"Η Φυσική με Πειράματα" Α' Γυμνασίου (συν-συγγραφή)
"Η Φυσική με Πειράματα" Α' Γυμνασίου Βιβλίο Εκπαιδευτικού (συν-συγγραφή)
Kapotis E. & Kalkanis G. , (2016) “Einstein’s elevator in class ─ A self-construction carried out by students for the study of the Equivalence Principle”, The Physics Teacher, 54(7), 404-407
Gousopoulos D. , Kapotis E. & Kalkanis G. (2015). Students’ difficulties in understanding the basic principles of Relativity after standard instruction. In J. Lavonen, K. Juuti, J. Lampiselkä, A. Uitto & K. Hahl (Eds.), Electronic Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education research: Engaging learners for a sustainable future, Part 1(co-ed. [ O. Finlayson & R. Pinto]) (pp. [169 – 175]). Helsinki, Finland: University of Helsinki. ISBN 978-951-51-1541-6. (Available on-line at https://www.dropbox.com/s/wrb22pgeociw8dr/eBook2015_Part_1_links.pdf?dl=0).
Αθανάσιος Καπόγιαννης, Ευστράτιος Καπότης, Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης (2017, Απρίλιος), "Εισάγοντας την Αρχή της Αβεβαιότητας σε μαθητές λυκείου μέσω απλών μαθηματικών σχέσεων και με τη χρήση αυτοσχέδιου αλληλεπιδραστικού λογισμικού", στο 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Ρέθυμνο
Ευστράτιος Καπότης, Παναγιώτης Τσάκωνας, Γουσόπουλος ∆ηµήτριος (2017, Απρίλιος), "Μαθησιακά Αντικείμενα Προσομοίωσης και Οπτικοποίησης φυσικών φαινομένων της Κλασικής και Σύγχρονης Φυσικής για την Εκπαίδευση (και) μέσω διαδικτύου", στο 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Ρέθυμνο
Ευστράτιος Καπότης, Παναγιώτης Τσάκωνας, Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης (2017, Απρίλιος), "Εκπαιδευτική εφαρμογή και αξιολόγηση πρωτότυπων πειραματισμών και προσομοιώσεων για την διδασκαλία της Αρχής της Ισοδυναμίας", στο 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Ρέθυμνο
Ευστράτιος Καπότης, Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης (2015, Μάιος), "Οι δυσκολίες και ο βαθµός κατανόησης των βασικών αρχών της Γενικής Θεωρίας της Σχετικότητας και των συνεπειών τους από φοιτητές του Παιδαγωγικού Τµήµατος", στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη
Γουσόπουλος ∆ηµήτριος, Ευστράτιος Καπότης (2015, Μάιος), "∆ιερεύνηση των Σχετικιστικών και Κλασικών Ορίων – Μια Εκπαιδευτική Προσέγγιση µε τη χρήση αυτοσχέδιου Αλληλεπιδραστικού Λογισµικού", στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη
Γεωργία Κοτρώνη, Ευστράτιος Καπότης (2015, Μάιος), "Πίεση, διαφορά πίεσης και αποτελέσµατα – Μια διδακτική παρέµβαση σε φοιτητές του Παιδαγωγικού Τµήµατος του Πανεπιστηµίου Αθηνών", στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη
Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης, Ουρανία Γκικοπούλου, Ευστράτιος Καπότης, ∆ηµήτριος Γουσόπουλος, (2015, Μάιος), "Από τη Σύγχρονη Επιστήµη, στη Σύγχρονη Μυθοπλασία, στη Σύγχρονη Εκπαίδευση – Η περίπτωση «InterStellar»" στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη
Καπότης Ευστράτιος, Γουσόπουλος ∆ηµήτριος (2015, Οκτώβριος), "Συσχέτιση της Σύγχρονης Κινηματογραφικής Μυθοπλασίας και της Επιστήμης: Η περίπτωση «InterStellar»" στο Συνέδριο Inspiring Science Education and Go-Lab
Καλκάνης Γεώργιος, Γκικοπούλου Ουρανία, Καπότης Ευστράτιος, Γουσόπουλος ∆ηµήτριος, Μιτζήθρας Κωνσταντίνος, Καπόγιαννης Αθανάσιος, Σωτηρόπουλος ∆ηµήτριος, ∆ρόλαπας Ανάργυρος, Ιµβριώτη ∆έσποινα (2015, Μάιος), "«Η Φυσική µε Πειράµατα … », … Ιδιοκατασκευές, Μετρήσεις και Γραφήµατα»" στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη
Ουρανία Γκικοπούλου, Ευστράτιος Καπότης, ∆ηµήτριος Γουσόπουλος και Γεωργ. Θεοφ. Καλκάνης (2013, Απρίλιος), "«Από τον Ηλεκτρισμό στο Μαγνητισμό» με απλή αυτο-Κατασκευή Ηλεκτρικού Κινητήρα για Εκπαιδευτικό Πειραματισμό «Από το Μαγνητισμό στον Ηλεκτρισμό» με απλή αυτο-Κατασκευή Ηλεκτρικής Γεννήτριας για Πειραματισμό" στο 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Βόλος, σελ. 1103-1107
Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης, Ουρανία Γκικοπούλου, Δέσποινα Ιμβριώτη, Ευστράτιος Καπότης και Δημήτριος Γουσόπουλος (2013, Απρίλιος), "Εργαστήριο 2: «Ερευνώ και Ανακαλύπτω» με ιδιο-Πειράματα / αυτo-Κατασκευές και «με το μικρόΚοσμο Εξηγώ …» τον Φυσικό Κόσμο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση" στο 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Βόλος, σελ. 1100-1107
Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις της Γενικής Θεωρίας της Σχετικότητας με Ψηφιακές Τεχνολογίες και Πειραματισμούς (για την απόκτηση του Διδακτορικού Διπλώματος)
Εκπαιδευτικοί Ψηφιακοί Αισθητήρες και Απτήρες, Εργαστηριακές Εφαρμογές (για την απόκτηση του Μεταπτυχιακού Τίτλου)
Εκπομπή ηλεκτρομαγνητικών πεδίων ELF και RF από κινητά τηλέφωνα (για την απόκτηση του Πτυχίου Φυσικής)