>Λοιπές Δημοσιεύσεις
Ανακοινώσεις |
Νοέμβριος 2008 - Σήμερα
- Smyrnaiou Z., Tsigaridis K., Varypati E., Evripidou R., Xantzaras T., Dimas J., Tsoutsou E. (2012). Playing Games on-line and at the schoolyard for generating meanings on science. Poster presented in Constructionism: Theory practice and Impact. Athens, Greece, 21-25 August, p. 664.
- Smyrnaiou Z., Moustaki F., Marios X. (2012). Using the “D-stage” Kit to develop 2d Science Microworlds. Poster presented in Constructionism: Theory practice and Impact. Athens, Greece, 21-25 August, p. 665.
2003 - Νοέμβριος 2008
- Σμυρναίου Ζ., Ορφανός Ι. & Καλούρη Oυ. (2004). «Η πληροφορική στην εκπαίδευση: εννοιολογική διάσταση και προοπτική». Στο 4o συνέδριο του EARLI, στο Συμπόσιο «Εννοιολογικές, Επιστημολογικές και Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις και Αλλαγές στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση», Δελφοί, 19-23 Μάιος, σελ. 172.
- Koutsoukos A. & Smyrnaiou Z. (2004). «The relation of future teachers with Technology: Pedagogical applications of computer». Στο 4o συνέδριο του EARLI, στο Συμπόσιο «Εννοιολογικές, Επιστημολογικές και Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις και Αλλαγές στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση», Δελφοί, 19-23 Μάιος, σελ. 175.
- Smyrnaiou Z. & Weil-Barais A. (2004). «The contribution of the technology based learning environment». Στο 4o συνέδριο του EARLI, στο Συμπόσιο «Εννοιολογικές, Επιστημολογικές και Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις και Αλλαγές στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση», Δελφοί, 19-23 Μάιος, σελ. 172.
- Smyrnaiou Z., Laine A., Ferret S., & Weil-Barais A. (2003). «Systèmes sémiotiques et opérations cognitives». In Colloque « Congrès national 2003 de la Société française de Psychologie », Poitiers, 24-26 Septembre, p.190.
- Smyrnaiou Z. & Weil-Barais A. (2003). «Cognitive Approach of Two Technology Based Learning Environments of Modelisation and Simulation Intend to a Scientific Education». In 3rd IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies Technology Enhanced Learning (ICALT), Athens, 9-11 July, p.51.
Τεχνικές Αναφορές |
Νοέμβριος 2008 - Σήμερα
- Yiannoutsou, N., Kynigos, C. Daskolia, M., Moustaki, F., Smyrnaiou, Z, Pifarre M., Wegerif R., Yang Y., Geraniou, E., Mavrikis, M., Noss, R., Abdu R., DeGroot, R., Steinitz, D. (2011). D3.1 – The scenarios, the microworlds and a description of the research design. ‘METAFORA’ Learning to Learn Together: A Visual Language for Social Orchestration of Educational Activities, Information Society and Media, Directorate General, Information and Communication Technologies, FP7, IST-5, STREP, 257872 (2010-2013).
- Σμυρναίου, Ζ. & Φαντάκη Γ. (2008). «Ανάλυση των λαθών των μαθητών στη Φυσική», ΚΕΕ.
2003 - Νοέμβριος 2008
- Smyrnaiou, Z. et al. (2004). “ROSE” Relevance of Science Education (2003-2004), Education Research Centre of Greece. Report on organizing the ROSE survey www.ils.uio.no/forskning/rose/documents/reports/ (co-ord: V. Koulaidis, University of Peloponnese).
- Ergazaki, M., Ferret, S., Fessakis, G., Komis, V., Laine, A., Mesquita, M., Mitsoulis, C., Orfanos, S., Papakyriakoy, H., Passalis, N., Petrou, A., Saconides, C., Smyrnaiou, Z., Strebelle, A., Stylianidou, F., Teodoro, V. and Vieira, N. (2004). Scenarios and Learning Activities - Deliverable D05, European Commission, IST-2000-25385 (co-ord: A. Dimitrakopoulou, University of the Aegean), Synthesis of report: Stylianidou, F. and Dimitrakopoulou, A., University of the Aegean, Greece.
- Weil-Barais, A., Avouris, N., Dimitrakopoulou, A., Ferret, S., Komis, V., Laine, A., Smyrnaiou, Z., Strebelle, A., Stylianidou, F., Teodoro, V., Perraudeau, M., Villeret, O. (2003). Research Assumptions and Research Protocol Designs - Deliverable D02, European Commission, IST-2000-25385 (co-ord: A. Dimitrakopoulou, University of the Aegean), University of Angers, France.
- Weil-Barais, A., Avouris, N., Dimitrakopoulou, A., Ferret, S., Komis, V., Laine, A., Smyrnaiou, Z., Strebelle, A., Stylianidou, F., Teodoro, V., Perraudeau, M., Villeret, O. (2003). Research Assumptions and Research Protocol Designs - Deliverable D02, European Commission, IST-2000-25385 (co-ord: A. Dimitrakopoulou, University of the Aegean), University of Angers, France.
- Dimitrakopoulou, A., Stylianidou, F., Ferret, S., Fessakis, G., Komis, V., Melendez, R., Petroy, A., Politis, P., Smyrnaiou, Z., Strebelle, A., Teodoro, V., Weil-Barais, A. (2002). Users' requirements: Requirements, Design Principles & Specifications document, ModellingSpace - Deliverable D01, European Commission, IST-2000-25385 (co-ord: A. Dimitrakopoulou, University of the Aegean), University of the Aegean, Greece.
Εκπόνηση Προγραμμάτων Σπουδών |
Ανάπτυξη / εκπόνηση των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (Δευτεροβάθμιας (Γυμνάσιο) εκπαίδευσης), στο μαθησιακό αντικείμενο των Φυσικών Επιστημών, στο πλαίσιο του Υποέργου 1 της ενταγμένης Πράξης με τίτλο: «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Νέο Πρόγραμμα Σπουδών» με κωδικό ΟΠΣ: 295450, η οποία συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο)
Ερευνητικές Εργασίες |
Νοέμβριος 2008 - Σήμερα
- Κυνηγός, Χ., Σμυρναίου, Ζ. (2011). ΤΟ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟ: Παίζω Και Μαθαίνω Ελέγχοντας Την Τεχνολογία. ‘Kaleidoscope’: Concepts and Methods for Exploring the Future of Learning with Digital Technologies. Αριθμός Έργου: 507838 - Technology-enhanced Learning and Access to Cultural Heritage’, Network of Excellence, FP6-2002-IST Action line 2.3.1.12 (2004-2007) (124 σελ.).
- Κυνηγός, Χ., Σμυρναίου, Ζ. (2011). Οδηγός Εκπαιδευτικού. ‘Kaleidoscope’: Concepts and Methods for Exploring the Future of Learning with Digital Technologies. Αριθμός Έργου: 507838 - Technology-enhanced Learning and Access to Cultural Heritage’, Network of Excellence, FP6-2002-IST Action line 2.3.1.12 (2004-2007) (95 σελ.).
- Κυνηγός, Χ., Σμυρναίου, Ζ. (2011). Παιχνίδι, Μάθηση και Συνεργασία. ‘Kaleidoscope’: Concepts and Methods for Exploring the Future of Learning with Digital Technologies. Αριθμός Έργου: 507838 - Technology-enhanced Learning and Access to Cultural Heritage’, Network of Excellence, FP6-2002-IST Action line 2.3.1.12 (2004-2007) (63 σελ.).
- Κυνηγός, Χ., Σμυρναίου, Ζ. (2009). ΤΟ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟ: Παίζω Και Μαθαίνω Ελέγχοντας Την Τεχνολογία, Εννοιολογική και Διδακτική Ανάλυση των Εκθεμάτων. Εργασία που εκπονήθηκε στα πλαίσια του έργου: ‘Το Πολυμήχανο’, ένα* *κέντρο δια-δραστικού εκπαιδευτικού παιχνιδιού με σύγχρονες τεχνολογίες*, *Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Ανάπτυξης, Γ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης, Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ‘Ανταγωνιστικότητα’, Μέτρο 4.1., Πρόγραμμα ‘Υποστήριξη ερευνητικών μονάδων για την προτυποποίηση και εμπορική εκμετάλλευση ερευνητικών αποτελεσμάτων. Εντοπισμός και αξιοποίηση ερευνητικών αποτελεσμάτων με δημιουργία νέων επιχειρήσεων (Spin off). Έργο υπ. αρ.05, εταιρεία υπ. Αρ. 15 (2007-2008). Θεσμικό πλαίσιο: Ν2741/99 (ΦΕΚ 199^Α /28-9-99), άρθρο 23, παρ.3, N2843/2000 άρθρο 34, τον Ν2919/2001(ΦΕΚ 128/25-6-01) και το Π.Δ. 17/ 31-1-2001(ΦΕΚ 14^Α ), (60 σελίδες).