Αρχική σελίδα

Επιλογή κειμένων

A

Β

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

Q

R

S

T

U

V

W

X

Y

Z

 

Α

Β

Γ

Δ

Ε

Ζ

Η

Θ

Ι

Κ

Λ

Μ

Ν

Ξ

Ο

Π

Ρ

Σ

Τ

Υ

Φ

Χ

Ψ

Ω

 

 

Johann Sebastian Bach (1685-1750)

Χορικά από καντάτες (BWV 22 / 5, BWV 75 / 7 & 14, BWV 79 / 3 και BWV 140 / 4)

Χορικά (BWV 371, 260, 298, 437, 90 / 5, 176 / 6, 38 / 6 και 363)

“Wohl mir, daß ich Jesus habe”, BWV 147 / 10

Magnificat, BWV 243

Δύο άριες για σοπράνο από το Ορατόριο των Χριστουγέννων, BWV 248 / 39 & 57

Τρίο-σονάτα για όργανο αρ. 3 σε ρε-ελάσσονα, BWV 527

Πρελούδιο και φούγκα σε Ρε-μείζονα, BWV 532

Πρελούδιο και φούγκα σε φα-ελάσσονα, BWV 534

Πρελούδιο και φούγκα σε σι-ελάσσονα, BWV 544

Πρελούδιο και φούγκα σε ντο-ελάσσονα, BWV 546

Πρελούδιο και φούγκα σε Ντο-μείζονα, BWV 547

Πρελούδιο και φούγκα σε Σολ-μείζονα, BWV 550

Η συλλογή Clavier-Übung III και το Πρελούδιο και φούγκα σε Μι-ύφεση-μείζονα, BWV 552

Pièce d’Orgue [Φαντασία] σε Σολ-μείζονα, BWV 572

Φούγκα σε ντο-ελάσσονα, BWV 575

Φούγκα σε σι-ελάσσονα (πάνω σε ένα θέμα του Corelli), BWV 579

Πασσακάλια σε ντο-ελάσσονα, BWV 582

Χορικό πρελούδιο “O Mensch, bewein dein Sünde groß”, BWV 622

Χορικό πρελούδιο “Nun komm der Heiden Heiland”, BWV 659

Χορικά πρελούδια “Allein Gott in der Höh sei Ehr”, BWV 662 και 663

Χορικά πρελούδια BWV 669-671, 676, 678, 680, 682, 684, 686 και 688

Fughetta super “Wir glauben all an einen Gott”, BWV 681

Χορικά πρελούδια “Wer nur den lieben Gott läßt walten”, BWV 690 & 691

Δύο χορικά πρελούδια (Allein Gott in der Höh sei Ehr, BWV 715, και Erbarm dich mein, o Herre Gott, BWV 721)

Χορικό πρελούδιο “Vom Himmel hoch, da komm ich her”, BWV 738

Χορική παρτίτα “Sei gegrüßet, Jesu gütig”, BWV 768

Duetto II σε Φα-μείζονα από την συλλογή Klavierübung III, BWV 803

Η μουσική για πληκτροφόρα όργανα του J. S. Bach. Μια επισκόπηση

Παρτίτα αρ. 2 σε ντο-ελάσσονα, BWV 826 (Klavierübung I)

“Παραλλαγές Goldberg”, BWV 988

Σονάτα για σόλο βιολί αρ. 1 σε σολ-ελάσσονα, BWV 1001

Παρτίτα για σόλο βιολί αρ. 2 σε ρε-ελάσσονα, BWV 1004

Σουΐτα για σόλο τσέλλο αρ. 3 σε Ντο-μείζονα, BWV 1009

Σονάτα αρ. 6 για βιολί και τσέμπαλο σε Σολ-μείζονα, BWV 1019

Σονάτα για φλάουτο και “υποχρεωτικό” τσέμπαλο σε σι-ελάσσονα, BWV 1030

Κοντσέρτο για βιολί αρ. 1 σε λα-ελάσσονα, BWV 1041

Κοντσέρτο για δύο βιολιά σε ρε-ελάσσονα, BWV 1043

Κοντσέρτο για τσέμπαλο σε φα-ελάσσονα, BWV 1056

Carl Philipp Emanuel Bach (1714-1788)

Φαντασία σε Ντο-μείζονα, Wq. 59 αρ. 6 / H. 284

Κοντσέρτο για φλάουτο σε ρε-ελάσσονα, H. 484 αρ. 1 [426]

Claude-Bénigne Balbastre (1727-1799)

Noëls αρ. 1 και 2 από την Δεύτερη Σουΐτα του τόμου Recueil de Noëls

Béla Bartók (1881-1945)

Ραψωδία για βιολί και ορχήστρα αρ. 1, Sz. 87

Κουαρτέττο εγχόρδων αρ. 4, Sz 91

Αντιθέσεις, για κλαρινέττο, βιολί και πιάνο, Sz. 111

Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 3, Sz. 119

Ludwig van Beethoven (1770-1827)

Σονάτα για βιολοντσέλλο και πιάνο αρ. 2, σε σολ-ελάσσονα, opus 5 αρ. 2

Τρίο εγχόρδων σε Ρε-μείζονα, opus 9 αρ. 2

Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 3, σε ντο-ελάσσονα, opus 37

Ρομάντσα για βιολί και ορχήστρα αρ. 1 σε Σολ-μείζονα, opus 40, & Ρομάντσα για βιολί και ορχήστρα αρ. 2 σε Φα-μείζονα, opus 50

Τρία τραγούδια σε ποίηση Goethe (Mailied, opus 52 αρ. 4· Mignons Lied [“Kennst du das Land”], opus 75 αρ. 1· Mit einem gemalten Band, opus 83 αρ. 3)

Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 4, σε Σολ-μείζονα, opus 58

Κοντσέρτο για βιολί σε Ρε-μείζοναopus 61

Συμφωνία αρ. 8, σε Φα-μείζονα, opus 93

Έξι μπαγκατέλλες, opus 126

Κουαρτέττο εγχόρδων σε Σι-ύφεση-μείζονα, opus 130 (με την Μεγάλη Φούγκα, opus 133, ως finale)

Μεγάλη φούγκα, σε Σι-ύφεση-μείζονα, opus 133

Ένδεκα χοροί, WoO 17

Hector Berlioz (1803-1869)

Μεγάλη λειτουργία για τους νεκρούς (Requiem), opus 5

Ο Harold στην Ιταλία, συμφωνία με σόλο βιόλα, opus 16

Εισαγωγή της όπερας Benvenuto Cellini, opus 23

Leonard Bernstein (1918-1990)

Εισαγωγή της οπερέττας Candide

Boris Blacher (1903-1975)

Concertante Musikγια ορχήστρα, opus 10

Ernest Bloch (1880-1959)

Schelomo, εβραϊκή ραψωδία για σόλο βιολοντσέλλο και ορχήστρα

Luigi Boccherini (1743-1805)

Κοντσέρτο για βιολοντσέλλο αρ. 9, σε Σι-ύφεση-μείζονα, G. 482

Georg Böhm (1661-1733)

Πρελούδιο σε Ντο-μείζονα

Πρελούδιο σε ρε-ελάσσονα

Πρελούδιο σε σολ-ελάσσονα

Χορικό πρελούδιο “Christ lag in Todesbanden”

Χορικό πρελούδιο “Vater unser im Himmelreich”

Johannes Brahms (1833-1897)

Τρίο με πιάνο αρ. 1 σε Σι-μείζονα, opus 8

Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 1, σε ρε-ελάσσονα, opus 15

Παραλλαγές και φούγκα πάνω σ’ ένα θέμα του Händel για πιάνο, opus 24

Σονάτα για βιολοντσέλλο και πιάνο αρ. 1, σε μι-ελάσσονα, opus 38

“Der Gang zum Liebchen”, opus 48 αρ. 1

Τrost in Tränen, opus 48 αρ. 5

Συμφωνία αρ. 1 σε ντο-ελάσσονα, opus 68

Συμφωνία αρ. 2, σε Ρε-μείζονα, opus 73

Συμφωνία αρ. 3, σε Φα-μείζοναopus 90

Σονάτα για βιολί και πιάνο αρ. 3 σε ρε-ελάσσονα, opus 108

Τέσσερα χορικά πρελούδια για όργανο, opus 122 αρ. 3, 4, 9 και 10, & Χορικό πρελούδιο και φούγκα σε λα-ελάσσονα πάνω στο “O Traurigkeit, o Herzeleid”, WoO 7

Max Bruch (1838-1920)

Kol Nidrei, για βιολοντσέλλο και ορχήστρα, opus 47

Anton Bruckner (1824-1896)

Συμφωνία αρ. 7, σε Μι-μείζονα

Dietrich Buxtehude (1637-1707)

Πρελούδιο σε μι-ελάσσονα, BuxWV 142

Πρελούδιο σε σολ-ελάσσονα, BuxWV 148

Σακόν σε ντο-ελάσσονα, BuxWV 159

Πασσακάλια σε ρε-ελάσσονα, BuxWV 161

Παραλλαγές πάνω στο χορικό “Ach Gott und Herr”, BuxWV 177

Giacomo Carissimi (1605-1674)

“No, no, non si speri!”

Alfredo Casella (1883-1947)

Ιταλία, ραψωδία για ορχήστρα, opus 11

Fryderyk Chopin (1810-1849)

Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 1, σε μι-ελάσσονα, opus 11

Νυχτερινό σε Ρε-ύφεση-μείζονα, opus 27 αρ. 2, και Νυχτερινό σε ντο-ελάσσονα, opus 48 αρ. 1

Βαλς σε Λα-ύφεση-μείζονα, opus 69 αρ. 1, σε λα-ελάσσονα, opus 34 αρ. 2, και σε μι-ελάσσονα, KK IVa / 15

Σονάτα για πιάνο αρ. 3 σε σι-ελάσσονα, opus 58

Diego da Conceição

(ακμή: β΄ ήμισυ του 17ου αιώνος)

Batalha do 5 Tom

François Couperin (1668-1733)

Επτά μέρη από την Messe pour les Couvents

Claude Debussy (1862-1918)

Images (Εικόνες), δεύτερο βιβλίο

Ραψωδία για άλτο σαξόφωνο και ορχήστρα Ραψωδία για κλαρινέττο και ορχήστρα

Σονάτα για βιολί και πιάνο

Guillaume Dufay (1397; - 1474)

Φωνητικά έργα (Donnés l’assault a la fortresse· Ce jour de l’an· Ma belle dame souverainne· Flos florum· Anima mea lique facta est· O proles Hispanie / O sidus Hispanie)

Henri Dutilleux (1916-2013)

Σονάτα για πιάνο

Τρεις στροφές πάνω στο όνομα του Sacher, για σόλο τσέλλο

Antonín Dvořák (1841-1904)

Κοντσέρτο για βιολί σε λα-ελάσσονα, opus 53

Σλαβικοί χοροί (δεύτερη σειρά), opus 72

George Enescu (1881-1955)

Ρουμάνικη ραψωδία αρ. 1 σε Λα-μείζονα, opus 11 αρ. 1

Gabriel Fauré (1845-1924)

Παβάνα σε φα-δίεση-ελάσσονα, opus 50

Ρομάντσα για τσέλλο και πιάνο, opus 69

Impromptu σε Ρε-ύφεση-μείζονα για σόλο άρπα, opus 86

César Franck (1822-1890)

Κουϊντέττο με πιάνο σε φα-ελάσσονα

Σονάτα για βιολί και πιάνο σε Λα-μείζονα

Συμφωνία σε ρε-ελάσσονα

Girolamo Frescobaldi (1583-1643)

Tοκκάτα αρ. 4 από το Secondo Libro di Toccate

Giovanni Gabrieli (1554/1557-1612)

3 Canzoni [Canzon duodecimi toni, à 10 (αρ. 1), από την συλλογή Sacrae symphoniae (1597)· Canzon I, “La Spiritata”, à 4 (1608)· Canzon XV, à 10, από την συλλογή Canzoni et sonate (1615)]

George Gershwin (1898-1937)

Ένας Αμερικάνος στο Παρίσι, συμφωνικό ποίημα

Henryk Górecki (1933-2010)

Συμφωνία αρ. 3, opus 36 («Των λυπημένων τραγουδιών», για υψίφωνο και ορχήστρα)

Edvard Grieg (1843-1907)

Κοντσέρτο για πιάνο σε λα-ελάσσονα, opus 16

Nicolas de Grigny (1672-1703)

Πέντε μέρη από το Πρώτο βιβλίο για όργανο

Félix Alexandre Guilmant (1837-1911)

Introduction (Largo e maestoso) et Allegro [πρώτο μέρος] από την Σονάτα για όργανο αρ. 1 σε ρε-ελάσσονα, opus 42

Georg Friedrich Händel (1685-1759)

Αποσπάσματα από την όπερα Rinaldo, HWV 7

Αποσπάσματα από την όπερα Amadigi di Gaula, HWV 11

Αποσπάσματα από την όπερα Giulio Cesare in Egitto, HWV 17

“Halleluja” από το ορατόριο Ο Μεσσίας, HWV 56 / 39 (στην διασκευή του W. A. Mozart, KV 572)

Κοντσέρτο για όργανο και ορχήστρα σε Φα-μείζονα, HWV 295 / opus 4bis αρ. 1

Concerto grosso σε ρε-ελάσσονα, opus 3 αρ. 5 / HWV 316

Σουΐτα αρ. 1, σε Φα-μείζοναHWV 348, από την «Μουσική των νερών»

Μουσική για τα βασιλικά πυροτεχνήματα, HWV 351

Joseph Haydn (1732-1809)

Συμφωνία σε Ρε-μείζονα, Hob. I: 1

Συμφωνία σε Ρε-μείζονα, Hob. I: 6 (“το πρωί”)· Συμφωνία σε Ντο-μείζονα, Hob. I: 7 (“το μεσημέρι”)· Συμφωνία σε Σολ-μείζονα, Hob. I: 8 (“το δειλινό”)

Συμφωνία σε μι-ελάσσονα, Hob. I: 44

Συμφωνία σε φα-δίεση-ελάσσονα, Hob. I: 45

Συμφωνία σε φα-ελάσσονα, Hob. I: 49

Συμφωνία σε Σολ-μείζονα, Hob. I: 94

Sinfonia concertante σε Σι-ύφεση-μείζονα, Hob. I: 105

Κουαρτέττο εγχόρδων σε σολ-ελάσσονα, opus 74 αρ. 3 / Hob. III: 74

Τρίο με πιάνο σε Σολ-μείζονα, Hob. XV: 25

Τρίο με πιάνο σε Μι-ύφεση-μείζονα, Hob. XV: 29

Σονάτες σε Ντο-μείζονα, Hob. XVI: 50 / WU 60, και σε Μι-ύφεση-μείζονα, Hob. XVI: 52 / WU 62

Η Δημιουργία (Die Schöpfung), ορατόριο σε τρία μέρη, Hob. XXI: 2

Διασκευές βρετανικών παραδοσιακών μελωδιών (Hob. XXXIa: 2, 28, 128bis, 176, 229 & Hob. XXXIb: 9) και αγγλικές καντσονέττες (Hob. XXVIa: 25, 31 και 32)

Joseph Haydn / David Popper (1843-1913)

Κοντσέρτο για βιολοντσέλλο σε Ντο-μείζονα, Hob. VIIb: 5

Sebastián Aguilera de Heredia

(περί το 1561-1627)

Obra de Tono I

Jacques Ibert (1890-1962)

Τρίο για βιολί, τσέλλο και άρπα

Orlando di Lasso [Roland de Lassus] (1532-1594)

“Matona mia cara”

Franz Liszt (1811-1886)

Θύελλα και Η κοιλάδα του Obermann, από την συλλογή Έτη προσκυνήματος / Πρώτο έτος: Ελβετία, S 160 αρ. 5 και 6

Δύο τραγούδια σε ποίηση Goethe (Der König von Thule, S 278 / 1-2 & R 594a-b· Freudvoll und leidvoll, S 280 / 1-2 & R 579a / 579c)

Βαλς από την όπερα Φάουστ του Gounod, S 407

Gustav Mahler (1860-1911)

Συμφωνία αρ. 4, σε Σολ-μείζονα

Luca Marenzio (1553 / 1554-1599)

“O Rex gloriae”

Bohuslav Martinů (1890-1959)

Σεξτέττο εγχόρδων, H. 224

Συμφωνία αρ. 4, H. 305

Παραλλαγές πάνω σ’ ένα σλοβάκικο λαϊκό τραγούδι, για βιολοντσέλλο και πιάνο, H. 378

Felix Mendelssohn-Bartholdy (1809-1847)

Οκτέττο εγχόρδων, σε Μι-ύφεση-μείζονα, opus 20

Κοντσέρτο για βιολί σε μι-ελάσσονα, opus 64

Εισαγωγή σε Ντο-μείζονα, opus 101, «των τρομπετών»

Συμφωνία αρ. 5, σε ρε-ελάσσονα, opus 107 («Της Μεταρρυθμίσεως»)

Δύο Θρησκευτικά άσματα για άλτο, χορωδία και όργανο

Olivier Messiaen (1908-1992)

Combat de la Mort et de la Vie από την συλλογή Les Corps Glorieux

Darius Milhaud (1892-1974)

Προβηγκιανή σουΐτα, opus 152b

Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791)

Te Deum, KV 66b / 141

Εκκλησιαστικές σονάτες KV 241a / 224 & KV 241b / 225

Κουαρτέττο με φλάουτο αρ. 1, σε Ρε-μείζονα, KV 285

Κουαρτέττο με φλάουτο αρ. 2, σε Σολ-μείζοναKV 285a

Κουαρτέττο με φλάουτο αρ. 3, σε Ντο-μείζοναKV 285b

Κοντσέρτο για φλάουτο αρ. 2, σε Ρε-μείζονα, KV 285d / 314

Sinfonia concertante σε Μι-ύφεση-μείζονα, KV 297b

Κουαρτέττο με φλάουτο αρ. 4, σε Λα-μείζοναKV 298

Συμφωνία σε Ρε-μείζονα, KV 300a / 297

Κοντσέρτο για δύο πιάνα, σε Μι-ύφεση-μείζονα, KV 316a / 365

Divertimento σε Ρε-μείζονα, KV 320b / 334

Sinfonia concertante σε Μι-ύφεση-μείζονα για βιολί και βιόλα, KV 320d / 364

Εισαγωγή του Singspiel Η Απαγωγή απ’ το Σεράι, KV 384

Άρια της Konstanze, “Ach ich liebte, war so glücklich”, από την πρώτη πράξη του Singspiel Η Απαγωγή απ’ το Σεράι, KV 384 / 6

Ρετσιτατίβο και ρόντο [σκηνή και άρια συναυλίας] για σοπράνο και ορχήστρα, “Mia speranza adorata! – Ah non sai qual pena sia”, KV 416, & Άρια για σοπράνο, “Vorrei spiegarvi, oh Dio!”, KV 418

Κουαρτέττο εγχόρδων σε ρε-ελάσσονα, KV 417b / 421

Κουαρτέττο εγχόρδων σε Ντο-μείζονα, KV 465

Κοντσέρτο για πιάνο σε ρε-ελάσσοναKV 466 & Κοντσέρτο για πιάνο σε Ντο-μείζοναKV 503

Κοντσέρτο για πιάνο σε Μι-ύφεση-μείζονα, KV 482

Εισαγωγή της όπερας Οι γάμοι του Φίγκαρο, KV 492

Κουϊντέττο εγχόρδων σε σολ-ελάσσονα, KV 516

Εισαγωγή της όπερας Don Giovanni, KV 527

Συμφωνία σε Μι-ύφεση-μείζονα, KV 543

Adagio και Φούγκα σε ντο-ελάσσονα, KV 546

Φαντασία σε φα-ελάσσονα, KV 608

Ave verum corpus, KV 618

Κοντσέρτο για κλαρινέττο σε Λα-μείζονα, KV 622

Requiem σε ρε-ελάσσονα, KV 626

(André) George (Louis) Onslow

(1784-1853)

Κουϊντέττο εγχόρδων αρ. 20 σε ρε-ελάσσονα, opus 45

Johann Pachelbel (1653-1706)

Χορική παρτίτα “Ach, was soll ich Sünder machen”

Χορική παρτίτα “Was Gott tut, das ist wohlgetan”

Niccolò Paganini (1782-1840)

Καπρίτσια για σόλο βιολί, opus 1 αρ. 1, 4, 9, 14, 15 και 24

“La campanella”, από το Κοντσέρτο για βιολί αρ. 2 σε σι-ελάσσονα, opus 7

Εισαγωγή και παραλλαγές στο “Dal tuo stellato soglio” του Rossini, για βιολί στην 4η χορδή και ορχήστρα, M.S. 23

Εισαγωγή και παραλλαγές στο “Nel cor più non mi sento” του Paisiello, για σόλο βιολί

Arvo Pärt (γεν. 1935)

Fratres II για βιολί και πιάνο

Hymn to a Great Cityγια δύο πιάνα

Francis Poulenc (1899-1963)

Αubade. Χορογραφικό κοντσέρτο για πιάνο και 18 όργανα, opus 51

Κοντσέρτο σε σολ-ελάσσονα για όργανο, ορχήστρα εγχόρδων και τύμπανα, opus 93

Συμφωνιέττα για ορχήστρα, opus 141

Henry Purcell (1659-1695)

«Σουΐτα» από την μουσική για την τραγωδία Abdelazer, Z. 570

Overture (εισαγωγή) στην τραγωδία The Rival Sisters, Z. 609

«Σουΐτα αρ. 1» από την ημι-όπερα The Fairy Queen, Z. 629

Henry Purcell / Δημήτρης Μητρόπουλος (1896-1960)

Πρελούδιο και Θάνατος της Διδούς, από την όπερα Διδώ και Αινείας (σε διασκευή για ορχήστρα εγχόρδων του Δημήτρη Μητρόπουλου)

Jean-Philippe Rameau (1683-1764)

Κομμάτια για τσέμπαλο σε μορφή κοντσέρτου: αρ. 5

Maurice Ravel (1875-1937)

Menuet antique

Παβάνα για μια νεκρή ινφάντα

Σονατίνα για πιάνο

Δεύτερη σουΐτα από το μπαλλέττο Δάφνις και Χλόη

Το βαλς, χορογραφικό ποίημα για ορχήστρα

Σονάτα για βιολί και βιολοντσέλλο

Τσιγγάνα, για βιολί και πιάνο

Σονάτα για βιολί και πιάνο

Κοντσέρτο για πιάνο σε Σολ-μείζονα

Carl Reinecke (1824-1910)

Κοντσέρτο για φλάουτο σε Ρε-μείζονα, opus 283

Ottorino Respighi (1879-1937)

Κρήνες της Ρώμης, συμφωνικό ποίημα

Il tramonto (Το ηλιοβασίλεμα)

Julius Reubke (1834-1858)

Μεγάλη σονάτα για όργανο σε ντο-ελάσσονα (“Ο 94ος Ψαλμός”)

Gioacchino Rossini (1792-1868)

Sonata a quattro αρ. 1, σε Σολ-μείζονα

Εισαγωγή της όπερας Η μεταξένια σκάλα

Stabat Mater

[Gioacchino Rossini (1792-1868)]

Εισαγωγή, θέμα και παραλλαγές για κλαρινέττο και ορχήστρα

Camille Saint-Saëns (1835-1921)

Κοντσέρτο για βιολοντσέλλο αρ. 1, σε λα-ελάσσονα, opus 33

Η μούσα και ο ποιητής, σε μι-ελάσσονα, για βιολί, βιολοντσέλλο και ορχήστρα, opus 132

Pablo de Sarasate (1844-1908)

Βασκικό καπρίτσιο, opus 24

Ahmed Adnan Saygun (1907-1991)

Συμφωνία αρ. 4, opus 53

Alfred Schnittke (1934-1998)

Moz-Art à la Haydn, για δύο βιολιά και ορχήστρα δωματίου

À Paganini, για σόλο βιολί

Arnold Schönberg (1874-1951)

Φαντασία για βιολί με συνοδεία πιάνου, opus 47

Franz Schubert (1797-1828)

Τέσσερα τραγούδια σε ποίηση Goethe (Gretchen am Spinnrade, D 118· Erlkönig, D 328· Ganymed, D 544· Lied der Mignon [“Nur wer die Sehnsucht kennt”], D 877 αρ. 4)

Κουϊντέττο “της πέστροφας” σε Λα-μείζονα, D 667

Σονάτα “Arpeggione” σε λα-ελάσσονα, D 821

Gefrorne Tränen”, από τον κύκλο Το χειμωνιάτικο ταξίδιD 911 αρ. 3

Τρίο με πιάνο αρ. 2, σε Μι-ύφεση-μείζονα, D. 929 (opus 100)

Impromptu σε Σι-ύφεση-μείζονα, D 935 αρ. 3

Robert Schumann (1810-1856)

Μεγάλη σονάτα για πιάνο αρ. 3 σε φα-ελάσσονα, opus 14

Δύο τραγούδια από την συλλογή Myrthen, opus 25 αρ. 6 (Lied aus dem Schenkenbuch im Divan II) και opus 25 αρ. 9 (Lied der Suleika)

Τρεις ρομάντσες για πιάνο, opus 28

Κουϊντέττο με πιάνο σε Μι-ύφεση-μείζονα, opus 44

Phantasiestücke για κλαρινέττο (ή τσέλλο) και πιάνο, opus 73

Σονάτα για βιολί και πιάνο αρ. 2 σε ρε-ελάσσονα, opus 121

Jean Sibelius (1865-1957)

Rakastava, σουΐτα για ορχήστρα εγχόρδων, τύμπανα και τρίγωνο, opus 14

Bedřich Smetana (1824-1884)

Τρίο με πιάνο σε σολ-ελάσσονα, opus 15

Ο Μολδάβας, συμφωνικό ποίημα από τον κύκλο «Η πατρίδα μου»

Antonio Soler (1729-1783)

Σονάτα αρ. 87 σε σολ-ελάσσονα & Σονάτα αρ. 88 σε Ρε-ύφεση-μείζονα

(Giuseppe) Michele Stratico (1728-1783)

Sinfonia σε ντο-ελάσσονα και Sinfonia σε Ντο-μείζονα

Sinfonia σε Ντο-μείζονα και Sinfonia σε Ρε-μείζονα

Johann Strauss II (1825-1899)

Βαλς “Ρόδα από τον Νότο”, opus 388

Richard Strauß (1864-1949)

Σονάτα για βιολοντσέλλο και πιάνο σε Φα-μείζονα, opus 6

Gefunden, opus 56 αρ. 1

Hubert Stuppner (γεν. 1944)

Concert Musique KV 1991 “Amadeus”, για φλάουτο, κλαρινέττο και ορχήστρα εγχόρδων

Giuseppe Tartini (1692-1770)

Κοντσέρτο για βιολοντσέλλο σε Λα-μείζονα

Giuseppe Verdi (1813-1901)

Εισαγωγή της όπερας Οι σικελικοί εσπερινοί

Heitor Villa-Lobos (1887-1959)

“Chôros” και “Bachianas brasileiras” (επιλογή)

Κοντσέρτο για κιθάρα και μικρή ορχήστρα

Κοντσέρτο για βιολοντσέλλο αρ. 2

[Tomaso Antonio Vitali (1663-1745)]

Σακόν για βιολί και συνεχές βάσιμο σε σολ-ελάσσονα

Antonio Vivaldi (1678-1741)

Κοντσέρτο για δύο βιολιά σε λα-ελάσσονα, RV 522 / opus 3 αρ. 8

Giustino [Ιουστίνος], όπερα σε τρεις πράξεις, RV 717

Johann Caspar Vogler (1696-1763)

Χορικό πρελούδιο “Jesu Leiden, Pein und Tod”

Richard Wagner (1813-1883)

5 ποιήματα της Mathilde Wesendonck (“Wesendonck-Lieder”)

“Πένθιμο εμβατήριο” από το Λυκόφως των θεών

Johann Gottfried Walther (1684-1748)

Κοντσέρτο σε σι-ελάσσονα για όργανο (μεταγραφή του κοντσέρτου για βιολί σε μι-ελάσσονα, RV 275, του Vivaldi)

Carl Maria von Weber (1786-1826)

Συμφωνία αρ. 1, σε Ντο-μείζονα, opus 19 / J. 50

Κοντσερτίνο για κλαρινέττο σε ντο-ελάσσονα / Μι-ύφεση-μείζονα, opus 26 / J. 109

Εισαγωγή της όπερας Ο ελεύθερος σκοπευτής, opus 77 / J. 277

Hugo Wolf (1860-1903)

Δύο τραγούδια από την ανθολογία σε ποίηση Goethe (Mignon II [“Nur wer die Sehnsucht kennt”], αρ. 6· Der Rattenfänger, αρ. 11)

Eugène Ysaÿe (1858-1931)

Σονάτα αρ. 4 σε μι-ελάσσονα, από τις 6 σονάτες για σόλο βιολί, opus 27

Αγγλικά μαδριγάλια της Αναγέννησης

John Bennet: Weepe O mine eyes· Thomas Weelkes: Cease sorrowes now· Giles Farnaby: Construe my meaning· ανώνυμος: Remember me my dear

Αμάραντος Αμαραντίδης (1947-1995)

Κοντσέρτο για κοντραμπάσσο και ορχήστρα εγχόρδων

Αναγεννησιακές chansons

Josquin Desprez: Mille regretz· Antoine de Févin: Petite camusette· Pierre Sandrin: Doulce memoire en plaisir consommée· Pierre Passereau: Il est bel et bon, commère, mon mary· Antonio Gardano: Doulce memoire· Clément Jannequin: Le chant des oiseaux

Γεώργιος Αξιώτης (1875-1924)

Φούγκα για κουαρτέττο εγχόρδων

Αντόν Στεπάνοβιτς Αρένσκυ [Антон Степанович Аренский] (1861-1906)

Παραλλαγές πάνω σ’ ένα θέμα του Τσαϊκόβσκυ, σε μι-ελάσσονα, για ορχήστρα εγχόρδων, opus 35a

Αλεξάντρ Γκρηγκόριεβιτς Αρουτιουνιάν [Александр Григорьевич Арутюнян] (1920-2012)

Κοντσέρτο για τρομπέτα σε Λα-ύφεση-μείζονα

Μάριος Βάρβογλης (1885-1967)

Πρελούδιο, Χορικό και Φούγκα για πέντε φωνές πάνω στο θέμα BACH, για ορχήστρα εγχόρδων

Στοχασμός, για ορχήστρα εγχόρδων

Μιχαήλ Ιβάνοβιτς Γκλίνκα [Михаил Иванович Глинка] (1804-1857)

«Αμφιβολία»

Σπύρος Δήμας (1915-1986)

Της αναστάσεως, πρελούδιο – φούγκα – χορικό

Δημήτρης Δραγατάκης (1914-2001)

Κοντσέρτο δωματίου, για κλαρινέττο και ορχήστρα εγχόρδων

Είδη και μορφές της έντεχνης μουσικής στην ιστορική τους προοπτική

(σειρά άρθρων παιδαγωγικού χαρακτήρος)

Εισαγωγή [αρχείο pdf / 139 KB]

Μίμηση και κανόνας [αρχείο pdf / 193 KB]

Φούγκα (πρώτο μέρος: τα μικροδομικά στοιχεία) [αρχείο pdf / 231 KB]

Φούγκα (δεύτερο μέρος: είδη φούγκας) [αρχείο pdf / 241 KB]

Φούγκα (τρίτο μέρος: ιστορική εξέλιξη) [αρχείο pdf / 157 KB]

Αντίοχος Ευαγγελάτος (1903/1904-1981)

Συμφωνία αρ. 1, σε Ντο-μείζονα

Η μουσική για πληκτροφόρα όργανα του J. S. Bach. Μια επισκόπηση

Μίκης Θεοδωράκης (γεν. 1925)

Ελεγείο και θρήνος στον Βασίλη Ζάννο, για μεγάλη συμφωνική ορχήστρα

Δύο χορωδιακά (“Άρνηση” και “Μέσα στις θαλασσινές σπηλιές”)

Ιερώνυμος Κύπριος ο Τραγωδιστής

(μέσα 16ου αιώνος)

“Ω Πάσχα το Μέγα”

Ιταλικά μαδριγάλια της Αναγέννησης

Jacob Arcadelt: Il bianco e dolce cigno· ανώνυμος: Passacalli della vita· Philippe Verdelot: Divini occhi sereni· Cipriano de Rore: O sonno

Βασίλυ Πάβλοβιτς Καλαφάτη[ς] [Василий Павлович Калафати] (1869-1942)

Εισαγωγή-Φαντασία, opus 8

Συμφωνία σε λα-ελάσσονα, opus 12

Βασίλυ Σεργκέεβιτς Καλίννικοβ [Василий Сергеевич Калинников] (1866-1901)

Κέδρος και φοίνικας, συμφωνική εικόνα για μεγάλη ορχήστρα

Μανώλης Καλομοίρης (1883-1962)

Τρίπτυχο για ορχήστρα

Κωνσταντίνος Κυδωνιάτης (1908-1996)

Βυζαντινό τρίπτυχο για ορχήστρα εγχόρδων, ΚΚ 4α

Ρένα Κυριακού (1917-1994)

Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα, opus 18

Γιάννης Κωνσταντινίδης (1903-1984)

Τέσσερα χορωδιακά τραγούδια (“Η Ερήνη” [Τήλου], “Τί μού ’χεις τ’ είν’ τα σού ’καμα” [Κω], “Ρουμπαλιά Γαρουφαλιά” [Βιθυνίας] και “Μια Σμυρνιά στο παραθύρι” [Αιγαίου])

Δημήτριος Λιάλιος (1869-1940)

Missa pro defunctis, σε σι-ελάσσονα

Κουαρτέττο εγχόρδων σε Μι-μείζονα

Νικόλαος Χαλικιόπουλος-Μάντζαρος (1795-1872)

Δύο άριες συναυλίας (“Come augellin che canta” και “Bella speme lusinghiera”)

Σόλων Μιχαηλίδης (1905-1979)

Βυζαντινό αφιέρωμα, για ορχήστρα εγχόρδων & Αρχαϊκή σουΐτα, για φλάουτο, όμποε, άρπα και ορχήστρα εγχόρδων

“Τραγούδι του γάμου”

Αλέκος Ξένος (1912-1995)

Ο Διγενής δεν πέθανε, συμφωνικό ποίημα

Πέτρος Πετρίδης (1892-1977)

Κοντσέρτο γκρόσσο για ξύλινα πνευστά, χάλκινα και τύμπανα, opus 11

Χορικό και παραλλαγές αρ. 2 πάνω σ’ ένα βυζαντινό θέμα (“Χριστός ανέστη”)

Γεώργιος Πονηρίδης (1885-1982)

Πρελούδιο και φούγκα για ορχήστρα εγχόρδων

Σεργκέι Σεργκέεβιτς Προκόφιεβ [Сергей Сергеевич Прокофьев] (1891-1953)

Συμφωνία αρ. 1, σε Ρε-μείζοναopus 25, «Κλασσική»

Σονάτα για βιολί και πιάνο αρ. 2 σε Ρε-μείζονα, opus 94bis

Σονάτα για βιολοντσέλλο και πιάνο σε Ντο-μείζονα, opus 119

Σεργκέι Βασίλιεβιτς Ραχμάνινοβ [Сергей Васильевич Рахманинов] (1873-1943)

Ελεγειακό τρίο αρ. 1, σε σολ-ελάσσονα, για βιολί, βιολοντσέλλο και πιάνο

«Μην μου τραγουδάς, ομορφιά μου», opus 4 αρ. 4

Βαλς σε Λα-μείζονα, από την συλλογή Morceaux de salon, opus 10 αρ. 2

Σουΐτα για δύο πιάνα αρ. 2opus 17

Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 2, σε ντο-ελάσσονα, opus 18

Σονάτα για βιολοντσέλλο και πιάνο σε σολ-ελάσσοναopus 19

Συμφωνία αρ. 2, σε μι-ελάσσοναopus 27

Το νησί των νεκρών, συμφωνικό ποίημα, opus 29

Νικολάι Αντρέεβιτς Ρίμσκυ-Κόρσακοβ [Николай Андреевич Римский-Корсаков] (1844-1908)

Ισπανικό καπρίτσιο, opus 34

Σεχραζάντ, συμφωνική σουΐτα, opus 35

Από τον Όμηρο, πρελούδιο-καντάτα για σόλο σοπράνο, μέτζο-σοπράνο και άλτο, γυναικεία χορωδία και ορχήστρα, opus 60

Διονύσιος Ροδοθεάτος (1849-1892)

Ελ Σιντ (Lo Cid)

Γιώργος Σισιλιάνος (1920-2005)

Συμφωνία αρ. 1opus 14

Νίκος Σκαλκώτας (1904-1949)

Οκτώ Ελληνικοί χοροί για ορχήστρα

Κοντσέρτο για κοντραμπάσσο

Μικρή σουΐτα για έγχορδα

Κουαρτέττο εγχόρδων αρ. 3

Ντούο για βιολί και βιόλα

4 σπουδές για πιάνο

Δύο χορωδιακά (“Ενύχτωσε, ποιόνε θα ιδώ” και “Η Καραγκούνα”)

Αλεξάντρ Νικολάεβιτς Σκριάμπιν [Александр Николаевич Скрябин] (1871/1872-1915)

Φαντασία σε λα-ελάσσονα, για δύο πιάνα

Ντμίτρυ Ντμίτριεβιτς Σοστακόβιτς [Дмитрий Дмитриевич Шостакович] (1906-1975)

Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 1, σε ντο-ελάσσονα, opus 35

Σονάτα για τσέλλο και πιάνο σε ρε-ελάσσονα, opus 40

Συμφωνία αρ. 5, σε ρε-ελάσσονα, opus 47

Σουΐτα για ορχήστρα θεάτρου ποικιλιών (η υποτιθέμενη Σουΐτα για ορχήστρα τζαζ αρ. 2)

Συμφωνία αρ. 11, σε σολ-ελάσσονα, opus 103 («Το έτος 1905»)

Κοντσέρτο για βιολοντσέλλο αρ. 1, σε Μι-ύφεση-μείζονα, opus 107

Κουαρτέττο εγχόρδων αρ. 10 σε Λα-ύφεση-μείζονα, opus 118

Ίγκορ Φιόντοροβιτς Στραβίνσκυ [Игорь Фёдорович Стравинский] (1882-1971)

Σουΐτα από το μπαλλέττο Pulcinella

Κοντσέρτο σε ρε, για ορχήστρα εγχόρδων

Το τραγούδι για φωνή και πιάνο στην Ελληνική Έντεχνη Μουσική

Πιοτρ Ιλίτς Τσαϊκόβσκυ [Пётр Ильич Чайковский] (1840-1893)

Συμφωνία αρ. 1, σε σολ-ελάσσοναopus 13, «Χειμωνιάτικα όνειρα»

Ρωμαίος και Ιουλιέττα, εισαγωγή-φαντασία για ορχήστρα

Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 1, σε σι-ύφεση-ελάσσονα, opus 23

Μελαγχολική σερενάτα, σε σι-ύφεση-ελάσσονα, για βιολί και ορχήστρα, opus 26

«Ούτε απόκριση, ούτε λέξη, ούτε χαιρετισμός», από την συλλογή Έξι ρομάντσεςopus 28 αρ. 5

Παραλλαγές ροκοκό για βιολοντσέλλο και ορχήστρα, σε Λα-μείζοναopus 33

Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 2, σε Σολ-μείζονα, opus 44

Συναυλιακή φαντασία για πιάνο και ορχήστρα, σε Σολ-μείζονα, opus 56

Αράμ Ιλίτς Χατσατουριάν [Арам Ильич Хачатурян] (1903-1978)

Κοντσέρτο για βιολί σε ρε-ελάσσονα

Γιάννης Χρήστου (1926-1970)

Μουσική του Φοίνικα

Χριστουγεννιάτικα κάλαντα και τραγούδια

 


© Ιωάννης Φούλιας

Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση των κειμένων της παρούσας ενότητος δίχως την έγγραφη άδεια του συντάκτη και την αναγραφή του συγκεκριμένου ιστοχώρου ως πηγής προελεύσεως.