Επαγγελματική
και ερευνητική δραστηριότητα
Εξωτερικός συνεργάτης της Μεγάλης Μουσικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος «Λίλιαν Βουδούρη» (του Συλλόγου των Φίλων της Μουσικής), με αντικείμενο την σύνταξη περιλήψεων για βιβλία καταχωρισμένα στον ηλεκτρονικό κατάλογο της βιβλιοθήκης: Ιούνιος – Αύγουστος 2000.
Καθηγητής Ιστορίας της Μουσικής, Μορφολογίας της Μουσικής και Αρμονίας της Μουσικής στο Σύγχρονο Ωδείο Αθήνας: Ακαδημαϊκή περίοδος 2000-2001.
Μέλος της Γραμματείας Σύνταξης / Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού Μουσικολογία: 2000-2017.
«Βοηθός μουσικολόγος» στην Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος «Λίλιαν Βουδούρη» (του Συλλόγου των Φίλων της Μουσικής): Ιούνιος – Δεκέμβριος 2001.
Εξωτερικός συνεργάτης του Τομέα Εκδόσεων του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Αθηνών: Καλλιτεχνικές περίοδοι 2001-2002 έως 2008-2009.
Μέλος της Συμβουλευτικής / Επιστημονικής Επιτροπής του περιοδικού Πολυφωνία: 2002 και εξής.
Μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού Πολυφωνία: 2006 και εξής.
Μέλος της ελληνικής ομάδας εργασίας (επιστημονικός υπεύθυνος: Καίτη Ρωμανού) του διεθνούς ερευνητικού προγράμματος RIPM (Répertoire International de la Presse Musicale / Retrospective Index to Music Periodicals, 1800-1950): 2007-2009.
Εξωτερικός συνεργάτης της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών, με αντικείμενο απασχόλησης την σύνταξη σημειωμάτων για το σύνολο των συναυλιών του φορέα κατά την καλλιτεχνική περίοδο 2008-2009.
Μέλος του Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού του Τομέα Ιστορικής και Συστηματικής Μουσικολογίας του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών, στην βαθμίδα του Λέκτορα και με γνωστικό αντικείμενο «Συστηματική Μουσικολογία. Θεωρία της Μουσικής (18ος-19ος αιώνας)».
Ακαδημαϊκή περίοδος 2008-2009: «Αρμονικές και δομικές αρχές της κλασσικορομαντικής σύνθεσης» (μάθημα ελεύθερης επιλογής, χειμερινό εξάμηνο), «Θεωρία και πράξη της προκλασσικής σονάτας (1730-1780)» (μάθημα ελεύθερης επιλογής, εαρινό εξάμηνο).
Ακαδημαϊκή
περίοδος 2009-2010: «Μουσική
καταγραφή (στο πεντάγραμμο)» (υποχρεωτικό-πρακτικό
μάθημα, χειμερινό εξάμηνο), «Ιστορία
μουσικής ΙΙΙ (Κλασσικισμός)» (υποχρεωτικό-επιλεγόμενο
μάθημα, χειμερινό εξάμηνο), «Αρμονικές και δομικές αρχές
της κλασσικορομαντικής σύνθεσης» (μάθημα ελεύθερης επιλογής,
εαρινό εξάμηνο),
«Θεωρία και πράξη της προκλασσικής
σονάτας (1730-1780)» (μάθημα ελεύθερης επιλογής, εαρινό εξάμηνο).
Ακαδημαϊκή περίοδος 2010-2011: «Εξάσκηση ακουστικών ικανοτήτων» (υποχρεωτικό-πρακτικό μάθημα, χειμερινό εξάμηνο), «Ιστορία μουσικής ΙΙΙ (Κλασσικισμός)» (υποχρεωτικό-επιλεγόμενο μάθημα, χειμερινό εξάμηνο), «Ιστορία μουσικής ΙV (Ρομαντισμός)» (υποχρεωτικό-επιλεγόμενο μάθημα, εαρινό εξάμηνο), «Μουσική ανάλυση Ι: Βασικές αρχές της κλασσικορομαντικής σύνθεσης» (μάθημα ελεύθερης επιλογής, εαρινό εξάμηνο).
Ακαδημαϊκή περίοδος 2011-2012: «Αναλυτικές προσεγγίσεις συμφωνιών του Joseph Haydn» (σεμινάριο, χειμερινό εξάμηνο), «Εξάσκηση ακουστικών ικανοτήτων» (υποχρεωτικό-πρακτικό μάθημα, χειμερινό εξάμηνο), «Ιστορία μουσικής ΙV (Ρομαντισμός)» (υποχρεωτικό-επιλεγόμενο μάθημα, εαρινό εξάμηνο), «Μουσική ανάλυση Ι: Βασικές αρχές της κλασσικορομαντικής σύνθεσης» (μάθημα ελεύθερης επιλογής, εαρινό εξάμηνο).
Ακαδημαϊκή περίοδος 2012-2013: «Θεωρία και πράξη της προκλασσικής σονάτας (1730-1780)» (χειμερινό εξάμηνο), «Εξάσκηση ακουστικών ικανοτήτων» (χειμερινό εξάμηνο), «Ειδικά θέματα ιστορίας της μουσικής: Το είδος του κοντσέρτου και η εξέλιξή του» (εαρινό εξάμηνο), «Μουσική ανάλυση Ι: Βασικές αρχές της κλασσικορομαντικής σύνθεσης» (εαρινό εξάμηνο), «Οι σονάτες για πιάνο του Franz Schubert» (σεμινάριο, εαρινό εξάμηνο).
Ακαδημαϊκή περίοδος 2013-2014: «Ειδικά θέματα ιστορίας της μουσικής: Το είδος του κοντσέρτου και η εξέλιξή του» (χειμερινό εξάμηνο), «Εξάσκηση ακουστικών ικανοτήτων» (χειμερινό εξάμηνο), «Μουσική ανάλυση Ι: Βασικές αρχές της κλασσικορομαντικής σύνθεσης» (εαρινό εξάμηνο), «Οι σονάτες για πληκτροφόρο και βιολί του W. A. Mozart» (σεμινάριο, εαρινό εξάμηνο).
Μέλος του Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού του Τομέα Ιστορικής και Συστηματικής Μουσικολογίας του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών, στην βαθμίδα του Επίκουρου Καθηγητή και με γνωστικό αντικείμενο «Συστηματική Μουσικολογία. Θεωρία της Μουσικής (18ος-19ος αιώνας)».
Ακαδημαϊκή περίοδος 2014-2015: «Μορφολογία της ευρωπαϊκής μουσικής Ι» (χειμερινό εξάμηνο), «Εξάσκηση ακουστικών ικανοτήτων» (χειμερινό εξάμηνο), «Μορφολογία της ευρωπαϊκής μουσικής II» (εαρινό εξάμηνο), «Μουσική ανάλυση Ι: Βασικές αρχές της κλασσικορομαντικής σύνθεσης» (εαρινό εξάμηνο).
Ακαδημαϊκή περίοδος 2015-2016: «Μορφολογία της ευρωπαϊκής μουσικής Ι» (χειμερινό εξάμηνο), «Εξάσκηση ακουστικών ικανοτήτων» (χειμερινό εξάμηνο), «Αναλυτικές προσεγγίσεις κουαρτέττων εγχόρδων του Joseph Haydn» (σεμινάριο, χειμερινό εξάμηνο), «Μορφολογία της ευρωπαϊκής μουσικής II» (εαρινό εξάμηνο), «Μουσική ανάλυση Ι: Βασικές αρχές της κλασσικορομαντικής σύνθεσης» (εαρινό εξάμηνο), «Ιστορία των μουσικών ειδών» (Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Μουσικολογία: Ιστορία της Μουσικής», εαρινό εξάμηνο).
– Επίβλεψη διδακτορικών διατριβών, διπλωματικών και πτυχιακών εργασιών (2014-2022)
© Ιωάννης Φούλιας