Κωνσταντίνος
Μυλωνάς
Καθηγητής
Τμήμα
Ψυχολογίας
Εθνικό
και
Καποδιστριακό
Πανεπιστήμιο
Αθηνών
Δημοσιευμένες
στατιστικές,
μεθοδολογικές
και, μετρικές
τεχνικές
Δημοσιευμένες
στατιστικές
μέθοδοι και
τεχνικές
·
Διόρθωση
διασπορών για
την πολιτισμική
μεροληψία.
[Mylonas, K. & Furnham, A., 2014].
·
Πολυδιάστατη
γεωμετρική
βαθμονόμηση
ομοιοτήτων με
τριγωνομετρική
μετατροπή στην
περιφέρειa κύκλου
(MDS-T).
[Mylonas, K., 2009.
Mylonas, K., Gari, A., Panagiotopoulou, P.,
Georgiadi, E., Valchev, V., Papazoglou, S.,
& Brkich, M., 2011. Mylonas, K., 2016.
Mylonas, K., Lawrence, C., Zajenkowska, A.,
& Bower Russa,
M., 2017, κ.α.]
·
"Hit
matrix".
[Mylonas,
K., 2009. Mylonas, K., Gari, A.,
Panagiotopou-lou, P., Georgiadi, E., Valchev, V., Papazoglou, S., & Brkich,
M., 2011. Mylonas, Κ., 2016. Mylonas, K., Lawrence, C., Zajenkowska, A., & Bower Russa, M.,
2017, κ.α.]
· Σύγκριση δεικτών συνάφειας μεταξύ διαφορικών ομάδων.
[Mylonas, K., Veligekas, P. Gari, A., & Kontaxopoulou, D., 2012. Zajenkowska, A., Mylonas, K., Lawrence, C., Konopka. K., & Rajchert, J., 2014. Gari, A., Mylonas, K., & Portešová, S., 2015, κ.α.]
·
Εντοπισμός
ειδικών
πληθυσμών μέσω
πολυμεταβλητών
έκτοπων τιμών.
[Gari, A., Kalantzi-Azizi, A. & Mylonas,
K. (2000). Μυλωνάς,
Κ. & Γκαρή, Αικ.
(2010).]
Δημοσιευμένες
ψυχομετρικές κλίμακες
και ψυχομετρικοί
Δείκτες
(1) Value Priorities Questionnaire (VPQ) [1994, 2005].
(2) Δείκτης Καθορισμού Εφικτού Στόχου [2002].
(3) Μέτρηση Κοινωνικο-Οικονομικού Επιπέδου και δείκτης IQ-ΚΟΕ [2007].
(4) Self-Consciousness Scale [2012].
(5)
Explanations of Unemployment-Revised (EoU-R) [2014].
(6) Lung Information Needs Questionnaire (μετάφραση και προσαρμογή στα ελληνικά σε συνεργασία με το Plymouth University) [2014].
(7) The Georgas Family Values Scale (επανεξέταση της παραγοντικής δομής και της δομικής ισοτιμίας της μέσω Hit-matrix & MDS-T σε 36 χώρες) [2016]
Συμμετοχή
στη δημιουργία
και στάθμιση
Ψυχομετρικών
εργαλείων (είτε
ως
επιστημονικός
υπεύθυνος είτε
ως ψυχομετρικός
αναλυτής).
(1)
Ελληνικό
WISC-III [1996-1997]
(2)
Ερωτηματολόγιο μέτρησης
της
Ιδιοσυγκρασίας
-Pavlovian Temperament Survey (PTS, Strelau & Angleitner)
(προσαρμογή
στα ελληνικά) [1996]
(3)
European Value
Survey Questionnaire (EVS, Halman) (προσαρμογή
στα ελληνικά), [1997,
2007]
(4)
ΑθηνάΤεστ
(αρχική
στάθμιση) [1999]
(5)
Τέσσερα
Εργαλεία
ανίχνευσης
Μαθησιακών
Δυσκολιών
(α.Τεστ Λόγου
και Ομιλίας, β.
Τεστ Μνήμης, γ.
Τεστ Μάθησης
και Κατηγοριοποίησης,
δ. Τεστ
Ψυχοκοινωνικής
Προσαρμογής [2007]
(6)
Κλίμακα
Οικογενειακών
Ρόλων [2006, 2008]
(7)
ΑθηνάΤεστ
(επαναστάθμιση)
[2011]
(1)
Ερωτηματολόγιο
Αναγνωστικών
Στάσεων -Reading Attitudes Scale (Lewis & Teale),
(προσαρμογή
στα ελληνικά) [2012]
(2)
Ερωτηματολόγιο
Αναγνωστικών
Στάσεων για το
Δημοτικό
Σχολείο -Elementary Reading Attitude
Survey (McKenna & Kear),
(προσαρμογή
στα ελληνικά) [2012]
(3)
Childhood Career Decision-Making Questionnaire
(CCDMQ) [2013]
(4)
Situational Triggers of Aggressive Behavior
(STAR, Lawrence) (προσαρμογή στα ελληνικά) [2014, 2015], (υπό στάθμιση)
(5)
Perceived Self-Efficacy in Career Scale (PSECS)
[2015]
(6)
Children’s Solitude Scale (CSS) [2015]
Επίσης,
το
"Ερωτηματολόγιο
Κοινωνικών
Δεξιοτήτων" 5
παραγόντων
τελεί υπό
στάθμιση.