και ορχήστρα αρ. 1, Sz. 87
Κουαρτέττο εγχόρδων αρ. 4,
Sz 91
Αντιθέσεις, για
κλαρινέττο, βιολί και πιάνο, Sz. 111
Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 3,
Sz. 119
|
Ludwig van Beethoven (1770-1827)
|
Σονάτα για
βιολοντσέλλο και πιάνο αρ. 2, σε σολ-ελάσσονα,
opus 5 αρ. 2
Τρίο εγχόρδων
σε Ρε-μείζονα, opus 9 αρ. 2
Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 3, σε ντο-ελάσσονα, opus 37
Ρομάντσα
για βιολί και ορχήστρα αρ. 1 σε Σολ-μείζονα, opus 40, & Ρομάντσα
για βιολί και ορχήστρα αρ. 2 σε Φα-μείζονα, opus 50
Τρία τραγούδια
σε ποίηση Goethe (Mailied, opus 52 αρ. 4· Mignons Lied
[“Kennst du das Land”], opus 75 αρ. 1· Mit einem gemalten Band,
opus 83 αρ. 3)
Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 4, σε Σολ-μείζονα, opus 58
Κοντσέρτο για βιολί σε
Ρε-μείζονα, opus 61
Συμφωνία αρ. 8, σε Φα-μείζονα, opus 93
Έξι
μπαγκατέλλες, opus 126
Κουαρτέττο
εγχόρδων σε Σι-ύφεση-μείζονα, opus 130 (με την Μεγάλη Φούγκα, opus
133, ως finale)
Μεγάλη φούγκα, σε
Σι-ύφεση-μείζονα, opus 133
Ένδεκα χοροί,
WoO 17
|
Hector Berlioz
(1803-1869)
|
Μεγάλη λειτουργία για
τους νεκρούς (Requiem), opus 5
Ο Harold στην Ιταλία, συμφωνία με σόλο βιόλα, opus 16
Εισαγωγή της όπερας Benvenuto Cellini, opus 23
|
Leonard Bernstein (1918-1990)
|
Εισαγωγή της
οπερέττας Candide
|
Boris Blacher
(1903-1975)
|
Concertante
Musik, για ορχήστρα, opus
10
|
Ernest Bloch (1880-1959)
|
Schelomo, εβραϊκή ραψωδία για σόλο βιολοντσέλλο και
ορχήστρα
|
Luigi Boccherini (1743-1805)
|
Κοντσέρτο για βιολοντσέλλο αρ. 9, σε Σι-ύφεση-μείζονα, G. 482
|
Georg Böhm (1661-1733)
|
Πρελούδιο
σε Ντο-μείζονα
Πρελούδιο
σε ρε-ελάσσονα
Πρελούδιο
σε σολ-ελάσσονα
Χορικό
πρελούδιο “Christ lag in Todesbanden”
Χορικό πρελούδιο “Vater unser im Himmelreich”
|
Johannes Brahms
(1833-1897)
|
Τρίο με πιάνο αρ. 1
σε Σι-μείζονα, opus 8
Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 1, σε ρε-ελάσσονα, opus 15
Παραλλαγές και
φούγκα πάνω σ’ ένα θέμα του Händel για πιάνο, opus 24
Σονάτα για βιολοντσέλλο
και πιάνο αρ. 1, σε μι-ελάσσονα, opus 38
“Der
Gang zum Liebchen”, opus 48 αρ. 1
Τrost in Tränen, opus 48 αρ. 5
Συμφωνία αρ. 1 σε
ντο-ελάσσονα, opus 68
Συμφωνία αρ. 2, σε
Ρε-μείζονα, opus 73
Συμφωνία αρ. 3, σε
Φα-μείζονα, opus 90
Σονάτα για βιολί
και πιάνο αρ. 3 σε ρε-ελάσσονα, opus 108
Τέσσερα
χορικά πρελούδια για όργανο, opus 122 αρ. 3, 4, 9 και 10, & Χορικό
πρελούδιο και φούγκα σε λα-ελάσσονα πάνω στο “O Traurigkeit, o Herzeleid”,
WoO 7
|
Max Bruch (1838-1920)
|
Kol Nidrei, για βιολοντσέλλο και
ορχήστρα, opus 47
|
Anton Bruckner (1824-1896)
|
Συμφωνία αρ. 7, σε Μι-μείζονα
|
Dietrich Buxtehude (1637-1707)
|
Πρελούδιο σε
μι-ελάσσονα, BuxWV 142
Πρελούδιο σε
σολ-ελάσσονα, BuxWV 148
Σακόν σε ντο-ελάσσονα,
BuxWV 159
Πασσακάλια σε
ρε-ελάσσονα, BuxWV 161
Παραλλαγές πάνω στο
χορικό “Ach Gott und Herr”, BuxWV 177
|
Giacomo Carissimi (1605-1674)
|
“No,
no, non si speri!”
|
Alfredo Casella (1883-1947)
|
Ιταλία, ραψωδία για ορχήστρα, opus 11
|
Fryderyk Chopin (1810-1849)
|
Κοντσέρτο για πιάνο αρ.
1, σε μι-ελάσσονα, opus 11
Νυχτερινό σε
Ρε-ύφεση-μείζονα, opus 27 αρ. 2, και Νυχτερινό σε ντο-ελάσσονα,
opus 48 αρ. 1
Βαλς σε
Λα-ύφεση-μείζονα, opus 69 αρ. 1, σε λα-ελάσσονα, opus 34 αρ. 2,
και σε μι-ελάσσονα, KK IVa / 15
Σονάτα για πιάνο
αρ. 3 σε σι-ελάσσονα, opus 58
|
Diego da Conceição
(ακμή: β΄ ήμισυ του 17ου αιώνος)
|
Batalha
do 5 Tom
|
François Couperin (1668-1733)
|
Επτά μέρη από την Messe pour les Couvents
|
Claude
Debussy (1862-1918)
|
Images (Εικόνες),
δεύτερο βιβλίο
Ραψωδία για άλτο
σαξόφωνο και ορχήστρα & Ραψωδία
για κλαρινέττο και ορχήστρα
Σονάτα
για βιολί και πιάνο
|
Guillaume Dufay (1397; - 1474)
|
Φωνητικά έργα (Donnés l’assault a la fortresse· Ce jour de l’an· Ma belle dame souverainne· Flos florum· Anima mea lique facta est· O proles Hispanie / O sidus Hispanie)
|
Henri Dutilleux (1916-2013)
|
Σονάτα για
πιάνο
Τρεις
στροφές πάνω στο όνομα του Sacher, για σόλο τσέλλο
|
Antonín Dvořák (1841-1904)
|
Κοντσέρτο για βιολί σε λα-ελάσσονα, opus 53
Σλαβικοί χοροί (δεύτερη σειρά), opus 72
|
George Enescu (1881-1955)
|
Ρουμάνικη
ραψωδία αρ. 1 σε Λα-μείζονα, opus 11 αρ. 1
|
Gabriel Fauré (1845-1924)
|
Παβάνα σε φα-δίεση-ελάσσονα, opus 50
Ρομάντσα για τσέλλο
και πιάνο, opus 69
Impromptu σε
Ρε-ύφεση-μείζονα για σόλο άρπα, opus 86
|
César Franck (1822-1890)
|
Κουϊντέττο
με πιάνο σε φα-ελάσσονα
Σονάτα για
βιολί και πιάνο σε Λα-μείζονα
Συμφωνία σε ρε-ελάσσονα
|
Girolamo Frescobaldi (1583-1643)
|
Tοκκάτα αρ. 4 από το Secondo Libro di Toccate…
|
Giovanni Gabrieli (1554/1557-1612)
|
3 Canzoni [Canzon duodecimi toni, à 10 (αρ. 1), από την συλλογή Sacrae symphoniae (1597)· Canzon I, “La Spiritata”, à 4 (1608)· Canzon XV, à
10, από την συλλογή Canzoni et sonate (1615)]
|
George Gershwin (1898-1937)
|
Ένας Αμερικάνος στο Παρίσι, συμφωνικό ποίημα
|
Henryk Górecki (1933-2010)
|
Συμφωνία αρ. 3,
opus 36 («Των λυπημένων τραγουδιών», για υψίφωνο και ορχήστρα)
|
Edvard Grieg (1843-1907)
|
Κοντσέρτο για πιάνο σε λα-ελάσσονα, opus 16
|
Nicolas de Grigny (1672-1703)
|
Πέντε μέρη από το
Πρώτο βιβλίο για όργανο
|
Félix Alexandre Guilmant (1837-1911)
|
Introduction (Largo
e maestoso) et Allegro [πρώτο μέρος] από την Σονάτα για όργανο αρ. 1 σε
ρε-ελάσσονα, opus 42
|
Georg Friedrich Händel (1685-1759)
|
Αποσπάσματα από την όπερα Rinaldo, HWV 7
Αποσπάσματα από την όπερα Amadigi di Gaula, HWV 11
Αποσπάσματα από την όπερα Giulio Cesare in Egitto,
HWV 17
“Halleluja” από το
ορατόριο Ο Μεσσίας, HWV 56 / 39 (στην διασκευή του W. A. Mozart, KV
572)
Κοντσέρτο για όργανο
και ορχήστρα σε Φα-μείζονα, HWV 295 / opus 4bis αρ. 1
Concerto grosso σε ρε-ελάσσονα, opus 3 αρ. 5 / HWV 316
Σουΐτα αρ. 1, σε Φα-μείζονα, HWV 348,
από την «Μουσική των νερών»
Μουσική για τα βασιλικά πυροτεχνήματα, HWV 351
|
Joseph Haydn (1732-1809)
|
Συμφωνία σε Ρε-μείζονα,
Hob. I: 1
Συμφωνία σε
Ρε-μείζονα, Hob. I: 6 (“το πρωί”)· Συμφωνία σε Ντο-μείζονα,
Hob. I: 7 (“το μεσημέρι”)· Συμφωνία σε Σολ-μείζονα, Hob. I: 8
(“το δειλινό”)
Συμφωνία σε
μι-ελάσσονα, Hob. I: 44
Συμφωνία σε
φα-δίεση-ελάσσονα, Hob. I: 45
Συμφωνία σε
φα-ελάσσονα, Hob. I: 49
Συμφωνία σε
Σολ-μείζονα, Hob. I: 94
Sinfonia concertante σε Σι-ύφεση-μείζονα, Hob. I: 105
Κουαρτέττο
εγχόρδων σε σολ-ελάσσονα, opus 74 αρ. 3 / Hob. III: 74
Τρίο με πιάνο σε Σολ-μείζονα, Hob. XV: 25
Τρίο με πιάνο σε
Μι-ύφεση-μείζονα, Hob. XV: 29
Σονάτες σε
Ντο-μείζονα, Hob.
XVI: 50 / WU 60, και σε
Μι-ύφεση-μείζονα,
Hob. XVI: 52 / WU 62
Η Δημιουργία (Die Schöpfung), ορατόριο σε τρία μέρη, Hob. XXI: 2
Διασκευές
βρετανικών παραδοσιακών μελωδιών (Hob. XXXIa: 2, 28, 128bis, 176, 229 &
Hob. XXXIb: 9) και αγγλικές καντσονέττες (Hob. XXVIa: 25, 31 και 32)
|
Joseph Haydn / David Popper (1843-1913)
|
Κοντσέρτο για
βιολοντσέλλο σε Ντο-μείζονα, Hob. VIIb: 5
|
Sebastián
Aguilera de Heredia
(περί το 1561-1627)
|
Obra de
Tono I
|
Jacques Ibert (1890-1962)
|
Τρίο για βιολί, τσέλλο
και άρπα
|
Orlando di
Lasso [Roland de
Lassus] (1532-1594)
|
“Matona mia cara”
|
Franz Liszt (1811-1886)
|
Θύελλα
και Η κοιλάδα του Obermann, από την συλλογή Έτη προσκυνήματος /
Πρώτο έτος: Ελβετία, S 160 αρ. 5 και 6
Δύο τραγούδια σε
ποίηση Goethe (Der König von Thule, S 278 / 1-2 & R 594a-b·
Freudvoll und leidvoll, S 280 / 1-2 & R 579a / 579c)
Βαλς από την όπερα
Φάουστ του Gounod, S 407
|
Gustav Mahler (1860-1911)
|
Συμφωνία αρ. 4, σε Σολ-μείζονα
|
Luca Marenzio (1553 / 1554-1599)
|
“O Rex gloriae”
|
Bohuslav Martinů (1890-1959)
|
Σεξτέττο εγχόρδων,
H. 224
Συμφωνία αρ. 4,
H. 305
Παραλλαγές πάνω σ’ ένα
σλοβάκικο λαϊκό τραγούδι, για βιολοντσέλλο
και πιάνο, H. 378
|
Felix Mendelssohn-Bartholdy (1809-1847)
|
Οκτέττο εγχόρδων, σε Μι-ύφεση-μείζονα, opus 20
Κοντσέρτο για
βιολί σε μι-ελάσσονα, opus 64
Εισαγωγή σε Ντο-μείζονα, opus 101, «των τρομπετών»
Συμφωνία αρ. 5, σε ρε-ελάσσονα, opus 107 («Της Μεταρρυθμίσεως»)
Δύο
Θρησκευτικά άσματα για άλτο, χορωδία και όργανο
|
Olivier Messiaen (1908-1992)
|
Combat de la Mort et de la Vie από την συλλογή Les Corps Glorieux
|
Darius Milhaud (1892-1974)
|
Προβηγκιανή σουΐτα, opus
152b
|
Wolfgang Amadeus Mozart
(1756-1791)
|
Te Deum, KV 66b /
141
Εκκλησιαστικές
σονάτες KV 241a / 224 & KV 241b / 225
Κουαρτέττο με φλάουτο αρ. 1, σε Ρε-μείζονα, KV 285
Κουαρτέττο με φλάουτο αρ. 2,
σε Σολ-μείζονα, KV 285a
Κουαρτέττο με φλάουτο αρ. 3,
σε Ντο-μείζονα, KV 285b
Κοντσέρτο για φλάουτο αρ. 2, σε Ρε-μείζονα, KV 285d / 314
Sinfonia concertante σε
Μι-ύφεση-μείζονα, KV 297b
Κουαρτέττο με φλάουτο αρ. 4, σε
Λα-μείζονα, KV 298
Συμφωνία σε Ρε-μείζονα,
KV 300a / 297
Κοντσέρτο για δύο πιάνα, σε
Μι-ύφεση-μείζονα, KV 316a / 365
Divertimento σε
Ρε-μείζονα, KV
320b / 334
Sinfonia concertante σε Μι-ύφεση-μείζονα για βιολί και βιόλα, KV 320d / 364
Εισαγωγή του Singspiel Η Απαγωγή απ’ το Σεράι, KV 384
Άρια της Konstanze, “Ach
ich liebte, war so glücklich”, από την πρώτη πράξη του Singspiel Η
Απαγωγή απ’ το Σεράι, KV 384 / 6
Ρετσιτατίβο και
ρόντο [σκηνή και άρια συναυλίας] για σοπράνο και ορχήστρα,
“Mia speranza adorata! – Ah non sai qual pena sia”, KV 416, & Άρια για
σοπράνο, “Vorrei spiegarvi, oh Dio!”, KV 418
Κουαρτέττο εγχόρδων σε ρε-ελάσσονα, KV 417b / 421
Κουαρτέττο εγχόρδων σε
Ντο-μείζονα, KV 465
Κοντσέρτο για πιάνο σε
ρε-ελάσσονα, KV 466 & Κοντσέρτο για πιάνο σε
Ντο-μείζονα, KV 503
Κοντσέρτο για πιάνο σε
Μι-ύφεση-μείζονα, KV 482
Εισαγωγή
της όπερας Οι γάμοι του Φίγκαρο, KV 492
Κουϊντέττο εγχόρδων σε
σολ-ελάσσονα, KV 516
Εισαγωγή
της όπερας Don Giovanni, KV 527
Συμφωνία σε
Μι-ύφεση-μείζονα, KV 543
Adagio και Φούγκα σε
ντο-ελάσσονα, KV 546
Φαντασία σε φα-ελάσσονα,
KV 608
Ave verum corpus, KV
618
Κοντσέρτο για κλαρινέττο σε Λα-μείζονα, KV 622
Requiem σε
ρε-ελάσσονα, KV 626
|
(André) George (Louis)
Onslow
(1784-1853)
|
Κουϊντέττο
εγχόρδων αρ. 20 σε ρε-ελάσσονα, opus 45
|
Johann Pachelbel (1653-1706)
|
Χορική παρτίτα “Ach, was soll ich Sünder machen”
Χορική παρτίτα “Was Gott tut, das ist wohlgetan”
|
Niccolò Paganini
(1782-1840)
|
Καπρίτσια για
σόλο βιολί, opus 1 αρ. 1, 4, 9, 14, 15 και 24
“La
campanella”, από το Κοντσέρτο για βιολί αρ. 2 σε σι-ελάσσονα, opus 7
Εισαγωγή
και παραλλαγές στο “Dal tuo stellato soglio” του Rossini, για βιολί στην
4η χορδή και ορχήστρα, M.S. 23
Εισαγωγή
και παραλλαγές στο “Nel cor più non mi sento” του Paisiello, για
σόλο βιολί
|
Arvo Pärt (γεν. 1935)
|
Fratres II
για βιολί και πιάνο
Hymn
to a Great City, για δύο πιάνα
|
Francis Poulenc (1899-1963)
|
Αubade.
Χορογραφικό κοντσέρτο για πιάνο και 18 όργανα, opus 51
Κοντσέρτο σε
σολ-ελάσσονα για όργανο, ορχήστρα εγχόρδων και τύμπανα, opus 93
Συμφωνιέττα για
ορχήστρα, opus 141
|
Henry Purcell (1659-1695)
|
«Σουΐτα» από την μουσική για
την τραγωδία Abdelazer, Z. 570
Overture
(εισαγωγή) στην τραγωδία The Rival Sisters, Z. 609
«Σουΐτα αρ. 1» από
την ημι-όπερα The Fairy Queen, Z. 629
|
Henry Purcell / Δημήτρης
Μητρόπουλος (1896-1960)
|
Πρελούδιο και
Θάνατος της Διδούς, από την όπερα Διδώ και Αινείας (σε διασκευή
για ορχήστρα εγχόρδων του Δημήτρη Μητρόπουλου)
|
Jean-Philippe Rameau (1683-1764)
|
Κομμάτια για
τσέμπαλο σε μορφή κοντσέρτου: αρ. 5
|
Maurice Ravel (1875-1937)
|
Menuet antique
Παβάνα για μια νεκρή ινφάντα
Σονατίνα για
πιάνο
Δεύτερη σουΐτα από το μπαλλέττο Δάφνις και Χλόη
Το βαλς, χορογραφικό ποίημα για ορχήστρα
Σονάτα
για βιολί και βιολοντσέλλο
Τσιγγάνα, για
βιολί και πιάνο
Σονάτα
για βιολί και πιάνο
Κοντσέρτο για
πιάνο σε Σολ-μείζονα
|
Carl Reinecke (1824-1910)
|
Κοντσέρτο για φλάουτο σε Ρε-μείζονα, opus 283
|
Ottorino Respighi (1879-1937)
|
Κρήνες της
Ρώμης, συμφωνικό ποίημα
Il tramonto (Το
ηλιοβασίλεμα)
|
Julius Reubke (1834-1858)
|
Μεγάλη
σονάτα για όργανο σε ντο-ελάσσονα (“Ο 94ος Ψαλμός”)
|
Gioacchino Rossini (1792-1868)
|
Sonata a quattro αρ. 1, σε Σολ-μείζονα
Εισαγωγή
της όπερας Η μεταξένια σκάλα
Stabat Mater
|
[Gioacchino Rossini (1792-1868)]
|
Εισαγωγή, θέμα και παραλλαγές για κλαρινέττο
και ορχήστρα
|
Camille
Saint-Saëns (1835-1921)
|
Κοντσέρτο για βιολοντσέλλο αρ. 1, σε
λα-ελάσσονα, opus 33
Η μούσα και ο ποιητής, σε μι-ελάσσονα, για βιολί, βιολοντσέλλο και
ορχήστρα, opus 132
|
Pablo de Sarasate (1844-1908)
|
Βασκικό
καπρίτσιο, opus 24
|
Ahmed Adnan Saygun (1907-1991)
|
Συμφωνία αρ. 4,
opus 53
|
Alfred Schnittke (1934-1998)
|
Moz-Art
à la Haydn, για δύο βιολιά και ορχήστρα δωματίου
À
Paganini, για σόλο βιολί
|
Arnold Schönberg (1874-1951)
|
Φαντασία για
βιολί με συνοδεία πιάνου, opus 47
|
Franz Schubert (1797-1828)
|
Τέσσερα τραγούδια σε ποίηση Goethe (Gretchen am Spinnrade, D 118· Erlkönig, D 328· Ganymed, D 544· Lied der Mignon [“Nur wer die Sehnsucht kennt”], D 877 αρ. 4)
Κουϊντέττο “της
πέστροφας” σε Λα-μείζονα, D 667
Σονάτα “Arpeggione” σε
λα-ελάσσονα, D 821
“Gefrorne Tränen”, από τον κύκλο Το χειμωνιάτικο ταξίδι, D 911 αρ. 3
Τρίο με πιάνο αρ. 2, σε
Μι-ύφεση-μείζονα, D. 929 (opus 100)
Impromptu σε
Σι-ύφεση-μείζονα, D 935 αρ. 3
|
Robert Schumann (1810-1856)
|
Μεγάλη σονάτα
για πιάνο αρ. 3 σε φα-ελάσσονα, opus 14
Δύο τραγούδια
από την συλλογή Myrthen, opus 25 αρ. 6 (Lied aus dem Schenkenbuch
im Divan II) και opus 25 αρ. 9 (Lied der Suleika)
Τρεις ρομάντσες
για πιάνο, opus 28
Κουϊντέττο με
πιάνο σε Μι-ύφεση-μείζονα, opus 44
Phantasiestücke
για κλαρινέττο (ή τσέλλο) και πιάνο, opus 73
Σονάτα για
βιολί και πιάνο αρ. 2 σε ρε-ελάσσονα, opus 121
|
Jean Sibelius (1865-1957)
|
Rakastava, σουΐτα για ορχήστρα
εγχόρδων, τύμπανα και τρίγωνο, opus 14
|
Bedřich Smetana (1824-1884)
|
Τρίο με πιάνο σε
σολ-ελάσσονα, opus 15
Ο Μολδάβας,
συμφωνικό ποίημα από τον κύκλο «Η πατρίδα μου»
|
Antonio Soler (1729-1783)
|
Σονάτα
αρ. 87 σε σολ-ελάσσονα & Σονάτα αρ. 88 σε Ρε-ύφεση-μείζονα
|
(Giuseppe) Michele Stratico (1728-1783)
|
Sinfonia σε ντο-ελάσσονα και Sinfonia σε Ντο-μείζονα
Sinfonia σε Ντο-μείζονα
και Sinfonia σε Ρε-μείζονα
|
Johann Strauss II (1825-1899)
|
Βαλς “Ρόδα
από τον Νότο”, opus 388
|
Richard Strauß (1864-1949)
|
Σονάτα για
βιολοντσέλλο και πιάνο σε Φα-μείζονα, opus 6
Gefunden,
opus 56 αρ. 1
|
Hubert Stuppner (γεν. 1944)
|
Concert
Musique KV 1991 “Amadeus”, για φλάουτο, κλαρινέττο και ορχήστρα εγχόρδων
|
Giuseppe Tartini (1692-1770)
|
Κοντσέρτο για βιολοντσέλλο σε Λα-μείζονα
|
Giuseppe Verdi (1813-1901)
|
Εισαγωγή της όπερας Οι σικελικοί εσπερινοί
|
Heitor Villa-Lobos
(1887-1959)
|
“Chôros” και “Bachianas brasileiras”
(επιλογή)
Κοντσέρτο
για κιθάρα και μικρή ορχήστρα
Κοντσέρτο
για βιολοντσέλλο αρ. 2
|
[Tomaso Antonio Vitali (1663-1745)]
|
Σακόν για βιολί
και συνεχές βάσιμο σε σολ-ελάσσονα
|
Antonio Vivaldi (1678-1741)
|
Κοντσέρτο για δύο βιολιά
σε λα-ελάσσονα, RV 522 / opus 3 αρ. 8
Giustino [Ιουστίνος], όπερα σε τρεις
πράξεις, RV 717
|
Johann Caspar Vogler (1696-1763)
|
Χορικό πρελούδιο “Jesu Leiden, Pein und Tod”
|
Richard
Wagner (1813-1883)
|
5
ποιήματα της Mathilde Wesendonck (“Wesendonck-Lieder”)
“Πένθιμο εμβατήριο” από το Λυκόφως
των θεών
|
Johann Gottfried Walther (1684-1748)
|
Κοντσέρτο σε
σι-ελάσσονα για όργανο (μεταγραφή του κοντσέρτου για βιολί σε
μι-ελάσσονα, RV 275, του Vivaldi)
|
Carl Maria von Weber (1786-1826)
|
Συμφωνία αρ. 1, σε Ντο-μείζονα, opus 19 / J. 50
Κοντσερτίνο για κλαρινέττο σε ντο-ελάσσονα /
Μι-ύφεση-μείζονα, opus 26 / J. 109
Εισαγωγή της όπερας Ο ελεύθερος σκοπευτής, opus 77 / J. 277
|
Hugo Wolf (1860-1903)
|
Δύο τραγούδια από
την ανθολογία σε ποίηση Goethe (Mignon II [“Nur wer die Sehnsucht
kennt”], αρ. 6· Der Rattenfänger, αρ. 11)
|
Eugène Ysaÿe (1858-1931)
|
Σονάτα αρ. 4 σε
μι-ελάσσονα, από τις 6 σονάτες για σόλο βιολί, opus 27
|
Αγγλικά μαδριγάλια της Αναγέννησης
|
John Bennet: Weepe O mine eyes· Thomas Weelkes: Cease
sorrowes now· Giles Farnaby: Construe my meaning· ανώνυμος: Remember me my dear
|
Αμάραντος Αμαραντίδης (1947-1995)
|
Κοντσέρτο
για κοντραμπάσσο και ορχήστρα εγχόρδων
|
Αναγεννησιακές
chansons
|
Josquin Desprez: Mille regretz· Antoine de Févin: Petite
camusette· Pierre
Sandrin: Doulce memoire en plaisir consommée· Pierre Passereau: Il est bel et bon,
commère, mon mary· Antonio Gardano: Doulce memoire· Clément Jannequin: Le chant des
oiseaux
|
Γεώργιος Αξιώτης
(1875-1924)
|
Φούγκα
για κουαρτέττο εγχόρδων
|
Αντόν Στεπάνοβιτς Αρένσκυ [Антон Степанович Аренский] (1861-1906)
|
Παραλλαγές πάνω
σ’ ένα θέμα του Τσαϊκόβσκυ, σε μι-ελάσσονα, για ορχήστρα εγχόρδων, opus
35a
|
Αλεξάντρ Γκρηγκόριεβιτς Αρουτιουνιάν
[Александр Григорьевич Арутюнян]
(1920-2012)
|
Κοντσέρτο
για τρομπέτα σε Λα-ύφεση-μείζονα
|
Μάριος Βάρβογλης (1885-1967)
|
Πρελούδιο,
Χορικό και Φούγκα για πέντε φωνές πάνω στο θέμα BACH, για ορχήστρα
εγχόρδων
Στοχασμός,
για ορχήστρα εγχόρδων
|
Μιχαήλ Ιβάνοβιτς Γκλίνκα [Михаил Иванович Глинка] (1804-1857)
|
«Αμφιβολία»
|
Σπύρος Δήμας
(1915-1986)
|
Της αναστάσεως, πρελούδιο – φούγκα – χορικό
|
Δημήτρης Δραγατάκης
(1914-2001)
|
Κοντσέρτο
δωματίου, για κλαρινέττο και ορχήστρα
εγχόρδων
|
Είδη και μορφές της έντεχνης
μουσικής στην ιστορική τους προοπτική
(σειρά άρθρων παιδαγωγικού
χαρακτήρος)
|
Εισαγωγή [αρχείο pdf / 139 KB]
Μίμηση και κανόνας [αρχείο pdf / 193 KB]
Φούγκα (πρώτο μέρος: τα μικροδομικά στοιχεία) [αρχείο pdf / 231 KB]
Φούγκα (δεύτερο μέρος: είδη φούγκας) [αρχείο pdf / 241 KB]
Φούγκα (τρίτο μέρος: ιστορική εξέλιξη) [αρχείο pdf / 157 KB]
|
Αντίοχος Ευαγγελάτος (1903/1904-1981)
|
Συμφωνία αρ. 1,
σε Ντο-μείζονα
|
Η μουσική για πληκτροφόρα όργανα
του J. S. Bach. Μια επισκόπηση
|
Μίκης Θεοδωράκης (γεν. 1925)
|
Ελεγείο και θρήνος στον Βασίλη Ζάννο, για μεγάλη συμφωνική ορχήστρα
Δύο
χορωδιακά (“Άρνηση” και “Μέσα στις θαλασσινές σπηλιές”)
|
Ιερώνυμος Κύπριος ο Τραγωδιστής
(μέσα 16ου αιώνος)
|
“Ω Πάσχα το Μέγα”
|
Ιταλικά μαδριγάλια της Αναγέννησης
|
Jacob Arcadelt: Il
bianco e dolce cigno· ανώνυμος: Passacalli della vita·
Philippe Verdelot: Divini occhi sereni· Cipriano de Rore: O
sonno
|
Βασίλυ Πάβλοβιτς Καλαφάτη[ς] [Василий Павлович Калафати]
(1869-1942)
|
Εισαγωγή-Φαντασία,
opus 8
Συμφωνία σε
λα-ελάσσονα, opus 12
|
Βασίλυ Σεργκέεβιτς Καλίννικοβ [Василий Сергеевич Калинников]
(1866-1901)
|
Κέδρος
και φοίνικας, συμφωνική εικόνα για μεγάλη ορχήστρα
|
Μανώλης Καλομοίρης
(1883-1962)
|
Τρίπτυχο για ορχήστρα
|
Κωνσταντίνος Κυδωνιάτης (1908-1996)
|
Βυζαντινό
τρίπτυχο για ορχήστρα εγχόρδων, ΚΚ 4α
|
Ρένα Κυριακού
(1917-1994)
|
Κοντσέρτο για
πιάνο και ορχήστρα, opus 18
|
Γιάννης Κωνσταντινίδης (1903-1984)
|
Τέσσερα
χορωδιακά τραγούδια (“Η Ερήνη” [Τήλου], “Τί μού ’χεις τ’ είν’ τα σού ’καμα”
[Κω], “Ρουμπαλιά Γαρουφαλιά” [Βιθυνίας] και “Μια Σμυρνιά στο παραθύρι”
[Αιγαίου])
|
Δημήτριος Λιάλιος (1869-1940)
|
Missa pro defunctis, σε
σι-ελάσσονα
Κουαρτέττο
εγχόρδων σε Μι-μείζονα
|
Νικόλαος
Χαλικιόπουλος-Μάντζαρος (1795-1872)
|
Δύο άριες
συναυλίας (“Come augellin che canta”
και “Bella speme lusinghiera”)
|
Σόλων Μιχαηλίδης (1905-1979)
|
Βυζαντινό αφιέρωμα, για ορχήστρα εγχόρδων & Αρχαϊκή σουΐτα, για φλάουτο, όμποε, άρπα και ορχήστρα εγχόρδων
“Τραγούδι του
γάμου”
|
Αλέκος Ξένος
(1912-1995)
|
Ο Διγενής δεν πέθανε, συμφωνικό ποίημα
|
Πέτρος Πετρίδης (1892-1977)
|
Κοντσέρτο γκρόσσο
για ξύλινα πνευστά, χάλκινα και τύμπανα, opus
11
Χορικό
και παραλλαγές αρ. 2 πάνω σ’ ένα βυζαντινό θέμα (“Χριστός ανέστη”)
|
Γεώργιος Πονηρίδης
(1885-1982)
|
Πρελούδιο και φούγκα για ορχήστρα
εγχόρδων
|
Σεργκέι Σεργκέεβιτς Προκόφιεβ [Сергей Сергеевич Прокофьев] (1891-1953)
|
Συμφωνία αρ. 1, σε
Ρε-μείζονα, opus 25, «Κλασσική»
Σονάτα για βιολί
και πιάνο αρ. 2 σε Ρε-μείζονα, opus 94bis
Σονάτα για
βιολοντσέλλο και πιάνο σε Ντο-μείζονα, opus 119
|
Σεργκέι Βασίλιεβιτς Ραχμάνινοβ [Сергей
Васильевич Рахманинов] (1873-1943)
|
Ελεγειακό
τρίο αρ. 1, σε σολ-ελάσσονα, για βιολί,
βιολοντσέλλο και πιάνο
«Μην μου τραγουδάς, ομορφιά μου», opus 4 αρ. 4
Βαλς σε
Λα-μείζονα, από την συλλογή Morceaux de salon, opus 10 αρ. 2
Σουΐτα για δύο πιάνα
αρ. 2, opus 17
Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 2, σε ντο-ελάσσονα, opus 18
Σονάτα για βιολοντσέλλο
και πιάνο σε σολ-ελάσσονα, opus 19
Συμφωνία αρ. 2, σε
μι-ελάσσονα, opus 27
Το νησί των νεκρών, συμφωνικό ποίημα, opus 29
|
Νικολάι Αντρέεβιτς Ρίμσκυ-Κόρσακοβ
[Николай Андреевич Римский-Корсаков]
(1844-1908)
|
Ισπανικό καπρίτσιο, opus 34
Σεχραζάντ,
συμφωνική σουΐτα, opus 35
Από τον Όμηρο, πρελούδιο-καντάτα
για σόλο σοπράνο, μέτζο-σοπράνο και άλτο, γυναικεία χορωδία και ορχήστρα,
opus 60
|
Διονύσιος Ροδοθεάτος
(1849-1892)
|
Ελ Σιντ (Lo
Cid)
|
Γιώργος Σισιλιάνος (1920-2005)
|
Συμφωνία αρ. 1, opus 14
|
Νίκος Σκαλκώτας (1904-1949)
|
Οκτώ Ελληνικοί
χοροί για ορχήστρα
Κοντσέρτο
για κοντραμπάσσο
Μικρή
σουΐτα για έγχορδα
Κουαρτέττο
εγχόρδων αρ. 3
Ντούο
για βιολί και βιόλα
4 σπουδές για
πιάνο
Δύο
χορωδιακά (“Ενύχτωσε, ποιόνε θα ιδώ” και “Η Καραγκούνα”)
|
Αλεξάντρ Νικολάεβιτς Σκριάμπιν
[Александр Николаевич Скрябин]
(1871/1872-1915)
|
Φαντασία σε
λα-ελάσσονα, για δύο πιάνα
|
Ντμίτρυ Ντμίτριεβιτς Σοστακόβιτς [Дмитрий Дмитриевич Шостакович] (1906-1975)
|
Κοντσέρτο για
πιάνο αρ. 1, σε ντο-ελάσσονα, opus 35
Σονάτα
για τσέλλο και πιάνο σε ρε-ελάσσονα, opus 40
Συμφωνία αρ. 5,
σε ρε-ελάσσονα, opus 47
Σουΐτα
για ορχήστρα θεάτρου ποικιλιών (η υποτιθέμενη Σουΐτα για ορχήστρα
τζαζ αρ. 2)
Συμφωνία αρ. 11, σε σολ-ελάσσονα, opus 103 («Το έτος 1905»)
Κοντσέρτο για βιολοντσέλλο αρ. 1, σε
Μι-ύφεση-μείζονα, opus 107
Κουαρτέττο
εγχόρδων αρ. 10 σε Λα-ύφεση-μείζονα, opus 118
|
Ίγκορ Φιόντοροβιτς Στραβίνσκυ [Игорь Фёдорович Стравинский] (1882-1971)
|
Σουΐτα από
το μπαλλέττο Pulcinella
Κοντσέρτο σε ρε, για ορχήστρα εγχόρδων
|
Το τραγούδι για φωνή και πιάνο στην Ελληνική
Έντεχνη Μουσική
|
Πιοτρ Ιλίτς Τσαϊκόβσκυ [Пётр Ильич Чайковский]
(1840-1893)
|
Συμφωνία αρ. 1, σε
σολ-ελάσσονα, opus 13, «Χειμωνιάτικα όνειρα»
Ρωμαίος και
Ιουλιέττα, εισαγωγή-φαντασία για ορχήστρα
Κοντσέρτο για πιάνο
αρ. 1, σε σι-ύφεση-ελάσσονα, opus 23
Μελαγχολική σερενάτα, σε
σι-ύφεση-ελάσσονα, για βιολί και ορχήστρα, opus 26
«Ούτε απόκριση, ούτε λέξη, ούτε
χαιρετισμός», από την συλλογή Έξι ρομάντσες, opus 28 αρ. 5
Παραλλαγές ροκοκό
για βιολοντσέλλο και ορχήστρα, σε Λα-μείζονα, opus 33
Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 2, σε Σολ-μείζονα, opus 44
Συναυλιακή φαντασία για πιάνο και
ορχήστρα, σε Σολ-μείζονα, opus 56
|
Αράμ Ιλίτς Χατσατουριάν [Арам Ильич Хачатурян] (1903-1978)
|
Κοντσέρτο για
βιολί σε ρε-ελάσσονα
|
Γιάννης Χρήστου (1926-1970)
|
Μουσική του Φοίνικα
|
Χριστουγεννιάτικα
κάλαντα και τραγούδια
|