ενδιαφέρον.υλικό

μαθήματα.στατιστικής

Διδάσκω μεθοδολογία έρευνας & στατιστική στο Τμήμα ΜΙΘΕ του ΕΚΠΑ και στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο. Οι συνδέσεις οδηγούν στις ιστοσελίδες των μαθημάτων μου...

 

 

 

Όλο το υλικό που φιλοξενείται στον ιστοτόπο είναι ελεύθερο για χρήση. Ωστόσο, μην αμελείτε να αναφέρετε την πηγή του ή τον/τους δημιουργούς του...

πέτρος.ρούσσος

ο administrator...
Figure 1

καλωσορίσατε!

Ο διαδικτυακός αυτός τόπος δημιουργήθηκε για να καλύψει πολλές ανάγκες, ορισμένες από τις οποίες μέχρι τώρα ικανοποιούνταν από πρόχειρες ιστοσελίδες που "έστηνα" τα τελευταία χρόνια.

Τον κατασκεύασα έχοντας στο μυαλό μου κυρίως τους φοιτητές μου, οι οποίοι συχνά αναζητούν επιπλέον υλικό και βοηθήματα για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις ενός πανεπιστημιακού μαθήματος στατιστικής ή μιας στατιστικής επεξεργασίας την οποία καλούνται να πραγματοποιήσουν.

Απευθύνεται όμως και στον καθένα που αναζητά υλικό, βοηθήματα ή ιστοσελίδες με χρήσιμο υλικό σχετικό με τη χρήση της στατιστικής στην κοινωνική έρευνα.

Ελπίζω να γίνει γρήγορα ένας από τους Αγαπημένους σας!

στατιστική.στις.επιστήμες.της.συμπεριφοράς

Από εδώ μπορείτε να μεταφερθείτε στον ιστοτόπο του βιβλίου μας (με τον Γιάννη Τσαούση) "Στατιστική στις Επιστήμες της Συμπεριφοράς με τη χρήση του SPSS". Το βιβλίο κυκλοφόρησε το 2011 από τις Εκδόσεις ΤΟΠΟΣ.

Ελπίζουμε ότι θα βρείτε όλο αυτό το υλικό κάπως χρήσιμο. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην περίπτωση που εντοπίσετε κάποιο σφάλμα (έχουμε διαπιστώσει αρκετά από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε και προσπαθούμε να τα διορθώνουμε σε κάθε ανατύπωσή του) ή θέλετε να μας προτείνετε κάποια αλλαγή ή προσθήκη υλικού που θα το έκανε πιο χρήσιμο...

στατιστική.συλλογιστική

Ίσως σας ξενίζει ο όρος... Πρόκειται για τη μετάφραση του αγγλικού όρου "statistical reasoning" και με αυτόν εννοούμε τους τρόπους με τους οποίους κατανοούμε τις στατιστικές έννοιες και τις χρησιμοποιούμε για να διατυπώνουμε συλλογισμούς και να οδηγούμαστε σε συμπεράσματα.

Το σχετικό τμήμα του ιστοτόπου φιλοδοξεί να συμβάλει στη βαθύτερη κατανόηση των διαφόρων στατιστικών εννοιών από τους φοιτητές και τους επιστήμονες των κοινωνικών επιστημών, οι οποίοι συχνά λόγω της εκπαίδευσής τους μένουν στις διαδικασίες χωρίς να κατανοούν πλήρως τη σημασία τους.