Φιλοσοφική Σχολή

Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας

Μεταπτυχιακές εργασίες

  • Καλογρίδου Κ.: “Αντιλήψεις μαθητών Γ’Λυκείου για την κοινωνική χρησιμότητα της ιστορίας”. ΦΠΨ, ΕΚΠΑ.
  • Ζυγογιάννης Χρ.: "Κριτική ανάλυση του διδακτικού υλικού για την ιστορική εκπαίδευση των μαθητών της ΣΤ’ τάξης Δημοτικού Σχολείου- πρόταση νέου διδακτικού υλικού". Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
  • Καρυώτου Ε.: "Διδασκαλία και μάθηση της εποχής του Κυκλαδικού πολιτισμού από μαθητές Γ΄ Δημοτικού Σχολείου: ανάπτυξη εκπαιδευτικού πακέτου".
  • Παπαϊωάννου Θ.: "Παραγωγή έντυπου και ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για την κατανόηση ιστορικών γεγονότων της ελληνικής Επανάστασης και αξιόλογησή του στην ΣΤ’ τάξη του Δημοτικού Σχολείου".

Διδακτορικές διατριβές

  • Στάμος Ν. ‘’Η αξιοποίηση του κινηματογράφου στη διδασκαλία και μάθηση της ιστορίας”. ΦΠΨ, ΕΚΠΑ (εκπονείται).
  • Γρίσπου Μ. “Προσεγγίσεις του φαινόμενου του φασισμού στο πλαίσιο της ιστορικής εκπαίδευσης μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου’’. ΦΠΨ, ΕΚΠΑ (εκπονείται).
  • Καραγιάννη Ε.: "Αναλογίες, αναπαραστάσεις, αναλογικοί συλλογισμοί στην ιστορία μαθητών Στ΄τάξης Δημοτικού Σχολείου" (εκπονείται).

Μέλος επιβλέπουσας τριμελούς επιτροπής διδακτορικών διατριβών:

  • Περάκης Μ. “Διδακτική της τοπικής ιστορίας. Έρευνα για τη διδασκαλία της Νεότερης Κρητικής Ιστορίας στο Γυμνάσιο”, ΠΤΔΕ, Παν/μιο Κρήτης (εκπονείται).
  • Καλογερία Ε.-Κ., “Διδακτικοί σχεδιασμοί καθηγητών μαθηματικών σε επιμορφωτικά πλαίσια με αντικείμενο την παιδαγωγική αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων. ΦΠΨ, ΕΚΠΑ. Υποστήριξη 2014.
  • Τσαγκάνου Γ. "Ανοικτό Διαλογικό Σύστημα Μοντελοποίησης Εκπαιδευόμενου για Κατανόηση Ιστορικού Κειμένου: Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Αξιολόγηση". Επόπτρια: Γρηγοριάδου Μ., Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, ΕΚΠΑ. Υποστήριξη 2003.
  • Μαμούρα Μ. "Η διδασκαλία της ιστορίας με πηγές και η διαμόρφωση ιστορικής συνείδησης στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μύθος ή πραγματικότητα;" Επόπτρια: Αν. Καθηγήτρια Φρυδάκη Ε., Τμήμα ΦΠΨ, ΕΚΠΑ. Υποστήριξη 2011.
  • Παπανικολάου Ε."Η διδασκαλία της αρχαίας ιστορίας στο γυμνάσιο με την αξιοποίηση αρχαιολογικών δεδομένων". Επόπτρια: Ομότιμη Καθηγήτρια Λαμπράκη- Παγανού, Α., Τμήμα ΦΠΨ, ΕΚΠΑ ( εκπονείται).
  • Χαρτά Χρ., "Η διδασκαλία της Τοπικής ιστορίας". Επόπτρια: Ομότιμη Καθηγήτρια Λαμπράκη- Παγανού, Α., Τμήμα ΦΠΨ, ΕΚΠΑ ( εκπονείται).