>Επιστημονικά Περιοδικά
Διεθνή Επιστημονικά Περιοδικά με Κριτές |
Νοέμβριος 2008 - Σήμερα
- Smyrnaiou, Z., Moustaki, F., Yiannoutsou, N., Kynigos, C (2012). Interweaving meaning generation in science with learning to learn together processes using web 2 tools. Themes in Science & Technology Education, 5(1/2), 27-44.
- Smyrnaiou, Z., Kynigos, C. (2012) Interactive Movement and Talk in Generating Meanings from Science, IEEE Technical Committee on Learning Technology, Special Theme "Technology-Augmented Physical Educational Spaces" Hernández Leo, D. (Ed). Bulletin of the Technical Committee on Learning Technology, pp. 17-20, Volume 14, Issue 4, October 2012, available online at http://www.ieeetclt.org/content/bulletin-14-4
- Smyrnaiou Z, Moustaki F, Kynigos C. (2012) “Students’ Constructionist Game Modelling Activities as Part of Inquiry Learning Processes” Electronic Journal of e-Learning Volume 10 Issue 2, 2012, (pp235 - 248), available online at www.ejel.org
- Kynigos C., Daskolia M., Smyrnaiou Z. (2012). Empowering Teachers in Challenging times for Science and Environmental Education: Uses for scenarios and microworlds as boundary objects. Contemporary Issues in Education, KE65011012, 3 (1)
2004 - Νοέμβριος 2008
- Smyrnaiou. Z (2007). « An innovative way for using computers in science teaching -Una Manera Innovadora Para Usar Las Computadoras En La Enseñanza De La Ciencia », Journal of Science Education, n 2, vol. 8, p. 99-102.
- Smyrnaiou. Z (2006). « Les idées des philosophes physiciens anciens Grecs », Mesogeios, nº 28, juin, pp 5-12.
- Smyrnaiou, Z. & Weil-Barais, A. (2005). Évaluation cognitive d’un logiciel de modélisation auprès d’élèves de collège, Didaskalia, nº 27, Décembre, pp. 133-149.
- Smyrnaiou, Z. & Weil-Barais, A. (2004). L'utilisation des logiciels éducatifs dans l’enseignement de la physique, Cahiers pédagogiques à la rubrique Faits & Idées, nº 426, pp 65-66.
Ελληνικά Επιστημονικά Περιοδικά με Κριτές |
- Σμυρναίου Ζ., Κόμης Β. & Δημητρακοπούλου Α. (2008). «Συμβολή στη Μελέτη των συλλογισμών των μαθητών ΣΤ’ Δημοτικού Σχολείου με χρήση βίντεο, πειραματικής διαδικασίας και εκπαιδευτικού λογισμικού. Η περίπτωση των βάσεων και οξέων», Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, Κλειδάριθμος, τ. 1, σελ. 9-33.
- Σμυρναίου Ζ. (2006). «Η χρήση αντικειμένων και εκπαιδευτικού λογισμικού στις φυσικές επιστήμες. Η περίπτωση του κεκλιμένου επιπέδου», Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, ΕΔΙΦΕ, τ. 19, σελ. 45-55.
Ηλεκτρονικά Περιοδικά με Κριτές |
- Smyrnaiou, Z. & Weil-Barais, A. (2004). Integration d’un logiciel dans l’enseignement de la physique, Βρίσκεται με τη μορφή υπερκειμένου στην ιστοσελίδα http://www.cahierspédagogiques.fr
- Smyrnaiou, Z. & Weil-Barais, A. (2004). Intégration de l'outil informatique dans l’enseignement des sciences physiques, EpiNet, nº65, mai 2004. Βρίσκεται με τη μορφή υπερκειμένου στην ιστοσελίδα: http://www.epi.asso.fr/revue/articles/a0405c.htm