Φιλοσοφική Σχολή

Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας

Ανακοινώσεις:


  • Cavoura Th. (2015). “Valeurs partagées et identités à l’ère de mondialisation’’. Εισήγηση στο: Deuxièmes Rencontres de l’Association Internationale de Recherche en Didactique de l’Histoire et des Sciences Sociales. EKPA, 29-30 Mai 2015, Athènes.
  • Cavoura Th., Gika H. (2014). “Exercer un regard critique et ouvert face aux enjeux de la mémoire’’. Εισήγηση στο: ‘’Guerres et Paix” 2eme Conférence de l’AIRDHSS, Université de Fribourg, 11-13 Sept., Fribourg.
  • Th. Cavoura (2013). ‘’Enseigner l’histoire: représentations de la profession’’. Εισήγηση στο: AREF 27-30 Aout, Université de Monpellier III, France.
  • Th. Cavoura (2012). ‘’Repères spatio –temporels et identités narratives chez les élèves de l’enseignement secondaire’’. Εισήγηση στο: 1ere Conférence IRAHSSE, Histoire et sciences sociales enseignées : réalisations et perspectives. Sapienza Università di Roma, 3-5 Sept. 2012, Rome.
  • Κάββουρα, Θ. (2011). "Καλλιεργώντας την ιστορική περιέργεια και την έκπληξη". Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο συνέδριο: Διδασκαλία της ιστορίας στη Β’θμια Εκπαίδευση. Pierce, Αμερικανικό Κολλέγιο. Αθήνα, 26/2/2011.
  • Κάββουρα, Θ. (2010). "Η ιστορία σε διαπολιτισμικές τάξεις : επαγγελματικές ταυτότητες εκπαιδευτικών και η σημασία της κοινωνικής εμπειρίας". Εισήγηση στο συνέδριο: Πολιτισμική ετερότητα, ιδιότητα του πολίτη και δημοκρατία: εμπειρίες, πρακτικές και προοπτικές, ΚΕΔΑ, Τμήμα ΦΠΨ, ΕΚΠΑ, 7-8/5/2010, Αθήνα.
  • Κάββουρα, Θ. (2008). "Πολυτροπικότητα και ιστορική σκέψη". Εισήγηση στο Πανελλήνιο συνέδριο με διεθνή συμμετοχή: Βίωμα, Μεταφορά και Πολυτροπικότητα: Εφαρμογές στην Επικοινωνία, την Εκπαίδυση, τη Μάθηση και τη Γνώση. Π.Τ.Π.Ε, Τμήμα Φ.Κ.Σ., 10-12/10/ 2008, Ρέθυμνο.
  • Cavoura Th. (2008). "Développer la pensée historienne dans les environnements d’apprentissage multimodaux". Colloque International des Didactiques Histoire, Geographie, Education à la Citoyenneté. Nantes, 8 -9/12/
  • Κάββουρα, Θ. (2007). "Προσδιορισμοί της σύνδεσης της διδασκαλίας με τη μάθηση στο πλαίσιο της ιστορικής εκπαίδευσης". Εισήγηση στο Πανελλήνιο συνέδριο: Η διδασκαλία της ιστορίας στα Παιδαγωγικά Τμήματα των Πανεπιστημίων της Ελλάδας. Προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές. Π.Τ.Δ.Ε., ΕΚΠΑ, 9-11/11/2007, Αθήνα.
  • Καρυώτου Ε. Κάββουρα Θ. (2007). "Προσεγγίζοντας το χρόνο με ένα εκπαιδευτικό λογισμικό για τη διδασκαλία της Προϊστορίας στο Δημοτικό Σχολείο". Εισήγηση στη διημερίδα: Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό:ζητήματα δημιουργίας, διδακτικής αξιοποίησης και αξιολόγησης 10-11/4/2007, Παν/μιο Θεσσαλίας.
  • Φακίδου, Α., Κάββουρα, Θ. (2006). "Εικαστικές πηγές σε σχολικά εγχειρίδια ιστορίας". Εισήγηση στο Πανελλήνιο συνέδριο: Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Ερευνα. Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος, 24-26/11/2006, Θεσσαλονίκη.
  • Κάββουρα Θ. (2005). "Η αξιοποίηση των Τ.Π.Ε για τη διδασκαλία και μάθηση της ιστορίας". Εισήγηση στο πλαίσιο του Π.Μ.Σ. Τμήμα Ιστορίας, Ιόνιο Παν/μιο.
  • Κάββουρα Θ. (2005). "Οι ιστορικές έννοιες και η διδασκαλία τους". Εισήγηση στο πλαίσιο ημερίδας: Σύγχρονες Διδακτικές προσεγγίσεις του μαθήματος της Ιστορίας στο Δημοτικό Σχολείο, Νέα διδακτικά βιβλία. Δήμος Αισωνίας.
  • Κάββουρα Θ. ( 2004). "Οι Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία της ιστορίας στη Β/θμια Εκπαίδευση". Εισήγηση στο πλαίσιο του Π.Μ.Σ. Τμήμα Φ.Π.Ψ, ΕΚΠΑ.
  • Κάββουρα Θ. (2004). "Έμφυλες διαστάσεις στα Διαθεματικά και Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών". Εισήγηση στο πλαίσιο διημερίδας: Φύλο και Εκπαίδευση. Π.Τ.Δ.Ε., Παν/μιο Θεσσαλίας.
  • Cavoura Th. (1997). "Analogical thought and historical knowledge. An empirical case study". Εισήγηση στο: 7th European Conference for Research on Learning and Instruction. Αθήνα.
  • Κάββουρα Θ. (1996). "Από τις κοινωνικές αναπαραστάσεις στις μείζονες γνωστικές κατηγορίες". Εισήγηση στο: 5° Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής έρευνας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας, Παν/μιο Πατρών.
  • Cavoura Th. (1996). "Modalités causales en histoire, représentations du monde social chez les élèves de l’enseignement secondaire". Εισήγηση στο: Deuxième Congrès International d’actualité de la Recherche en Education et Formation. Université Paris X– Nanterre.
  • Κάββουρα Θ. (1996). "Η Διδακτική της ιστορίας ως νέο ερευνητικό πεδίο. Διερεύνηση της σκέψης των μαθητών κατά την συνάντηση με την ιστορική γνώση". Εισήγηση στο Σεμινάριο της Ερμούπολης: Η ιστορία στο σχολείο, το ζητούμενο της ιστοριογραφικής και διδακτικής ανανέωσης.