Αρχική σελίδα / Επαγγελματική και ερευνητική δραστηριότητα

Επίβλεψη διδακτορικών διατριβών, διπλωματικών και πτυχιακών εργασιών

Διδακτορική διατριβή

Σόλων Ραπτάκης, Η σονάτα για πιάνο στον ύστερο ρομαντισμό (1848-1914): Συστηματική προσέγγιση του ρεπερτορίου, με έμφαση στην ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του είδους και της εξελικτικής διαμόρφωσης των μορφολογικών προτύπων, ημερομηνία υποστήριξης: 20 Σεπτεμβρίου 2021.

Διπλωματική εργασία

Μιχάλης Μιχαλακόπουλος, Jean Mouton: Γενική επισκόπηση και ανάλυση χαρακτηριστικών μοτέτων (Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ιστορία, Θεωρία, Σύνθεση και Ερμηνεία της Έντεχνης Μουσικής»), ημερομηνία υποστήριξης: 14 Ιουλίου 2020.

Πτυχιακές εργασίες

1. Σόλων Ραπτάκης, Η σονάτα για πιάνο στον πρώιμο ρομαντισμό: Συγκριτική μελέτη εναρκτήριων μερών από σονάτες για πιάνο της δεκαετίας του 1820, υποστήριξη: Σεπτέμβριος 2014 (δημοσιευμένη ως άρθρο, κατόπιν κρίσεως, στο περιοδικό Πολυφωνία, τεύχος 25, 2014, σ. 160-196).

2. Βασίλης Καλαγκιάς, Μορφή και τεχνική στις ανεξάρτητες σειρές παραλλαγών για πληκτροφόρο του Wolfgang Amadeus Mozart, υποστήριξη: Σεπτέμβριος 2015 (δημοσιευμένη ως άρθρο, κατόπιν κρίσεως, στο περιοδικό Πολυφωνία, σε δύο μέρη: α) τεύχος 27, 2015, σ. 128-157, και β) τεύχος 28, 2016, σ. 24-85).

3. Γεωργία Δινάκη, Η μουσική δωματίου με πιάνο του Robert Schumann και η εξέλιξη της μορφής σονάτας μέσα από αυτή, υποστήριξη: Οκτώβριος 2015.

4. Άννα Μεσσαριτάκη, Οι σονάτες και σονατίνες για πιάνο του Ferdinand Ries: συνολική επισκόπηση και αναλυτική μελέτη της σονατίνας op. 5 αρ. 2 και της σονάτας op. 26, υποστήριξη: Σεπτέμβριος 2016.

5. Αλεξάνδρα Παππά, Οι συμφωνίες του Leopold Kozeluch: Συγκριτική μελέτη των εναρκτήριων και καταληκτικών μερών των συμφωνιών P. I: 3 & 4, υποστήριξη: Ιανουάριος 2017.

6. Ματρώνα-Νεφέλη Χαδούλη, Μεικτές μορφές σονάτας και ρόντο στα τελικά μέρη των τρίο με πιάνο του Mendelssohn (opera 49 και 66) και του Spohr (opus 133), υποστήριξη: Σεπτέμβριος 2017 (δημοσιευμένη επίσης ως άρθρο, κατόπιν κρίσεως, στο περιοδικό Πολυφωνία, τεύχος 32, 2018, σ. 81-123).

7. Θεόδωρος Κατσίγρης, Τα τρίο με πιάνο του Antonín Dvořák: αναλυτική προσέγγιση των εναρκτήριων μερών των opera 21, 26 και 65, υποστήριξη: Ιανουάριος 2019.

8. Αικατερίνη-Ευαγγελία Ντικούλη, Η μορφή σονάτας στα γοργά εναρκτήρια και τελικά μέρη της συλλογής opus 10 του Beethoven, υποστήριξη: Ιανουάριος 2019.

9. Δήμητρα Αλεξίου, Το κοντσέρτο για πιάνο στον Johann Nepomuk Hummel: μια συγκριτική ανάλυση των κοντσέρτων opus 110 και opus posth. 1, υποστήριξη: Μάρτιος 2019.

10. Ηλίας Σιατούνης, Ο Anton Eberl και η εξέλιξη του συνθετικού του ύφους μέσα από την πρώτη (opus 1, 1792) και την τελευταία του σονάτα για πληκτροφόρο (opus 39, 1806), υποστήριξη: Μάιος 2019.

11. Γεώργιος Σακαρέλλος, Αναλυτική παρουσίαση της πρώτης συλλογής για “γνώστες και ερασιτέχνες” του Carl Philipp Emanuel Bach (Wq. 55 / H. 244, 130, 245, 186, 243 και 187), υποστήριξη: Ιούνιος 2019.

12. Μανουέλα Παπαϊωάννου, Οι σονάτες για πληκτροφόρο opus 38 (P. XII: 35-37) του Leopold Kozeluch. Αναλυτική προσέγγιση μιας πιανιστικής συλλογής του όψιμου 18ου αιώνος, υποστήριξη: Σεπτέμβριος 2019.

13. Νικόλαος Τσίγκρος, Η μορφή σονάτας στις Παρτίτες (BWV 825-830) και στον δεύτερο τόμο της συλλογής Το καλώς συγκερασμένο πληκτροφόρο (BWV 870-893) του Johann Sebastian Bach, υποστήριξη: Σεπτέμβριος 2019.

14. Θεοφάνης Βάσσος, Τα κουαρτέττα για πληκτροφόρο, φλάουτο και βιόλα (Wq. 93-95) του Carl Philipp Emanuel Bach: ανάλυση μίας όψιμης συλλογής έργων μουσικής δωματίου, υποστήριξη: Φεβρουάριος 2022.

 


© Ιωάννης Φούλιας