Αρχική σελίδα / Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύσεις

 

Κείμενα δημοσιευμένα σε έντυπα προγράμματα συναυλιών

 

Wolfgang Amadeus Mozart: Ave verum Corpus” σε ρε μείζονα, KV 618, για χορωδία και ορχήστρα εγχόρδων” και “Georg Friedrich Haendel: «Αλληλούια», από το ορατόριο Ο Μεσσίας, για χορωδία και ορχήστρα” (συναυλία 19ης Δεκεμβρίου 2000), στο έντυπο πρόγραμμα “Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2000-2001, σ. 17-18 και 19-20.

Sergey Prokofiev (1891-1953): Σονάτα για βιολί και πιάνο αρ. 2 σε Ρε-μείζονα, έργο 94bis”, “Dmitri Shostakovich (1906-1975): Σονάτα για βιολοντσέλλο και πιάνο σε ρε-ελάσσονα, έργο 40” και “Ludwig van Beethoven (1770-1827): Κουαρτέττο εγχόρδων αρ. 13 σε Σι-ύφεση-μείζονα, έργο 130 – με την Μεγάλη Φούγκα, έργο 133, ως finale” (συναυλία 25ης Αυγούστου 2001), “Maurice Ravel (1875-1937): Σονατίνα για πιάνο”, “Claude Debussy (1862-1918): Σονάτα για βιολί και πιάνο”, “Richard Wagner (1813-1883): Πέντε ποιήματα της Mathilde Wesendonck (“Wesendonck-Lieder”)” και “César Franck (1822-1890): Κουϊντέττο με πιάνο σε φα-ελάσσονα” (συναυλία 27ης Αυγούστου 2001), “Franz Schubert (1797-1828): Σονάτα “Arpeggione” σε λα-ελάσσονα, D 821”, “César Franck (1822-1890): Σονάτα για βιολί και πιάνο σε Λα-μείζονα”, “Bohuslav Martinu (1890-1959): Κουαρτέττο εγχόρδων αρ. 5, H. 268” και “Ottorino Respighi (1879-1937): Il tramonto – Το ηλιοβασίλεμα” (συναυλία 29ης Αυγούστου 2001), στο έντυπο πρόγραμμα “Ερμουπόλεια 2001: Κύκλος Μουσικής Δωματίου”, Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ερμούπολης, Σύρος 2001, σ. [3]-[10].

“Ίγκορ Στραβίνσκι: Σουίτα από το μπαλέτο Πουλτσινέλλα”, “Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ: Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 22, σε μι ύφεση μείζονα, KV 482”, “Ζαν Λουί Φλορέντς: Η προσευχή της Παρθένου στο Γολγοθά” και “Γιόζεφ Χάυντν: Συμφωνία αρ. 94 σε σολ μείζονα, Hob. I: 94” (συναυλίες 5ης και 6ης Νοεμβρίου 2001), στο έντυπο πρόγραμμα “Ensemble Orchestral de Paris”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2001-2002, σ. [7]-[12].

Άτιτλο κείμενο για ένα πρόγραμμα με 22 φωνητικές συνθέσεις της Αναγέννησης και του 20ού αιώνος (συναυλία 18ης Νοεμβρίου 2001), στο έντυπο πρόγραμμα “Μουσικές βραδιές στην αίθουσα Δημήτρη Μητρόπουλου: The Hilliard Ensemble”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2001-2002, σ. [3]-[6].

Τετράστηλο κείμενο για 15 κομμάτια για σόλο βιολί και για βιολί και πιάνο των N. Paganini, H. W. Ernst, H. Wieniawski, Fr. Kreisler και P. de Sarasate (συναυλία 23ης Απριλίου 2002) και δίστηλο κείμενο για 4 έργα για σόλο βιολί των J. S. Bach, E. Ysaÿe, Θ. Αντωνίου και N. Paganini (συναυλία 29ης Απριλίου 2002), στο έντυπο πρόγραμμα “Οι δρόμοι της δεξιοτεχνίας – Το πολυφωνικό βιολί”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2001-2002, σ. [2]-[4].

Wolfgang Amadeus Mozart: Αντάτζιο και φούγκα σε ντο ελάσσονα, KV 546”, “(André) Georges (Louis) Onslow: Κουιντέτο εγχόρδων αρ. 20 σε ρε ελάσσονα, έργο 45” και “Franz Schubert: Κουιντέτο σε λα μείζονα, D 667, «Της πέστροφας» (Opus post. 114)” (συναυλία 30ής Απριλίου 2002), στο έντυπο πρόγραμμα “Μουσικές βραδιές στην αίθουσα Δημήτρη Μητρόπουλου: Κουιντέτο της Δρέσδης – Uwe Matschke”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2001-2002, σ. [4]-[8].

“[Εισαγωγή]” και “[Ludwig van Beethoven]: Τρίο εγχόρδων σε ρε μείζονα, έργο 9/2” (συναυλία 29ης Οκτωβρίου 2002), στο έντυπο πρόγραμμα “Μουσική Δωματίου στο Μέγαρο Μουσικής: Τρίο εγχόρδων Larchibudelli”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2002-2003, σ. [6] και [6]-[7].

Béla Bartók: Κουαρτέτο εγχόρδων αρ. 4, Sz 91” και “Robert Schumann: Κουιντέτο με πιάνο σε μι ύφεση μείζονα, έργο 44” (συναυλία 11ης Νοεμβρίου 2002), στο έντυπο πρόγραμμα “Μουσική Δωματίου στο Μέγαρο Μουσικής: Κουαρτέτο εγχόρδων Kodály – Δημήτρης Σγούρος”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2002-2003, σ. [5]-[7].

Joseph Haydn: Συμφωνία σε φα ελάσσονα, Hob. I: 49 («Το πάθος»)” και “Joseph Haydn / David Popper: Κοντσέρτο για βιολοντσέλο, σε ντο μείζονα, Hob. VIIb: 5” (συναυλία 22ας Νοεμβρίου 2002), στο έντυπο πρόγραμμα “Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής / 22.11.2002”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2002-2003, σ. [7]-[9].

Antonio Soler: Σονάτες αρ. 87 και 88”, “Ludwig van Beethoven: Έξι μπαγκατέλες, έργο 126”, “Franz Liszt: «Η κοιλάδα του Όμπερμαν» και «Καταιγίδα», από τη συλλογή Χρόνια προσκυνήματος – Πρώτος χρόνος: Ελβετία, S. 160”, “Claude Debussy: Εικόνες (Δεύτερο βιβλίο)” και “Henri Dutilleux: Σονάτα για πιάνο” (συναυλία 25ης Νοεμβρίου 2002), “Robert Schumann: Σονάτα για βιολί και πιάνο αρ. 2, σε ρε-ελάσσονα, έργο 121”, “Μιχάλης Οικονόμου: Πολύμορφον, για σόλο βιολί”, “Arnold Schönberg: Φαντασία για βιολί με συνοδεία πιάνου, έργο 47” και “Maurice Ravel: Τσιγγάνα, για βιολί και πιάνο” (συναυλία 9ης Δεκεμβρίου 2002), “Jean-Philippe Rameau: Κομμάτια για τσέμπαλο σε μορφή κοντσέρτου: Κοντσέρτο αρ. 5”, “Gabriel Fauré: Impromptu σε ρε ύφεση μείζονα για σόλο άρπα, έργο 86”, “Maurice Ravel: Σονάτα για βιολί και βιολοντσέλο”, “Henri Dutilleux: Τρεις στροφές πάνω στο όνομα του Sacher, για σόλο βιολοντσέλο”, “Camille Saint-Saëns: Φαντασία σε λα μείζονα για βιολί και άρπα, έργο 124”, “Gabriel Fauré: Ρομάντζα για βιολοντσέλο και πιάνο, έργο 69, [και] Après un rêve, έργο 7, αρ. 1” και “Jacques Ibert: Τρίο για βιολί, βιολοντσέλο και άρπα” (συναυλία 13ης Ιανουαρίου 2003), “Joseph Haydn: Τρίο με πιάνο σε μι ύφεση μείζονα, Hob. XV: 29”, “Bedřich Smetana: Τρίο με πιάνο σε σολ ελάσσονα, έργο 15” και “Johannes Brahms: Τρίο με πιάνο αρ. 1 σε σι μείζονα, έργο 8” (συναυλία 10ης Φεβρουαρίου 2003), “Arvo Pärt: Fratres II, για βιολί και πιάνο”, “Johannes Brahms: Σονάτα για βιολί και πιάνο αρ. 3, σε ρε ελάσσονα, έργο 108”, “Άλφρεντ Σνίτκε: Στον Παγκανίνι, για σόλο βιολί”, “Maurice Ravel: Σονάτα για βιολί και πιάνο” και “Franz Waxman: Φαντασία «Κάρμεν», για βιολί και πιάνο” (συναυλία 3ης Μαρτίου 2003), “Johann Sebastian Bach: Σουίτα για σόλο βιολοντσέλο αρ. 3, σε ντο μείζονα, BWV 1009”, “Joseph Jongen: «Ποίημα» για βιολοντσέλο και πιάνο αρ. 1, έργο 16” και “Nicolò Paganini: Εισαγωγή και παραλλαγές στο «Dal tuo stellato soglio» από την όπερα του Ροσσίνι Ο Μωυσής στην Αίγυπτο, για βιολί στην IV χορδή και ορχήστρα, M.S. 23” (συναυλία 14ης Απριλίου 2003), στο έντυπο πρόγραμμα “Rising Stars”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2002-2003, σ. 9-13, 19-21, [26]-[30], [36]-[38], 43-[46] και 51-53.

Johann Sebastian Bach: Κοντσέρτο για δύο βιολιά σε ρε ελάσσονα, BWV 1043” και “Antonio Vivaldi: Κοντσέρτο για δύο βιολιά σε λα ελάσσονα, RV 522 / έργο 3, αρ. 8” (συναυλία 3ης Δεκεμβρίου 2002), στο έντυπο πρόγραμμα “Κύκλος Ελληνική Μουσική: Αφιέρωμα στον Στέλιο Καφαντάρη”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2002-2003, σ. [12]-[15].

Hubert Stuppner: Concert Musique KV 1991, «Amadeus»” και “Ντμίτρι Σοστακόβιτς: Κουαρτέτο εγχόρδων αρ. 10, σε λα ύφεση μείζονα, έργο 118” (συναυλία 16ης Ιανουαρίου 2003), στο έντυπο πρόγραμμα “Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής / 16.01.2003”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2002-2003, σ. [7]-[8] και [9]-[10].

Ludwig van Beethoven: Ρομάντσα για βιολί & ορχήστρα αρ. 1 σε σολ μείζονα, έργο 40, [και] Ρομάντσα για βιολί και ορχήστρα αρ. 2 σε φα μείζονα, έργο 50” (συναυλία 1ης Φεβρουαρίου 2003), στο έντυπο πρόγραμμα “Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής / 01.02.2003”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2002-2003, σ. [7]-[8].

Richard Strauss: Σονάτα για βιολοντσέλο και πιάνο σε φα μείζονα, έργο 6”, “Robert Schumann: Phantasiestücke για κλαρινέτο και πιάνο, έργο 73” και “Σεργκέι Προκόφιεφ: Σονάτα για βιολοντσέλο και πιάνο σε ντο μείζονα, έργο 119” (συναυλία 20ής Φεβρουαρίου 2003), στο έντυπο πρόγραμμα “Μουσική Δωματίου στο Μέγαρο Μουσικής: Ρεσιτάλ βιολοντσέλου Han-Na Chang”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2002-2003, σ. [5]-[8].

Johann Sebastian Bach: Κοντσέρτο για βιολί αρ. 1 σε λα ελάσσονα, BWV 1041” (συναυλία 23ης Φεβρουαρίου 2003), στο έντυπο πρόγραμμα “Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής / 23.02.2003”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2002-2003, σ. [7]-[8].

Francis Poulenc: Aubade: Χορογραφικό κοντσέρτο για πιάνο & 18 όργανα, έργο 51”, “[Francis Poulenc]: Κοντσέρτο σε σολ ελάσσονα, για όργανο, ορχήστρα εγχόρδων & τύμπανα, έργο 93” και “[Francis Poulenc]: Συμφωνιέτα για ορχήστρα, έργο 141” (συναυλία 13ης Μαρτίου 2003), στο έντυπο πρόγραμμα “Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής / 13.03.2003”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2002-2003, σ. [7]-[10].

Johann Sebastian Bach: Παραλλαγές Goldberg, BWV 988” (συναυλία 19ης Απριλίου 2003), στο έντυπο πρόγραμμα “Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής / 19.04.2003”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2002-2003, σ. [7]-[9].

Josef Strauss: Moulinet-Polka, έργο 57· Johann Strauss I: Ghibellinen-Galopp, έργο 117, [και] Cachucha-Galopp, έργο 97”, “Johann Strauss II: Βαλς «Ρόδα από το Νότο», έργο 388” και “George Enescu: Ρουμανική ραψωδία αρ. 1 σε λα μείζονα, έργο 11 αρ. 1” (συναυλία 20ής Απριλίου 2003), στο έντυπο πρόγραμμα “Μουσική Δωματίου στο Μέγαρο Μουσικής: Ensemble Wien – Γιάννης Βακαρέλης”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2002-2003, σ. [7]-[8].

Johann Pachelbel: Χορική παρτίτα “Ach, was soll ich Sünder machen”, “Johann Sebastian Bach: Χορικό πρελούδιο “Christ, unser Herr, zum Jordan kam, BWV 684” και “[Johann Sebastian Bach]: Χορικό πρελούδιο “Allein Gott in der Höh sei Ehr, BWV 662” (συναυλία 20ής Απριλίου 2003), στο έντυπο πρόγραμμα “Μουσικές από την εποχή του Μπαρόκ: Nicolas Kynaston, Ρεσιτάλ Εκκλησιαστικού Οργάνου / 20.04.2003”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2002-2003, σ. [5]-[6] και [11]-[12].

“[Johann Sebastian Bach]: Κοντσέρτο για τσέμπαλο σε φα ελάσσονα, BWV 1056” (συναυλία 12ης Οκτωβρίου 2003), στο έντυπο πρόγραμμα “Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής / Μεγάλοι ερμηνευτές συνεργάζονται με την Καμεράτα: Patrick Gallois”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2003-2004, σ. [8]-[9].

“Γιασούσι Ακουταγκάουα: Τρίπτυχο, τρία μέρη για ορχήστρα εγχόρδων”, “Ney Rosauro: Κοντσέρτο για μαρίμπα και ορχήστρα εγχόρδων, έργο 12” και “Henry Purcell: Πρελούδιο και Θάνατος της Διδούς από την όπερα Διδώ και Αινείας (σε διασκευή για ορχήστρα εγχόρδων από τον Δημήτρη Μητρόπουλο)” (συναυλία 29ης Οκτωβρίου 2003), στο έντυπο πρόγραμμα “Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής / 29.10.2003”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2003-2004, σ. [7]-[10].

“Μάριος Βάρβογλης: Πρελούδιο, Χορικό και Φούγκα για πέντε φωνές πάνω στο θέμα BACH, για ορχήστρα εγχόρδων”, “Joseph Haydn: Συμφωνία σε μι ελάσσονα, Hob. I: 44 («Πένθιμη»)” και “[Joseph Haydn]: Συμφωνία σε φα δίεση ελάσσονα, Hob. I: 45 («Του Αποχαιρετισμού»)” (συναυλία 6ης Νοεμβρίου 2003), στο έντυπο πρόγραμμα “Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής / 06.11.2003”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2003-2004, σ. [7]-[8] και [10]-[13].

“[Εισαγωγή]”, “Nicolas de Grigny: Πέντε μέρη από το Πρώτο βιβλίο για όργανο”, “Johann Sebastian Bach: Έργα βασισμένα σε χορικά άσματα [BWV 715, 721, 663 και 681]”, “Johann Sebastian Bach: Έργα σε ελεύθερες μορφές [BWV 572, 579 και 544]”, “Georg Böhm: Πρελούδιο σε σολ ελάσσονα [και] Χορικό πρελούδιο «Vater unser im Himmelreich»” και “Dietrich Buxtehude: Πασακάλια σε ρε ελάσσονα, BuxWV 161” (συναυλία 19ης Νοεμβρίου 2003), στο έντυπο πρόγραμμα “Μουσικές από την εποχή του Μπαρόκ: Nicolas Kynaston, Ρεσιτάλ Εκκλησιαστικού Οργάνου / 19.11.2003”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2003-2004, σ. 7-13.

Wolfgang Amadeus Mozart: Εισαγωγή της όπερας Οι γάμοι του Φίγκαρο, KV 492” και “[Wolfgang Amadeus Mozart]: Συμφωνία αρ. 31 σε ρε μείζονα, KV 300a / 297” (συναυλία 22ας Νοεμβρίου 2003), στο έντυπο πρόγραμμα “Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής / Μεγάλοι ερμηνευτές συνεργάζονται με την Καμεράτα: Augustin Dumay – Γιώργος-Εμμανουήλ Λαζαρίδης”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2003-2004, σ. [7] και [10]-[12].

Robert Schumann: Τρεις ρομάντσες για πιάνο, έργο 28”, “Robert Schumann: Μεγάλη σονάτα για πιάνο αρ. 3 σε φα ελάσσονα, έργο 14” και “Fryderyk Chopin: Σονάτα για πιάνο αρ. 3 σε σι ελάσσονα, έργο 58” (συναυλία 10ης Δεκεμβρίου 2003), “Franz Schubert: Impromptu σε σι ύφεση μείζονα, D 935 (έργο 142) αρ. 3”, “Johannes Brahms: Παραλλαγές και φούγκα πάνω σ’ ένα θέμα του Händel για πιάνο, έργο 24”, “Fryderyk Chopin: Νυχτερινά σε ρε ύφεση μείζονα, έργο 27 αρ. 2, και σε ντο ελάσσονα, έργο 48 αρ. 1”, “Fryderyk Chopin: Βαλς σε λα ύφεση μείζονα, έργο 69 αρ. 1, σε λα ελάσσονα, έργο 34 αρ. 2, και σε μι ελάσσονα, KK IVa / 15” και “Σεργκέι Ραχμάνινοφ: Βαλς σε λα μείζονα, από τη συλλογή «Morceaux de salon», έργο 10 αρ. 2” (συναυλία 13ης Δεκεμβρίου 2003), στο έντυπο πρόγραμμα “Μουσικές από την εποχή του Ρομαντισμού: Αλεξάνδρα Παπαστεφάνου, Ρεσιτάλ Πιάνου”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2003-2004, σ. [6]-[13] και [18]-[28].

“Χριστουγεννιάτικα κάλαντα & τραγούδια”, “Johann Sebastian Bach: χορικά από καντάτες [BWV 22/5, 79/3, 75/7 & 14 και 140/4]” και “Johann Sebastian Bach: έργα για όργανο [BWV 738, 659 και 550]” (συναυλία 15ης Δεκεμβρίου 2003), “Wolfgang Amadeus Mozart: Ντιβερτιμέντο σε ρε μείζονα, KV 320b / 334” (συναυλία 18ης Δεκεμβρίου 2003), στο έντυπο πρόγραμμα “Χριστούγεννα στο Μέγαρο Μουσικής”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2003-2004, σ. 23-29 και 37-38.

“Γεώργιος Καζάσογλου: Λυρικό τρίπτυχο – Αφιέρωμα στο Αρκάδι” και “Πέτρος Πετρίδης: Χορικό και παραλλαγές αρ. 2 πάνω σ’ ένα βυζαντινό θέμα («Χριστός ανέστη»)” (συναυλία 31ης Ιανουαρίου 2004), “Αντίοχος Ευαγγελάτος: Τέσσερα τραγούδια για μετζοσοπράνο και ορχήστρα εγχόρδων, σε ποίηση Κ. Καβάφη” (συναυλία 24ης Φεβρουαρίου 2004), “Νίκος Σκαλκώτας: Μικρή σουίτα για έγχορδα” και “Κωνσταντίνος Κυδωνιάτης: Βυζαντινό τρίπτυχο [για ορχήστρα εγχόρδων, ΚΚ 4α]” (συναυλία 30ής Μαρτίου 2004), στο έντυπο πρόγραμμα “Μουσικές του 20ού & του 21ου αιώνα: Σύγχρονη Ελληνική Δημιουργία / Με την Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2003-2004, σ. 8-9, 17 και 25-26.

“[Franz Liszt]: Βαλς από την όπερα Φάουστ του Γκουνό, S 407” (συναυλία 17ης Μαρτίου 2004), στο έντυπο πρόγραμμα “Μουσικές από την εποχή του Ρομαντισμού: Δημήτρης Σγούρος, Ρεσιτάλ Πιάνου”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2003-2004, σ. [28].

Johann Sebastian Bach: Clavierbung III – Πρελούδιο και φούγκα σε μι ύφεση μείζονα, BWV 552”, “[Johann Sebastian Bach]: Χορικά (BWV 371, 260, 298, 437, 90/5, 176/6, 38/6 και 363)”, “[Johann Sebastian Bach]: Χορικά πρελούδια (BWV 669-671, 676, 678, 680, 682, 684, 686 και 688)” και “Felix Mendelssohn-Bartholdy: Θρησκευτικά άσματα για άλτο, χορωδία και όργανο” (συναυλία 18ης Μαρτίου 2004), στο έντυπο πρόγραμμα “Μουσικές από την εποχή του Μπαρόκ: Nicolas Kynaston, Ρεσιτάλ Εκκλησιαστικού Οργάνου / 18.03.2004”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2003-2004, σ. 7-15.

Wolfgang Amadeus Mozart: Κουιντέτο εγχόρδων σε σολ ελάσσονα, KV 516” και “[Wolfgang Amadeus Mozart]: Συμφωνία κοντσερτάντε σε μι ύφεση μείζονα για βιολί και βιόλα, KV 320d / 364” (συναυλία 27ης Μαΐου 2004), στο έντυπο πρόγραμμα “Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής / Μεγάλοι ερμηνευτές συνεργάζονται με την Καμεράτα: Augustin Dumay Pierre Lenert”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2003-2004, σ. [7]-[10].

Joseph Haydn: Συμφωνίες Hob. I: 6-8” και “Joseph Haydn: Διασκευές βρετανικών παραδοσιακών μελωδιών και αγγλικές καντσονέτες” (συναυλία 14ης Οκτωβρίου 2004), στο έντυπο πρόγραμμα “Μουσικές από την εποχή του Μπαρόκ: Gabrieli Consort & Players / Από το Μπαρόκ στον Κλασικισμό: «Ο πρώιμος Χάυντν»”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2004-2005, σ. [4]-[9] και [11]-[12].

Wolfgang Amadeus Mozart: Κουαρτέτο εγχόρδων σε ντο μείζονα, KV 465” (συναυλία 15ης Νοεμβρίου 2004), στο έντυπο πρόγραμμα “Κύκλος Μότσαρτ: Καμεράτα Quartet”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2004-2005, σ. [4]-[6].

Wolfgang Amadeus Mozart: Εισαγωγή της όπερας Ντον Τζοβάννι, KV 527” (συναυλία 18ης Νοεμβρίου 2004), “[Wolfgang Amadeus Mozart]: Συμφωνία σε μι ύφεση μείζονα, KV 543” (συναυλία 20ής Νοεμβρίου 2004), στο έντυπο πρόγραμμα “Κύκλος Μότσαρτ: Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής, Διεύθυνση: Sir Neville Marriner / 18, 20 & 22.11.2004”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2004-2005, σ. [5] και [12]-[13].

Wolfgang Amadeus Mozart: Requiem σε ρε ελάσσονα, KV 626” (συναυλίες 15ης και 16ης Φεβρουαρίου 2005), στο έντυπο πρόγραμμα “Κύκλος Μότσαρτ: Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής, Διεύθυνση: Sir Neville Marriner / 15 & 16.02.2005”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2004-2005, σ. 7-[13].

Georg Böhm: Πρελούδιο σε ρε ελάσσονα”, “François Couperin: Μέρη από τη Λειτουργία των Μοναστηριών”, “Johann Sebastian Bach: Πρελούδιο και Φούγκα σε ντο μείζονα, BWV 547”, “Johann Gottfried Walther: Κοντσέρτο σε σι ελάσσονα για όργανο (μεταγραφή του Κοντσέρτου για βιολί σε μι ελάσσονα RV 275 του Βιβάλντι)”, “Sebastián Aguilera de Heredia: Obra de Tono I”, “Diego da Conceição: Batalha do 5 Tom”, “Johann Caspar Vogler: Χορικό πρελούδιο «Jesu Leiden, Pein und Tod»” και “Johann Sebastian Bach: Πρελούδιο και Φούγκα σε ντο ελάσσονα, BWV 546” (συναυλία 19ης Φεβρουαρίου 2005), “Johann Sebastian Bach: Πρελούδιο και Φούγκα σε φα ελάσσονα, BWV 534”, “Johannes Brahms: Έντεκα χορικά πρελούδια για όργανο, opus 122 (επιλογή) και Χορικό πρελούδιο και Φούγκα σε λα ελάσσονα πάνω στο «O Traurigkeit, o Herzeleid», WoO 7”, “Olivier Messiaen: Combat de la mort et de la vie από τη συλλογή Les Corps glorieux”, “Wolfgang Amadeus Mozart: Φαντασία σε φα ελάσσονα, KV 608” και “Julius Reubke: Μεγάλη σονάτα για όργανο σε ντο ελάσσονα («Ο 94ος Ψαλμός»)” (συναυλία 14ης Μαΐου 2005), στο έντυπο πρόγραμμα “Μουσικές από την εποχή του Μπαρόκ: Nicolas Kynaston, Ρεσιτάλ Εκκλησιαστικού Οργάνου / 19 Φεβρουαρίου & 14 Μαΐου 2005”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2004-2005, σ. 6-13 και 16-21.

Alfred Schnittke: Moz-Art à la Haydn, για δύο βιολιά και ορχήστρα δωματίου”, “Joseph Haydn: Συμφωνία αρ. 1 σε ρε μείζονα [Hob. I: 1]” και “Joseph Haydn: Συμφωνία κοντσερτάντε αρ. 105 [sic!] σε σι ύφεση μείζονα [Hob. I: 105]” (συναυλία 24ης Οκτωβρίου 2005), στο έντυπο πρόγραμμα “Κύκλος Haydn: Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής, Christopher Hogwood”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2005-2006, σ. 4-7.

“[Wolfgang Amadeus Mozart]: Άρια για σοπράνο, «Vorrei spiegarvi, oh Dio!», KV 418” και “[Wolfgang Amadeus Mozart]: Άρια της Κονστάντσε, «Ach ich liebte, war so glücklich», από το Singspiel Η απαγωγή απ’ το σεράι, KV 384 / 6” (συναυλία 1ης Δεκεμβρίου 2005), στο έντυπο πρόγραμμα “Κύκλος Mozart: Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής, Sir Neville Marriner”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2005-2006, σ. 6 και 8.

“Ο Ιουστίνος του Βιβάλντι” (συναυλία 6ης Φεβρουαρίου 2007), στο έντυπο πρόγραμμα “Κύκλος Μπαρόκ: Antonio Vivaldi: Ιουστίνος / Giustino”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2006-2007, σ. [4]-[15].

Henry Purcell: «Σουίτα αρ. 1» από την ημι-όπερα Η βασίλισσα των ξωτικών, Z. 629”, “Luigi Boccherini: Κοντσέρτο για βιολοντσέλο αρ. 9 σε σι ύφεση μείζονα, G. 482”, “Henry Purcell: Εισαγωγή στην τραγωδία Οι αντίζηλες αδελφές, Z. 609” και “[Henry Purcell]: «Σουίτα» από τη μουσική για την τραγωδία Αμπντελάζερ, Z. 570” (συναυλία 3ης Νοεμβρίου 2007), στο έντυπο πρόγραμμα “Κύκλος Παλιάς Μουσικής: Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής, Christopher Warren-Green”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2007-2008, σ. 6-8.

Georg Böhm: Πρελούδιο σε ντο μείζονα”, “[Georg Böhm]: Χορικό πρελούδιο «Christ lag in Todesbanden»”, “Johann Sebastian Bach: Χορική παρτίτα «Sei gegrüßet, Jesu gütig», BWV 768”, “[Johann Sebastian Bach]: Πρελούδιο και φούγκα σε ρε μείζονα, BWV 532”, “[Johann Sebastian Bach]: Χορικό πρελούδιο «O Mensch, bewein dein Sünde groß», BWV 622”, “Dietrich Buxtehude: Πρελούδιο σε μι ελάσσονα, BuxWV 142” και “Johann Pachelbel: Χορική παρτίτα «Was Gott tut, das ist wohlgetan»” (συναυλία 15ης Μαρτίου 2008), στο έντυπο πρόγραμμα “Κύκλος Παλιάς Μουσικής: Nicolas Kynaston, Ρεσιτάλ Εκκλησιαστικού Οργάνου”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2007-2008, σ. 5-12.

Carl Philipp Emanuel Bach: Φαντασία σε ντο μείζονα, Wq 59, αρ. 6 / H 284” και “Joseph Haydn: Σονάτες σε ντο μείζονα, Hob. XVI: 50 / WU 60, και σε μι ύφεση μείζονα, Hob. XVI: 52 / WU 62” (ρεσιτάλ φορτεπιάνου 20ής Απριλίου 2008), στο έντυπο πρόγραμμα “Ημέρες Πιάνου (Η Μεγάλη Κυριακή των Πλήκτρων)”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2007-2008, σ. 47-49.

“Νίκος Σκαλκώτας (1904-1949): «Τσάμικος» και «Ηπειρώτικος» από τους 36 ελληνικούς χορούς για ορχήστρα”, “Ντίνος Κωνσταντινίδης (γεν. 1929): «Ντιβερτιμέντο της Νέας Ορλεάνης» / Κοντσέρτο για κουϊντέτο χάλκινων πνευστών και ορχήστρα” και “Νικολάι Ρίμσκι-Κόρσακωφ (1844-1908): Σεχραζάντ / Συμφωνική σουίτα, έργο 35” (συναυλία 14ης Ιουλίου 2008), στο έντυπο πρόγραμμα “Συναυλία με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών”, [Ιωάννινα 2008], σ. 4-7.

“Carl Reinecke (1824-1910): Κοντσέρτο για φλάουτο και ορχήστρα σε Ρε μείζονα, έργο 283”, “Ludwig van Beethoven (1770-1827): Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα αρ. 4 σε Σολ μείζονα, έργο 58”, “Ντμίτρι Σοστακόβιτς (1906-1975): Κοντσέρτο για βιολοντσέλο και ορχήστρα αρ. 1 σε Μι ύφεση μείζονα, έργο 107” και “Σεργκέι Ραχμάνινωφ (1873-1943): Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα αρ. 2 σε ντο ελάσσονα, έργο 18” (συναυλία 26ης Σεπτεμβρίου 2008), στο έντυπο πρόγραμμα “1η συναυλία: 4 νέοι σολίστ”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-7.

“Béla Bartók (1881-1945): Ραψωδία αρ. 1 για βιολί και ορχήστρα, Sz 87, BB 94”, “Edvard Grieg (1843-1907): Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα 4 σε λα ελάσσονα, έργο 16”, “Camille Saint-Saëns (1835-1921): Κοντσέρτο για βιολοντσέλο και ορχήστρα αρ. 1 σε λα ελάσσονα, έργο 33” και “Ludwig van Beethoven (1770-1827): Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα αρ. 3 σε ντο ελάσσονα, έργο 37” (συναυλία 3ης Οκτωβρίου 2008), στο έντυπο πρόγραμμα “2η συναυλία: 4 νέοι σολίστ”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-7.

“Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791): Κουαρτέτο εγχόρδων σε ρε ελάσσονα, KV 417b / 421”, “Béla Bartók (1881-1945): Αντιθέσεις, για κλαρινέτο, βιολί και πιάνο, Sz. 111, BB 116” και “Ahmed Adnan Saygun (1907-1991): Κουαρτέτο εγχόρδων αρ. 3, έργο 43” (συναυλία 9ης Οκτωβρίου 2008), στο έντυπο πρόγραμμα “3η συναυλία: Νέο Ελληνικό Κουαρτέτο”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-6.

“Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791): Εισαγωγή του Singspiel Η απαγωγή απ το σεράι, KV 384”, “Béla Bartók (1881-1945): Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα αρ. 3, Sz 119, BB 127” και “Ahmed Adnan Saygun (1907-1991): Συμφωνία αρ. 4, έργο 53” (συναυλία 10ης Οκτωβρίου 2008), στο έντυπο πρόγραμμα “4η συναυλία”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-8.

“Διονύσιος Ροδοθεάτος (1849-1892): «Ο Σιντ» (Lo Cid), συμφωνικό ποίημα βασισμένο στο ομώνυμο έργο του P. Corneille”, “Johannes Brahms (1833-1897): Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα αρ. 1 σε ρε ελάσσονα, έργο 15” και “Ludwig van Beethoven (1770-1827): Συμφωνία αρ. 8 σε Φα μείζονα, έργο 93” (συναυλία 17ης Οκτωβρίου 2008), στο έντυπο πρόγραμμα “5η συναυλία”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-8.

“Γεώργιος Πονηρίδης (1885-1982): Πρελούδιο και φούγκα για ορχήστρα εγχόρδων” και “Δημήτρης Νικολάου (1946-2008): Κοντσέρτο για σαξόφωνο αρ. 3, έργο 168, «Ελληνικό»” (συναυλία 24ης Οκτωβρίου 2008), στο έντυπο πρόγραμμα “6η συναυλία: Μουσικό σύνολο Κ.Ο.Α. «Ηχόχρωμα»”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-5.

“Giovanni Gabrieli (1554/1557-1612): Canzon duodecimi toni, à 10 (αρ. 1), από την συλλογή Sacrae symphoniae (1597)· Canzon I, «La Spiritata», à 4 (1608)· Canzon XV, à 10, από την συλλογή Canzoni et sonate (1615)”, “Georg Friedrich Händel (1685-1759): «Μουσική για τα βασιλικά πυροτεχνήματα», HWV 351” και “George Gershwin (1898-1937): «Ένας Αμερικάνος στο Παρίσι»” (συναυλία 27ης Οκτωβρίου 2008), στο έντυπο πρόγραμμα “7η συναυλία: Σύνολο χάλκινων πνευστών και κρουστών της Κ.Ο.Α.”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-8.

“Γιάννης Χρήστου (1926-1970): «Μουσική του Φοίνικα»” και “Gustav Mahler (1860-1911): Συμφωνία αρ. 4, σε Σολ μείζονα” (συναυλία 7ης Νοεμβρίου 2008), στο έντυπο πρόγραμμα “8η συναυλία: Τιμητική συναυλία για τον Τάτση Αποστολίδη”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-7.

“Μάριος Βάρβογλης (1885-1967): «Στοχασμός», για ορχήστρα εγχόρδων”, “Kurth Atterberg (1887-1974): Σουίτα αρ. 3, για βιολί, βιόλα και ορχήστρα εγχόρδων, έργο 19 αρ. 1” και “Σόλων Μιχαηλίδης (1905-1979): «Βυζαντινό αφιέρωμα», για ορχήστρα εγχόρδων· «Αρχαϊκή σουίτα», για φλάουτο, όμποε, άρπα και ορχήστρα εγχόρδων” (συναυλία 11ης Νοεμβρίου 2008), στο έντυπο πρόγραμμα “9η συναυλία: Μουσικό σύνολο Κ.Ο.Α. «Ηχόχρωμα»”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4, 5 και 7.

“Νικολάι Ρίμσκυ-Κόρσακωφ (1844-1908): «Από τον Όμηρο», πρελούδιο-καντάτα για σόλο σοπράνο, μέτζο-σοπράνο και άλτο, γυναικεία χορωδία και ορχήστρα, έργο 60”, “Πιοτρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκυ (1840-1893): Φαντασία για πιάνο και ορχήστρα, σε Σολ μείζονα, έργο 56”, “Σεργκέι Ραχμάνινωφ (1873-1943): «Το νησί των νεκρών», συμφωνικό ποίημα, έργο 29” και “Βασίλης Καλαφάτης (1869-1942): Εισαγωγή-φαντασία, έργο 8” (συναυλία 21ης Νοεμβρίου 2008), στο έντυπο πρόγραμμα “11η συναυλία: Εορταστική συναυλία για τα 180 χρόνια της αναγνώρισης του ελληνικού κράτους από τη Ρωσία / Αφιέρωμα στα 100 χρόνια από τη γέννηση του Οδυσσέα Δημητριάδη”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 6-9.

Bedřich Smetana (1824-1884): «O Μολδάβας», συμφωνικό ποίημα από τον κύκλο Η πατρίδα μου”, “Πιοτρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκυ (1840-1893): Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 2, σε Σολ μείζονα, έργο 44” και “Bohuslav Martinů (1890-1959): Συμφωνία αρ. 4, H. 305” (συναυλία 28ης Νοεμβρίου 2008), στο έντυπο πρόγραμμα “13η συναυλία”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-8.

Wolfgang Amadeus Mozart: Κουαρτέτο με φλάουτο αρ. 1 σε ρε μείζονα, KV 285” και “Gioacchino Rossini: Sonata à quattro αρ. 1 σε σολ μείζονα” (συναυλία 1ης Δεκεμβρίου 2008), “[Gioacchino Rossini]: Η μεταξένια σκάλα, εισαγωγή”, “Νικόλαος Χαλικιόπουλος-Μάντζαρος: Άρια συναυλίας «Come augellin che canta» [&] Άρια συναυλίας και ρετσιτατίβο «Bella speme lusinghiera»” και “Gioacchino Rossini: Stabat Mater” (συναυλία 4ης Δεκεμβρίου 2008), στο έντυπο πρόγραμμα “Παλιές μουσικές / Νεωτερικές ερμηνείες: Κουαρτέτο Καμεράτα, Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής, Christopher Hogwood”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2008-2009, σ. [2]-[4], 13, 15 και [18]-[20].

“Leonard Bernstein (1918-1990): «Candide», εισαγωγή για ορχήστρα”, “Antonin Dvořák (1841-1904): Κοντσέρτο για βιολί σε λα ελάσσονα, έργο 53” και “Felix Mendelssohn-Bartholdy (1809-1847): Συμφωνία αρ. 5 σε ρε ελάσσονα, «Της μεταρρυθμίσεως», έργο 107” (συναυλία 5ης Δεκεμβρίου 2008), στο έντυπο πρόγραμμα “14η συναυλία”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-8.

“Γιώργος Τσοντάκης (γεν. 1951): Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα, «Man of sorrows»” και “Henryk Górecki (γεν. 1933): Συμφωνία αρ. 3, έργο 36, «Των λυπημένων τραγουδιών» για υψίφωνο και ορχήστρα” (συναυλία 12ης Δεκεμβρίου 2008), στο έντυπο πρόγραμμα “15η συναυλία”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-7.

“Joseph Haydn (1732-1809): Κουαρτέτο εγχόρδων σε σολ ελάσσονα, έργο 74 αρ. 3 / Hob. III: 74”, “Bohuslav Martinů (1890-1959): Σεξτέτο εγχόρδων, H. 224” και “Felix Mendelssohn-Bartholdy (1809-1847): Οκτέτο εγχόρδων, σε Μι ύφεση μείζονα, έργο 20” (συναυλία 15ης Δεκεμβρίου 2008), στο έντυπο πρόγραμμα “16η συναυλία: Σύνολο Μουσικής Δωματίου της Ορχήστρας Πατρών”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-9.

Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791): Κοντσέρτο για φλάουτο και ορχήστρα αρ. 2 σε Ρε μείζονα, KV 285d / 314” και “Anton Bruckner (1824-1896): Συμφωνία αρ. 7, σε Μι μείζονα” (συναυλία 18ης Δεκεμβρίου 2008), στο έντυπο πρόγραμμα “17η συναυλία”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-8.

“Ludwig van Beethoven (1770-1827): Κοντσέρτο για βιολί και ορχήστρα σε Ρε μείζονα, έργο 61” και “Johannes Brahms (1833-1897): Συμφωνία αρ. 2 σε Ρε μείζονα, έργο 73” (συναυλία 9ης Ιανουαρίου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “18η συναυλία: Τιμητική συναυλία για το Νίκο Κορατζίνο”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 6-9.

“Jean Sibelius (1865-1957): «Rakastava», σουίτα για έγχορδα, τύμπανα και τρίγωνο, έργο 14”, “Δημήτρης Δραγατάκης (1914-2001): Κοντσέρτο δωματίου για κλαρινέτο και ορχήστρα εγχόρδων” και “Ίγκορ Στραβίνσκυ (1882-1971): Κοντσέρτο σε Ρε μείζονα [sic!] για ορχήστρα εγχόρδων” (συναυλία 19ης Ιανουαρίου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “19η συναυλία: Μουσικό σύνολο Κ.Ο.Α. «Ηχόχρωμα»”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-6 και 9.

“Σεργκέι Προκόφιεφ (1891-1953): Συμφωνία αρ. 1, σε Ρε μείζονα, έργο 25, «Κλασική»”, “Maurice Ravel (1875-1937): «Menuet antique»”, “Claude Debussy (1862-1918): Ραψωδία για άλτο σαξόφωνο και ορχήστρα & Ραψωδία για κλαρινέτο και ορχήστρα” και “Maurice Ravel (1875-1937): «Δάφνις και Χλόη», σουίτα αρ. 2” (συναυλία 23ης Ιανουαρίου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “20ή συναυλία: Τιμητική συναυλία για το Χαράλαμπο Φαραντάτο”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 5-8.

“Camargo Guarnieri (1907-1993): «Encantamento»”, “Heitor Villa-Lobos (1887-1959): Κοντσέρτο για βιολοντσέλο και ορχήστρα αρ. 2” και “Πιοτρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκυ (1840-1893): Συμφωνία αρ. 1 σε σολ ελάσσονα, έργο 13, «Χειμωνιάτικα όνειρα»” (συναυλία 30ής Ιανουαρίου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “21η συναυλία”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-8.

“Joseph Haydn (1732-1809): Τρίο με πιάνο σε Σολ μείζονα, Hob. XV: 25”, “Σεργκέι Ραχμάνινωφ (1873-1943): Ελεγειακό τρίο αρ. 1, σε σολ ελάσσονα, για βιολί, βιολοντσέλο και πιάνο” και “Franz Schubert (1797-1828): Τρίο με πιάνο αρ. 2, σε Μι ύφεση μείζονα, D. 929 (έργο 100)” (συναυλία 2ας Φεβρουαρίου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “22η συναυλία: Τρίο Θεσσαλονίκης”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4 και 6-8.

Georg Friedrich Händel: Απόσπασμα και άριες από την όπερα Rinaldo, HWV 7”, “[Georg Friedrich Händel]: Απόσπασμα και άριες από την όπερα Amadigi di Gaula, HWV 11”, “[Georg Friedrich Händel]: Κοντσέρτο γκρόσο σε ρε ελάσσονα, έργο 3 αρ. 5, HWV 316”, “[Georg Friedrich Händel]: Αποσπάσματα και άριες από την όπερα Cesare in Egitto, HWV 17” και “[Georg Friedrich Händel]: Σουίτα αρ. 1, σε φα μείζονα, HWV 348, από τη «Μουσική των νερών»” (συναυλία 11ης Φεβρουαρίου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “Παλιές μουσικές / Νεωτερικές ερμηνείες: Ορχήστρα Μπαρόκ του Φράιμπουργκ”, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2008-2009, σ. [4]-11.

“Ludwig van Beethoven (1770-1827): «Μεγάλη φούγκα» σε Σι ύφεση μείζονα, έργο 133” και “Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791): Κοντσέρτο για δύο πιάνα σε Μι ύφεση μείζονα, KV 316a / 365” (συναυλία 11ης Φεβρουαρίου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “23η συναυλία: Μουσικό σύνολο Κ.Ο.Α. «Ηχόχρωμα»”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-6.

“Ντμίτρι Σοστακόβιτς (1906-1975): Τέσσερα μέρη από τη Σουίτα για ορχήστρα θεάτρου ποικιλιών (την υποτιθέμενη Σουίτα για ορχήστρα τζαζ αρ. 2)”, “Maurice Ravel (1875-1937): Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα σε Σολ μείζονα” και “Maurice Ravel (1875-1937): Το βαλς, χορογραφικό ποίημα για ορχήστρα” (συναυλία 13ης Φεβρουαρίου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “24η συναυλία”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 5-8.

“Hector Berlioz (1803-1869): «Μπενβενούτο Τσελλίνι», εισαγωγή για ορχήστρα, έργο 23”, “Ernest Bloch (1880-1959): «Σολομών», εβραϊκή ραψωδία για σόλο βιολοντσέλο και ορχήστρα” και “Hector Berlioz (1803-1869): «Ο Χάρολντ στην Ιταλία», συμφωνία με σόλο βιόλα, έργο 16” (συναυλία 20ής Φεβρουαρίου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “25η συναυλία: Αφιέρωμα στη μνήμη του Ελευθέριου Παπασταύρου”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 5-8.

“Μανόλης Καλομοίρης (1883-1962): Τρίπτυχο για ορχήστρα” (συναυλία 24ης Φεβρουαρίου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “Κρατική Ορχήστρα Αθηνών”, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης 2008-2009, σ. 5-6.

Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791): Συμφωνία κονσερτάντε [sic!] σε Μι ύφεση μείζονα, KV 297b”, “[Wolfgang Amadeus Mozart]: Τέσσερεις άριες από όπερες της βιεννέζικης περιόδου” και “[Wolfgang Amadeus Mozart]: Κοντσέρτα για πιάνο KV 466 και 503” (συναυλία 3ης Μαρτίου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “26η συναυλία: Μουσικό σύνολο Κ.Ο.Α. «Ηχόχρωμα» / Βραδιά Mozart με νέους σολίστ”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-6.

“Giuseppe Verdi (1813-1901): «Σικελικοί εσπερινοί», εισαγωγή για ορχήστρα”, “Πιοτρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκυ (1840-1893): Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 1, σε σι ύφεση ελάσσονα, έργο 23”, “Ottorino Respighi (1879-1936): «Κρήνες της Ρώμης», συμφωνικό ποίημα” και “Alfredo Casella (1883-1947): «Ιταλία», ραψωδία για ορχήστρα, έργο 11” (συναυλία 13ης Μαρτίου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “27η συναυλία”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-8.

“Ludwig van Beethoven (1770-1827): Σονάτα για βιολοντσέλο και πιάνο αρ. 2 σε σολ ελάσσονα, έργο 5 αρ. 2” και “Σεργκέι Ραχμάνινωφ (1873-1943): Σονάτα για βιολοντσέλο και πιάνο σε σολ ελάσσονα, έργο 19” (συναυλία 18ης Μαρτίου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “28η συναυλία: Συναυλία μουσικής δωματίου”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-5 και 7-8.

“Μίκης Θεοδωράκης (γεν. 1925): Τρίτη συμφωνία, για σόλο σοπράνο, χορωδία και ορχήστρα” (συναυλία 27ης Μαρτίου 2009), “Ιωάννης Σακελλαρίδης (γεν. 1932): Θέματα και παραλλαγές για ορχήστρα”, “Ρένα Κυριακού (1917-1994): Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα, έργο 18” και “Αντίοχος Ευαγγελάτος (1903/1904-1981): Συμφωνία αρ. 1, σε Ντο μείζονα” (συναυλία 2ας Απριλίου 2009), “Δημήτριος Λιάλιος (1869-1940): Κουαρτέτο εγχόρδων σε Μι μείζονα” και “Γεώργιος Αξιώτης (1875-1924): Φούγκα για κουαρτέτο εγχόρδων” (συναυλία 6ης Απριλίου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “Ελληνικές Μουσικές Γιορτές Πέμπτος Κύκλος”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2009, σ. 20-22, 57-59, 60-61 και 65-67.

“Πέτρος Πετρίδης (1892-1977): Κοντσέρτο γκρόσσο για ξύλινα πνευστά, χάλκινα και τύμπανα, έργο 11” και “Αμάραντος Αμαραντίδης (1947-1995): Κοντσέρτο για κοντραμπάσο και ορχήστρα εγχόρδων” (συναυλία 8ης Απριλίου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “29η συναυλία”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4 και 6-7.

“Hector Berlioz (1803-1869): Μεγάλη λειτουργία για τους νεκρούς (Requiem), έργο 5” (συναυλία 15ης Απριλίου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “30ή συναυλία: Αφιερωμένη στη μνήμη του μεγάλου έλληνα βιολιστή και αρχιμουσικού Βύρωνα Κολάση (1921-1999)”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 5-7.

“Heitor Villa-Lobos (1887-1959): [έργα μουσικής δωματίου]” (συναυλία 28ης Απριλίου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “31η συναυλία: Βραδιά αφιερωμένη στα 50 χρόνια από το θάνατο του H. Villa-Lobos και στο Σωτήρη Ταχιάτη”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 5-7.

Άτιτλο κείμενο για ένα πρόγραμμα με 16 τραγούδια για φωνή και πιάνο (συναυλία 29ης Απριλίου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “32η συναυλία: Ρεσιτάλ τραγουδιού”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-8.

“Νικολάι Ρίμσκυ-Κόρσακωφ (1844-1908): «Ισπανικό καπρίτσιο», έργο 34”, “Heitor Villa-Lobos (1887-1959): Κοντσέρτο για κιθάρα και μικρή ορχήστρα” και “Γιώργος Σισιλιάνος (1920-2005): Συμφωνία αρ. 1, έργο 14” (συναυλία 30ής Απριλίου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “33η συναυλία”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-8.

“Νίκος Σκαλκώτας (1904-1949): Κοντσέρτο για κοντραμπάσο” και “Ντμίτρι Σοστακόβιτς (1906-1975): Συμφωνία αρ. 5, σε ρε ελάσσονα, έργο 47” (συναυλία 8ης Μαΐου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “34η συναυλία”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 5-9.

“Αλεξάντρ Σκριάμπιν (1871/1872-1915): Φαντασία σε λα ελάσσονα, για δύο πιάνα”, “Τοκουχίντε Νιίμι (γεν. 1947): Πρελούδια για δύο πιάνα «Στο λυκόφως»”, “Pēteris Vasks (γεν. 1946): Μουσική για δύο πιάνα” και “Σεργκέι Ραχμάνινωφ (1873-1943): Σουίτα για δύο πιάνα αρ. 2, έργο 17” (συναυλία 11ης Μαΐου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “35η συναυλία: Πιανιστικό duo Άννη και Λόλα Τότσιου”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-8.

“Philip Glass (γεν. 1937): Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 1, «Tirol»” (συναυλία 13ης Μαΐου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “36η συναυλία: Μουσικό σύνολο Κ.Ο.Α. «Ηχόχρωμα»”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 5.

“Carl Maria von Weber (1786-1826): Εισαγωγή της όπερας «Ο ελεύθερος σκοπευτής», έργο 77 / J. 277”, “Max Bruch (1838-1920): Kol Nidrei, για βιολοντσέλο και ορχήστρα, έργο 47”, “Πιοτρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκυ (1840-1893): Παραλλαγές ροκοκό για βιολοντσέλο και ορχήστρα, σε Λα μείζονα, έργο 33” και “Johannes Brahms (1833-1897): Συμφωνία αρ. 3, σε Φα μείζονα, έργο 90” (συναυλία 15ης Μαΐου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “37η συναυλία”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-8.

“Ντμίτρι Σοστακόβιτς (1906-1975): Κοντσέρτο αρ. 1 για πιάνο, τρομπέτα και ορχήστρα εγχόρδων, έργο 35” και “Antonin Dvořák (1841-1904): Σλαβικοί χοροί (δεύτερη σειρά), έργο 72” (συναυλία 22ας Μαΐου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “38η συναυλία”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 5-8.

“Joseph Haydn (1732-1809): Η Δημιουργία (Die Schöpfung), ορατόριο σε τρία μέρη (κείμενο: βαρόνος Gottfried van Swieten), Hob. XXI: 2” (συναυλία 31ης Μαΐου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “39η συναυλία: Συμμετοχή της Κ.Ο.Α. στον παγκόσμιο εορτασμό για τα 200 χρόνια από το θάνατο του J. Haydn”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-7.

“Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791): Κουαρτέτο με φλάουτο σε Σολ μείζονα, KV 285a”, “Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791): Κουαρτέτο με φλάουτο σε Ντο μείζονα, KV 285b” και “Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791): Κουαρτέτο με φλάουτο σε Λα μείζονα, KV 298” (συναυλία 3ης Ιουνίου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “40ή συναυλία: Βραδιά Mozart με τα κουαρτέτα για φλάουτο και έγχορδα”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 4-6.

“Nigel Westlake (γεν. 1958): «Rare sugar», κοντσερτίνο για κλαρινέτο και ορχήστρα”, “Αλεξάντερ Αρουτιουνιάν (γεν. 1920): Κοντσέρτο για τρομπέτα και ορχήστρα σε Λα ύφεση μείζονα” και “Αράμ Χατσατουριάν (1903-1978): Κοντσέρτο για βιολί και ορχήστρα σε ρε ελάσσονα” (συναυλία 5ης Ιουνίου 2009), στο έντυπο πρόγραμμα “41η συναυλία: 5 νέοι σολίστ”, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών 2008-2009, σ. 5-6 και 8-9.

* Διευκρίνιση: Οι παραπάνω αναφορές δεν περιλαμβάνουν έντυπες ούτε διαδικτυακές αναδημοσιεύσεις (είτε αναθεωρήσεις) των ιδίων κειμένων.

 


© Ιωάννης Φούλιας