Η έρευνα
Ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2018, με σκοπό να διερευνήσει τις εμπειρίες που έχουν οι ΛΟΑΤ (λεσβίες, ομοφυλόφιλοι/γκέι, αμφιφυλόφιλοι/μπάι, τρανς) γονείς, σχετικά με το ξεκίνημα των παιδιών τους, στο σχολείο. Ταυτόχρονα, η μελέτη εξετάζει και το βίωμα των εκπαιδευτικών, που είχαν, ή έχουν παιδιά ΛΟΑΤ γονέων, στη σχολική τους τάξη. Καθώς η τεκμηρίωση που έχουμε για το συγκεκριμένο θέμα στην Ελλάδα είναι ελάχιστη, μέσα από τη συγκεκριμένη μελέτη γίνεται προσπάθεια να αναδείξουμε πιθανές δυσκολίες, προκλήσεις, αλλά και το "τί βοηθάει", όταν τα παιδιά ΛΟΑΤ γονέων μπαίνουν στο σχολείο (Νηπιαγωγείο και Δημοτικό).