Θέμα 1ο

Κρίση για μονιμοποίηση του Επίκουρου Καθηγητή κ. Α. Τσεκούρα

Ιστορικό του θέματος

Ο κ. Αθανάσιος Τσεκούρας ο οποίος διορίστηκε Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Χημείας με το γνωστικό αντικείμενο "Φυσικοχημεία" την 75/16.5.97 και ανέλαβε υπηρεσία την 3.9.97, υπέβαλε αίτηση για μονιμοποίηση εντός της προβλεπόμενης αποκλειστικής προθεσμίας, την 24.8.2000

Την 9-10-2000 ορίστηκε το εκλεκτορικό σώμα σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις (επισυνάπτεται απόσπασμα πρακτικών).

Την 17-10-2000 ορίστηκε η εισηγητική επιτροπή (Επισυνάπτεται απόσπασμα πρακτικών).

Μέλη αυτής: Α.Μαυρίδης, Καθηγητής της Φυσικοχημείας

Κ.Βύρας,Αναπλ. Καθηγητής της Φυσικοχημείας
Ι.Σάμιος, Αναπλ.Καθηγητής της Φυσικοχημείας

'Ελεγχος απαρτίας του Εκλεκτορικού Σώματος

Σύνολο εκλεκτορικού σώματος 30

Παρόντες:

  1. Γιωτάκης Αθανάσιος, Καθηγητής
  2. Δημόπουλος, Κων/νος, "
  3. Ευσταθίου Κων/νος, "
  4. Κουππάρης Μιχαήλ, "
  5. Μαυρίδης Αριστείδης, "
  6. Μερτής Κων/νος, "
  7. Πνευματικάκης Γεώργιος, "
  8. Χατζηχρηστίδης Νίκος, "
  9. Βύρας Κυριάκος, Αναπλ. Καθηγητής,
  10. Καλογεράκος Θεόδωρος "
  11. Καλοκαιρινός Αντώνης "
  12. ΛαπατσάνηςΛουκάς "
  13. Παπασταθόπουλος Δημήτριος, "
  14. Σάμιος Ιωάννης "
  15. Σιαφάκα Αθανασία, "
  16. Σίσκος Παναγιώτης, "
  17. Σκούλλος Μιχάλης "
  18. Τσαγκαράκη Ειρήνη, "
  19. Φερδερίγος Νίκος, "
  20. Άττα-Πολίτου Τζούλια, Μόνιμος Επικ. Καθηγητής
  21. Δημητρόπουλος Κων/νος "
  22. ΚούτσελοςΑνδρέας "
  23. Μαστρονικολή Σοφία "
  24. Μητσανά -Παπάζογλου Αθανασία "
  25. Μολίνου Ιωάννα, "
  26. Παπαϊωάννου Ιωάννης "
  27. Πέτρου Αθηνά "
  28. Τιμοθέου-Ποταμιά Μερόπη "
  29. Χαβρεδάκη Βασιλική "

Απόντες:

1. Παρασκευάς Σπυρίδων, Αναπλ. Καθαηγητής

Διαπιστώνεται απαρτία του εκλεκτορικού σώματος και αρχίζει η διαδικασία της κρίσης για τη μονιμοποίηση του κ. Τσεκούρα.

κ. Πρόεδρος: Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι ξεκινάμε τη διαδικασία της κρίσης για μονιμοποίηση του Επίκ. Καθηγητή κ. Αθανασίου Τσεκούρα.

Αναγιγνώσκεται το συμπέρασμα της εισηγητικής εκθέσεως και αμέσως μετά ο κ. Πρόεδρος δίνει το λόγο στον εκπ/πο των φοιτητών για το πόρισμα αξιολόγησης της διδακτικής ικανότητας του υποψηφίου.

κ. Μπόλης: Ο κ. Τσεκούρας έγινε γνωστός στους μεταπτυχιακούς φοιτητές από τη διδασκαλία του στο μάθημα "Μοριακή Φασματοσκοπία" που διδάσκεται στους μεταπτυχιακούς φοιτητές της ειδίκευσης της Φυσικοχημείας. Ο κ. Τσεκούρας είναι ένας καλά καταρτισμένος και πολλά υποσχόμενος νέος επιστήμονας.

'Οσοι συνεργάστηκαν μαζί του διαπίστωσαν ότι είναι άριστος συνεργάτης και με μεγάλη αγάπη για την έρευνα.

Για τους παραπάνω λόγους στηρίζουμε την μονιμοποίηση του Επίκ. Καθηγητή κ. Α. Τσεκούρα.

κ. Πρόεδρος: Παρακαλώ κ. Τσεκούρα για τις επί της εισηγητικής εκθέσεως απόψεις σας.

κ. Τσεκούρας: Δεν έχω κανένα σχόλιο κ. Πρόεδρε, παρά μόνο τη δημοσίευση ενός ακόμη άρθρου.

κ. Πρόεδρος: Ερωτήσεις παρακαλώ προς τον υποψήφιο.

κ. Πνευματικάκης: Σε πιο στάδιο βρίσκεται το στήσιμο του εργαστηρίου σας το οποίο θα σας βοηθήσει για την παραγωγή εργασιών σας στο Τμήμα μας.

κ. Τσεκούρας: Πιστεύω μέχρι το καλοκαίρι να ολοκληρωθούν ΟΙ εργασίες.

κ. Μαστρονικολή: Στο βιογραφικό σας αναφέρετε και την επίβλεψη τεσσάρων πτυχιακών εργασιών, εννοείται δύο βιβλία;

κ. Τσεκούρας: Εκπλήσσομαι που τις πτυχιακές εργασίες η κα Μαστρονικολή Τις ονομάζει βιβλία.

κ. Μαστρονικολή: Εννοώ δύο ζευγάρια φοιτητών.

κ. Τσεκούρας: 'Εχω αναλάβει την επίβλεψη τεσσάρων πτυχιακών εργασιών, εκ των οποίων οι δύο έχουν εξεταστεί, μία άλλη δεν έχει ολοκληρωθεί γιατί ο φοιτητής έχει παρουσιαστεί στο στρατό, και ένας φοιτητής μόλις άρχισε. Στο πειραματικό μέρος των εργασιών αυτών περιγράφεται η συσκευή την οποία κατασκευάζουμε.

κ. Σιαφάκα: έχετε υπό την επίβλεψή σας κάποιον μεταπτυχιακό φοιτητή;

κ. Τσεκούρας: Όχι γιατί και υποψηφιότητες δεν υπάρχουν στο εργαστήριο της Φυσικοχημείας αλλά και από αυτούς που υποβάλλουν αίτηση κάποιοι δεν έχουν τα απαραίτητα προσόντα.

κ. Μερτής: Δεν έχω καμία αμφιβολία για τις ικανότητες του κ. Τσεκούρα ο οποίος ήταν άριστος φοιτητής, αλλά υπάρχει τέτοια έλλειψη οργάνων και προσώπων στο εργαστήριο της Φυσικοχημείας ώστε να μη μπορεί ούτε μία εργασία να κάνει στο εργαστήριο Φυσικοχημείας του Τμήματός μας;

κ. Σκούλλος: Κύριε Πρόεδρε, δεν έχω ερώτηση για τον κ. Τσεκούρα αλλά όσα θα πω για αυτόν θα προτιμούσα να τα πω ενώπιόν του ώστε η ακρίβειά τους να μην αμφισβητηθεί στη συνέχεια.

Τον κ. Τσεκούρα ψήφισα για την κατάληψη θέση Επίκουρου Καθηγητή στο Τμήμα μας ακολουθώντας την άποψη του να χρησιμοποιηθεί μια ευκαιρία για εμπλουτισμό του Τμήματος με "νέο αίμα" παρά το γεγονός ότι επρόκειτο για θέση που είχε προκηρυχθεί για εξέλιξη παλαιάς συναδέλφου.

Σήμερα δηλώνω με λύπη μου ότι ο κ. Τσεκούρας με απογοήτευσε όχι τόσο γιατί το σύνολο του έργου του εξακολουθεί να είναι ετερόφωτο και να αντιστοιχεί σε εξ' αποστάσεως περιορισμένη μη πειραματική -υποθέτω- συμμετοχή του σε πολυμελή ομάδα του εξωτερικού, ούτε μόνο για την περιορισμένη συμβολή του στην διδασκαλία αλλά πρωτίστως και κυρίως γιατί μας έδειξε ότι στερείται του αναγκαίου επιπέδου ακαδημαϊκής αγωγής και συμπεριφοράς στον βαθμό που πέρα από κάθε δεοντολογία, να προβαίνει δημόσια σε απαξιωτικές κρίσεις και σχόλια για Καθηγητές και συναδέλφους του ή για ολόκληρα αντικείμενα ή μαθήματα προτείνονται να αποκλεισθούν από τα σεμινάρια του Τμήματος προσκεκλημένοι Καθηγητές ως άσχετοι ή μη γνωρίζοντες Χημεία και άλλα ανάλογα.

Πέρα από αυτά είναι χαρακτηριστικό το ακόλουθο γεγονός του οποίου τις στιχομυθίες θα προσπαθήσω αυτολεξεί να καταγράψω.

Ώταν οι ξένοι αξιολογητές του Τμήματός μας, μας επισκέφθηκαν τόσο εγώ όσο και πολλοί άλλοι συνάδελφοι δεν είχαμε καθόλου ενημερωθεί για την επίσκεψη. Στη δεύτερη τους λοιπόν επίσκεψη τηλεφώνησα στον κ. Τεσκούρα και του δήλωσα ευγενικά ότι επειδή την προηγούμενη δεν είχα συνεννοηθεί με τους κυρίους αξιολογητές θα ήθελα να τους γνωστοποιήσει ότΙ βρίσκομαι στη διάθεσή τους, στο γραφείο μου και ευχαρίστως θα τους συναντούσα, αν το επιθυμούσαν.

Η απάντηση του κ. Τσεκούρα κατά λέξη ήταν: "Και ποιο δηλαδή είναι το αιτούμενο; 'Εχετε κάποιο αίτημα;" Του δήλωσα πολύ ευγενικά και πάλι ότι δεν επρόκειτο για αίτημα αλλά θα ήθελα να τους ενημερώσει ότι βρίσκομαι στη διάθεσή τους.

Απάντηση του κ. Τσεκούρα: "Δεν το νομίζω, είναι απασχολημένοι και δεν έχω εντολή να αναφέρω τίποτα. Αν ήθελαν θα σας είχαν αναζητήσει εκείνοι". Τον παρακάλεσα και πάλι να τους πει ότι τηλεφώνησα και αν θέλουν να ανέβω και παρακάλεσα να με ενημερώσει. Περίμενα επί ώρες και ώρες να ενημερωθώ. Στο τέλος τηλεφώνησα να τον ρωτήσω αν πρέπει να περιμένω ακόμη και αν τους είχε μιλήσει.

Η απάντηση που έλαβα σχεδόν σε οργίλο ύφος ήταν η εξής: 'Μα τι επιδιώκετε επί τέλους. Σας είπα από την αρχή ότι είναι πολύ απασχολημένοι και ασφαλώς δεν τους ενόχλησα. Δεν σας κρατάει κανένας να φύγετε". 'Εμεινα άφωνος και απλά έφυγα. Τόσο προσβλητικά αναίτιος δεν θυμάμαι κανένας συνάδελφος ή ανώτερος να μου έχει μιλήσει ποτέ όσα χρόνια είμαι σ' αυτόν το χώρο.

Τότε ακριβώς αναλογίστηκα με ανατριχίλα ότι αν έτσι απαξιωτικά και προσβλητικά συμπεριφέρεται ο νεαρός αυτός που δεν έχει ακόμα προσφέρει τίποτα στον τόπο ή στο Πανεπιστήμιο, προς Καθηγητή του, που τον υποστήριξε και που ουδέποτε είχε την παραμικρή αντιδικία μαζί του.

Πως τάχα θα συμπεριφερθεί στο μέλλον σε όσους ή κατωτέρους του που θα κρίνει ή στους φοιτητές αν μάλιστα τύχει να έχει και κάποια διαφωνία μαζί τους;

Δεν γνωρίζω από που αντλεί ο κ. Τσεκούρας αυτή την οίηση και παραδείγματα συμπεριφοράς. Είμαι βέβαιος ότι δεν πρέπει να τα αντλεί από το αξιοπρεπές οικογενειακό του περιβάλλον, το οποίο γνωρίζω και αυτό με θορυβεί ακόμη περισσότερο.

Πιστέψτε με ότι θλίβομαι βαθύτατα γιατί στα περίπου τριάντα χρόνια της ακαδημαϊκής μου διαδρομής αυτή είναι η πρώτη -και ελπίζω η τελευταία-φορά που αναγκάζομαι να προβώ σε τέτοια κρίση.

Κύριε Πρόεδρε, θα απευθυνθώ μέσω υμών στον κ. Τσεκούρα, φοβάμαι ότι δεν θα μπορέσω να υποστηρίξω τη μονιμοποίησή του.

Αν όμως παρά ταύτα με ψήφους άλλων συναδέλφων που ενδεχομένως θα θελήσουν να εξαντλήσουν την επιείκειά τους αγνοώντας τα θέματα ήθους και συμπεριφοράς και παραμείνει στο Τμήμα μας του συνιστώ να προσπαθήσει να αλλάξει ριζικά συμπεριφορά και πρότυπα γιατί τα δικά του δεν αρμόζουν ούτε σε άνθρωπο που έχει δώσει τον Πανεπιστημιακό όρκο για κόσμο ηθών και σεμνότητα τρόπων ούτε -πολύ περισσότερο -σε ακαδημαϊκό δάσκαλο που σήμερα ίσως περισσότερο απ' ότι ποτέ στο παρελθόν πρέπει να αποτελεί παράδειγμα για τους άλλους.

κ. Τσεκούρας: Αν αντιλαμβάνομαι καλά το πρώτο γεγονός στο οποίο αναφέρεται ο κ. Σκούλλος θα έγινε προφανώς σε κάποια συνεδρίαση της επιτροπής σεμιναρίων. Δεν το θυμάμαι πράγματι. Δεν νομίζω να έχω διατυπώσει τόσο έντονα λόγια.

Για το δεύτερο είχαμε πράγματι κάποια επικοινωνία για το θέμα της αξιολόγησης του Τμήματος αλλά δεν είχα αυτό το ύφος το οποίο δεν χρησιμοποιώ απευθυνόμενος σε συναδέλφους.

κ. Σίσκος: Το στήσιμο αυτού του εργαστηρίου πόσο στοιχίζει;

κ. Τσεκούρας: Η αξία των συσκευών που απαιτούνται για το εργαστήριο αυτό είναι της τάξεως των 1 0.000.000, ίσως και παραπάνω.

Για το σκοπό αυτό έχει εγκριθεί ένα πρόγραμμα από τον Ειδικό Λογαριασμό η χρηματοδότηση του οποίου άρχισε. Σαν πρώτη δόση πήρα 500.000 δρχ. και στη δεύτερη 2.000.000 δρχ. τα οποία δεν έχουν καταναλωθεί ακόμη.

κ.Σίσκος: Σε ότι αφορά το εκπαιδευτικό σας έργο, παρατηρώ ότι δεν έχετε αναλάβει ακόμη τη διδασκαλία προπτυχιακού μαθήματος.

κ. Τσεκούρας: Ο Τομέας αναθέτει τη διδασκαλία των προπτυχιακών μαθημάτων στους αρχαιότερους συναδέλφους.

κ. Σίσκος: Στα εργαστήρια έχετε εισάγει καμιά καινούργια άσκηση;

κ. Τσεκούρας: Δεν ορίστηκα ποτέ υπεύθυνος των εργαστηριακών ασκήσεων, ώστε να έχω τη δυνατότητα εισαγωγής νέων ασκήσεων .

κ. Σίσκος: Ως μέλος της επιτροπής αξιολόγησης του τμήματος, έχετε να προτείνεται κάτι για τη βελτίωσή του;

Ο κ. Τσεκούρας: Θα προτιμούσα να μην αναφερθώ στο θέμα αυτό.

Αμέσως μετά ο κ. Πρόεδρος ζητάει να αποχωρίσει ο κ. Τσεκούρας για να συνεχιστεί η διαδικασία.

κ. Πρόεδρος: Παρακαλώ τους εισηγητές αν έχουν να προσθέσουν κάτι πέραν αυτών που αναφέρουν στην εισηγητική έκθεση.

κ. Μαυρίδης: Μετά την τοποθέτηση -καταγγελία του κ. Σκούλλου αναγκάζομαι να πω μερικά πράγματα.

Ο κ. Τσεκούρας έχει κάποια σκληρή στάση γενικά ακόμη και απέναντι στον εαυτό του είναι πολύ αυστηρός, όχι όμως και να φθάνουμε στο σημείο να αμφισβητούμε το ήθος του.

Ο κ. Σκούλλος ισχυρίζεται ότι χρησιμοποίησε πολύ βαριές εκφράσεις στη συνομιλία που είχαν πριν από πολύ καιρό και άφησε να αναφέρει το γεγονός σε μια πολύ κρίσιμη στιγμή της καριέρας του κ. Τσεκούρα.

Για τις ερωτήσεις που υπέβαλε ο κ. Σίσκος στον κ. Τσεκούρα έχω να πω ότι οι περισσότερες αφορούν εμένα με τις ιδιότητες του Δ/ντη του εργαστηρίου της Φυσικοχημείας και του Τομέα.

Όπως π.χ. εγώ ευθύνομαι που δεν ανέλαβε ακόμα τη διδασκαλία προπτυχιακού μαθήματος.

Επίσης για την εισαγωγή νέων ασκήσεων στα εργαστήρια των μαθημάτων της Φυσικοχημείας υπεύθυνος είμαι εγώ. Αν δεν το εγκρίνω εγώ δεν αλλάζουν οι ασκήσεις.

Σε ότι αφορά το ερευνητικό του έργο, ο κ. Τσεκούρας έχει 9 εργασίες σε τρία χρόνια και μάλιστα υψηλού επιπέδου.

κ. Σάμιος: Σε ότι αφορά το επιστημονικό έργο του κ. Τσεκούρα δεν έχει αλλάξει τίποτα από αυτά που αναφέρουμε στην εισηγητική έκθεση, βέβαια περίμενα από τον κ. Τσεκούρα περισσότερα σε ότΙ αφορά την παραγωγή ερευνητικού έργου στο εργαστήριό μας.

Σε ότι αφορά το θέμα της συμπεριφοράς του απέναντι στους συναδέλφους, εκπλήσσομαι με όσα άκουσα από τον κ. Σκούλλο και θα ήθελα να το ξεκαθαρίσουμε, παρακαλώ αν και άλλος συνάδελφος έχει υπόψη του κάτι παρόμοιο να το αναφέρει τώρα εδώ.

Εγώ το μόνο που παρατήρησα είναι ότι μου μιλάει στον πληθυντικό αν και δεν θα το ήθελα.

κ. Βύρας: Σε ότι αφορά το επιστημονικό έργο του κ. Τσεκούρα δεν μπορεί να πει κανείς τίποτα, συνεργάζεται με υψηλής ποιότητας ομάδες και ο ίδιος προσωπικά μπορεί να προσφέρει πάρα πολλά

κ. Πνευματικάκης: 'Εχω πολύ καλές εντυπώσεις για τον κ. Τσεκούρα τον οποίο γνωρίζω από φοιτητή και γι'αυτό εγώ θα τον ψηφίσω.

Ο κ. Τσεκούρας όπως και οι άλλοι νέοι συνάδελφοι είναι το μέλλον του Τμήματος και θα πρέπει να βοηθηθούν .

κ.Πέτρου: Ώσοι μίλησαν θετικά και υποστήριξαν τον κ. Τσεκούρα αναφέρθηκαν στο μέλλον. Επίσης είπαν ότι είναι λίγα τα τρία χρόνια για να παράγει έργο και στο Τμήμα μας.

'Οταν όμως προέρχεσαι από το Παν/μιο του Stanford και το M.I.T. τα τρία χρόνια όχι μόνον δεν είναι λίγα αλλά αιώνας.

κ.Μολίνου: Κρίνοντας κανείς τον κ. Τσεκούρα για το ερευνητικό και διδακτικό του έργο διαπιστώνει ότΙ έχει ικανότητες και ότι όταν αποφασίζει να κάνει κάτι το κάνει.

Υπάρχει όμως πρόβλημα συμπεριφοράς και πιστεύω ότι θα βελτιωθεί.

Σε ότι αφορά την εισαγωγή νέων ασκήσεων στα εργαστήρια της Φυσικοχημείας είναι νωρίς ακόμη για κάτι τέτοιο.

κ.Ευσταθίου: Όπως ανέφερε και ο κ. Πνευματικάκης, ο κ. Τσεκούρας είναι άνθρωπος με πρωτοβουλίες ειδικά στο χειρισμό των οργάνων.

Δεν έχω κανένα λόγο να αμφισβητήσω αυτά που είπε ο κ. Σκούλλος, αλλά πρέπει να κριθεί με βάση το επιστημονικό του έργο.

κ. Πρόεδρος: Νομίζω ότι ο Παν/κός δάσκαλος για τρία πράγματα πρέπει να διακρίνεται. Το ερευνητικό του έργο, το εκπαιδευτικό του έργο και τη συμπεριφορά του. Εσείς θα κρίνεται πιο θα προτάξετε.

Στο σημείο αυτό γίνεται κλήρωση και αρχίζει η ψηφοφορία

1. κ. Σκούλλος: Βάσει των όσων είπα προηγουμένως, λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να υποστηρίξω τη μονιμότητα του κ. Τσεκούρα.

2. κα Τιμοθέου: Βρίσκομαι σε πολύ δύσκολη θέση μετά την καταγγελία του κ. Σκούλλου. Θα υποστηρίξω όμως τη μονιμότητα του κ. Τσεκούρα με βάση το επιστημονικό του έργο. Αλλά έχω πολλές επιφυλάξεις γιατί θεωρώ πολύ σημαντικούς παράγοντες το ήθος και την καλή συνεργασία μεταξύ των συναδέλφων .

3. κα Τσαγκαράκη: Με βάση το βιογραφικό του σημείωμα θεωρώ ότι ο κ. Τσεκούρας δεν έχει καλύψει το επιστημονικό έργο που θα περίμενα. Λυπάμαι δεν μπορώ να ψηφίσω υπέρ της μονιμότητάς του.

4. κ. Φερδερίγος: Ψηφίζω όχι στη μονιμότητα του κ. Τσεκούρα, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Σκούλλος και την προσωπική μου άποψη.

5. κα Χαβρεδάκη: Ψηφίζω υπέρ της μονιμότητας του κ. Τσεκούρα σύμφωνα με την εισήγηση και με την ελπίδα ότι θα βελτιωθεί στο θέμα της συμπεριφοράς.

6. κ. Χατζηχρηστίδης: Θεωρώ ότΙ η συμπεριφορά κάθε συναδέλφου είναι εξ ίσου σημαντική με τα άλλα προσόντα και γι'αυτό λυπάμαι αλλά δεν θα μπορέσω να ψηφίσω υπέρ της μονιμότητας του κ. Τσεκούρα.

7. κα Μολίνου: Ναι στη μονιμοποίηση του κ. Τσεκούρα σύμφωνα με το βιογραφικό του σημείωμα.

8. κ. Βύρας: Ναι στη μονιμοποίηση του κ. Τσεκούρα σύμφωνα με την εισήγηση.

9. κ. Γιωτάκης: Ναι στη μονιμοποίηση του κ. Τσεκούρα διότι είναι αδήριτος η ανανέωση του Τμήματος Χημείας και ο κ. Τσεκούρας είναι ένας από αυτούς που θα βοηθήσει στην κατεύθυνση αυτή.

Συμμερίζομαι τις απόψεις του κ. Σκούλλου αλλά όπως είπε και η κ.Μολίνου είναι θέμα συμπεριφοράς και όχι ήθους.

10. κ. Δημητρόπουλος: Ναι στη μονιμοποίηση του κ. Τσεκούρα σύμφωνα με την εισήγηση.

11. κ. Δημόπουλος: Ψηφίζω υπέρ της μονιμοποίησης του κ. Τσεκούρα σύμφωνα με την εισήγηση.

12. κ. Ευσταθίου: Ψηφίζω υπέρ της μονιμοποίησης του κ. Τσεκούρα σύμφωνα με την εισήγηση.

13. κ. Καλογεράκος: Ψηφίζω υπέρ της μονιμοποίησης του κ. Τσεκούρα σύμφωνα με την εισήγηση.

14. κ. Καλοκαιρινός: Μετά τις διαβεβαιώσεις του ιδίου αλλά και της εισηγητικής επιτροπής ότι σύντομα θα παράγει έργο και στο Τμήμα μας, ψηφίζω υπέρ της μονιμοποίησης του κ. Τσεκούρα σύμφωνα με την εισήγηση.

15. κ. Κουππάρης: Ψηφίζω υπέρ της μονιμοποίησης του κ. Τσεκούρα σύμφωνα με την εισήγηση, και τη θετική γνώμη που έχω γι αυτόν αναμένοντας την εγχώρια παραγωγή ερευνητικού έργου καλής ποιότητας και τη βελτίωση της συμπεριφοράς του.

16. κ. Κούτσελος: Ψηφίζω υπέρ της μονιμοποίησης του κ. Τσεκούρα σύμφωνα με την εισήγηση.

17. κ. Λαπατσάνης: Ψηφίζω υπέρ της μονιμοποίησης του κ. Τσεκούρα σύμφωνα με την εισήγηση.

18. κα Μαστρονικολή: 'Εχω αρνητική ψήφο για τη μονιμοποίηση του κ. Τσεκούρα, με βάσει του βιογραφικού του το οποίο παρουσιάζει κενό στο κομμάτι του ερευνητικού έργου και τη συνεργασία με μεταπτυχιακούς φοιτητές και βάσει της συζήτησης που διεξήχθη.

19. κ. Μαυρίδης: Ψηφίζω υπέρ της μονιμοποίησης του κ. Τσεκούρα σύμφωνα με την εισήγηση ακριβώς.

20. κ. Μερτής: Ο κ. Τσεκούρας αναμφίβολα έχει ικανότητες. Υπήρξε άριστος φοιτητής μας και έχει μαθητεύσει επιτυχώς στα καλύτερα Ιδρύματα του Εξωτερικού.

Θλίβομαι ιδιαίτερα που η έλλειψη υποδομής του Τμήματός μας δεν του επέτρεψε να παράγει αξιόλογο ερευνητικό έργο εγχώρια, κάτι που αποτελεί πρόδηλη επιβεβαίωση της ανώτατης στάθμης του καθώς και αδήριτη ανάγκη για την επιβίωσή του στις ανταγωνιστικές συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί.

Σκόπευα να ψηφίσω τον κ. Τσεκούρα, αλλά πράγματι εξεπλάγην απ' όσα αρνητικά ελέχθησαν από τον κ. Σκούλλο και άλλους συναδέλφους σχετικά με την προσωπικότητα και την συμπεριφορά του.

Δεδομένου δε, ότι η προσωπικότητα και το ακαδημαϊκό ήθος προέχουν των ερευνητικών και διδακτικών προσόντων, με μεγάλη μου λύπη ψηφίζω όχι.

21. κα Μητσανά: Ψηφίζω υπέρ της μονιμοποίησης του κ. Τσεκούρα σύμφωνα με την εισήγηση και όσα ανέφερε κατά τη συζήτηση η κα Μολίνου.

22. κα Μολίνου: Ψηφίζω υπέρ της μονιμοποίησης του κ. Τσεκούρα σύμφωνα με όσα είπα προηγουμένως.

23. κ. Παπαϊωάννου: Ψηφίζω υπέρ της μονιμοποίησης του κ. Τσεκούρα σύμφωνα με την εισήγηση και το πολύ καλό επιστημονικό του έργο. Δεν θα διαφωνήσω με όσα είπε η κα Μολίνου.

24. κ. Παπασταθόπουλος: Κατ' άκραν οικονομίαν ψηφίζω υπέρ της μονιμοποίησης του κ. Τσεκούρα με την ελπίδα να του γίνει ένα μάθημα.

25. κα Πέτρου: Ψηφίζω υπέρ της μονιμοποίησης του κ. Τσεκούρα έχοντας αρκετές αμφιβολίες για το αν θα μπορέσει να παράγει έργο στην Ελλάδα.

26. κ. Πνευματικάκης: Ψηφίζω υπέρ της μονιμοποίησης του κ. Τσεκούρα σύμφωνα με την εισήγηση και διότι πιστεύω ακράδαντα ότι είναι από τους πιο αξιόλογους νέους επιστήμονες.

27. κ. Σάμιος: Ψηφίζω υπέρ της μονιμοποίησης του κ. Τσεκούρα σύμφωνα με την εισήγηση την οποία προσυπογράφω.

28. κα Σιαφάκα: Σε όσα αναφέρθηκαν για το ήθος του υποψηφίου πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν ήταν θέμα ήθους αλλά κακής συμπεριφοράς.

Εκφράζοντας την ελπίδα να βελτιωθεί και να μεταδώσει αυτά που έμαθε στα δύο πολύ καλά Πανεπιστήμια κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών του σπουδών ψηφίζω υπέρ της μονιμοποίησης του κ. Τσεκούρα διατηρώντας σοβαρές επιφυλάξεις.

29. κ. Σίσκος: Τον κ. Τσεκούρα τον γνωρίζω από φοιτητή και ήταν πράγματι πολύ καλός. 'Εχει κάνει επίσης πολύ καλές μεταπτυχιακές σπουδές. Αυτά όλα τα σημαντικά δε βλέπω να τα αξιοποιεί στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Πράγματι χρειαζόμαστε νέους επιστήμονες αλλά τα τρία χρόνια για έναν Ικανό άνθρωπο είναι αρκετά για να παράγει σημαντΙκό έργο και επειδή προβλέπω να συνεχίσει την έρευνα εξαρτόμενος από τους Καθηγητές του εξωτερικού και δε θα μπορέσει να δημιουργήσει αυτοδύναμη έρευνα στο Παν/μιο Αθηνών και λαμβάνοντας υπόψη την κακή συμπεριφορά του κατά την τριετή παραμονή του στο Παν/μιο Αθηνών, αδυνατώ να τον ψηφίσω, όπως θα ήθελα, γι'αυτό ψηφίζω λευκό.

Αποτέλεσμα ψηφοφορίας

Σύνολο εκλεκτορικού σώματος 30

Παρόντες 29

Ψήφισαν υπέρ της μονιμοποίησης του Επίκ. Καθηγητή κ. Αθανασίου Τσεκούρα 22

Κατά 6

Λευκό 1

Απόφαση

Ο Επίκουρος Καθηγητής κ. Αθανάσιος Τσεκούρας συγκέντρωσε υπέρ αυτού την απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των Εκλεκτόρων και μονιμοποιείται.