-
Μέλος του μητρώου Συγγραφέων – Κριτικών
Αναγνωστών, Αξιολογητών της Δράσης «Ελληνικά
Ακαδημαϊκά
Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα» 2014
-
Ειδικός
Επιστήμονας
Αξιολογητής του Εκπαιδευτικού Υλικού
στο
πλαίσιο της δράσης του Υποέργου με τίτλο «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» της Πράξης “ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο
21ου αιώνα)- Νέο πρόγραμμα σπουδών του ΙΕΠ (2015)
-
Συμμετοχή
στο European
Commission, Education and Culture, “Science Teachers’ Training Across
Europe” Project “Science Teachers Training across Europe: Establishing a
Pathway for a common teachers training framework” (Ευρωπαϊκό
πρόγραμμα προσδιορισμού των βασικών αρχών και προτύπων, για
τη σχεδίαση πλαισίου κατάρτισης και των αντίστοιχων προγραμμάτων σπουδών
κατάρτισης των ευρωπαίων εκπαιδευτικών των θετικών επιστημών)
(Univ. of Athens, Univ. of Louvain, Univ. of Ludwigsburg, Univ. of Claude
Bernard / Lyon 1, Univ.of Babes-Bolyai, Univ. of Napoli, Univ. of Palermo,
Ellinogermaniki Agogi, Pedagogical Institute of the Greek Ministry of
Education), Socrates Programme, 2003 – 2006.
-
Συμμετοχή
στο European
Commission, Project: “Hands-on-Science” (Univ.of Minho / PT, Univ. of Athens
/ GR, Univ. of Oxford / UK, Univ. of Ljubljana / SI, Univ. of Maribor / SI,
Univ. of Murcia / ES, Univ. of Vigo / ES, Univ. of Crete / GR, Univ of
Cyprus / CY), Comenius-C3, 2003 – 2006.
-
Συμμετοχή στο Global
Forum Partners in Learning εκπροσωπώντας το 26ο ΔΣ Αχαρνών ως
Pathfinder School για το 2013 (Prague 2012)
-
Συνδιοργανωτής / συντονιστής του Συμπόσιου / Εργαστηρίου: «Το ΟΛΟκληρωμένο
ΤΕΧΝΟλογικά και Μεθοδολογικά ΕκΠαιδευτικό Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών (ΟΛΟΤΕΧΝΟ)-
Πρόταση και Εφαρμογές» 5o Πανελλήνιο
Συνέδριο «Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση -
Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών και Παιδαγωγική Γνώση του Περιεχομένου», Ιωάννινα,
Μάρτιος 2007.
-
Συνδιοργανωτής του Συμπόσιου / Εργαστηρίου: «Πρωτοβάθμια Εκπ-Παίδευση στις /
με τις Φυσικές επιστήμες - H Βέλτιστη Εφαρμογή των νέων Βιβλίων Φυσικών της
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης»» 5o Πανελλήνιο Συνέδριο «Διδακτική Φυσικών
Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση - Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών
και Παιδαγωγική Γνώση του Περιεχομένου», Ιωάννινα, Μάρτιος 2007.
-
Υπεύθυνος
και συντονιστής των ομάδων εργασίας για τη διενέργεια του Πανελλήνιου
Διαγωνισμού Φυσικής τα έτη 2001, 2002, 2003 και 2004.
-
Υπεύθυνος
της εκπαιδευτικής προετοιμασίας των μαθητών που εκπροσώπησαν την
Ελλάδα στην 35η Διεθνή
Ολυμπιάδα Φυσικής.
-
Συμμετοχή
στην εκπαιδευτική προετοιμασία των μαθητών που εκπροσώπησαν την Ελλάδα στην
36η, 37η, 38η και
39η Διεθνείς
Ολυμπιάδες Φυσικής
-
Μέλος της
Επιστημονικής Επιτροπής της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, υπεύθυνης για τον
Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής 1998, 2001 -10.
-
Ειδικός
επιστήμονας – εμπειρογνώμονας για την ανάπτυξη μεθοδολογίας και δειγματικών
ψηφιακών σεναρίων για τα Φυσικά του Δημοτικού Ι.Ε.Π. (2015)
-
Ενταγμένος
στο Εισαγωγικό Μητρώο Εκπαιδευτών Ενηλίκων του Εθνικού Κέντρου Πιστοποίησης
Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης,
-
Ενταγμένος
στο Προσωρινό Μητρώο Διδακτικού Προσωπικού του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας
Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης. (αποφ.
Ε.Ε.Ε. 18/4/2006)
-
Τακτικό
μέλος της European Physical Society.
-
Συνεργάτης
του Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος του
Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών
(Διευθυντής Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης).
-
Μέλος της
Συντακτικής Επιτροπής του Ηλεκτρονικού Φυσικού Κόσμου (Επιστημονικό
Περιοδικό της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών) (1).
-
Μέλος της
επιτροπής αξιολόγησης, της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, για τα θέματα της
Φυσικής των Πανελλήνιων Εξετάσεων της Β΄ και Γ΄ λυκείου το 2002 και 2003.
-
Διαχειριστής του δικτύου Υπολογιστών του Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών,
Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής
Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και του δικτυακού του τόπου, http://stelab.primedu.uoa.gr, 1997–2001, http://micro-cosmos.uoa.gr, 2001-3.
-
Παιδαγωγικές και τεχνολογικές προσεγγίσεις της διασύνδεσης ηλεκτρονικών
υπολογιστών με το περιβάλλον μέσω αισθητήρων και απτήρων.
-
Ανάπτυξη
εφαρμογών λογισμικού για εκπαιδευτική χρήση.
-
Προσεγγίσεις
διδασκαλίας της Φυσικής με αφορμή παραδοσιακά ή σύγχρονα παιχνίδια.