Άθλος
Demo |
Ο ΑΘΛΟΣ είναι μια πρόταση εφαρμογής της Πληροφορικής για τη Φυσική Αγωγή
Ζητούμενο
Η ευεργητική επίδραση της άσκησης στην υγεία είναι αδιαμφισβήτητη. Μέσα από τη Φυσική Αγωγή επιδιώκουμε να μάθουμε στο παιδί να γυμνάζεται σε όλη του τη ζωή και να δέχεται τα οφέλη της άσκησης. Για να φτάσουμε σε αυτό το σκοπό πρέπει το παιδί να βάζει ατομικούς στόχους και εμείς να το ενθαρρύνουμε να τους κατακτήσει. Έτσι θα νοιώθει ικανοποίηση και θα ζει τη χαρά της επιτυχίας, που με τον καιρό θα μετεξελιχθεί σε θετική στάση απέναντι στην άσκηση.
Η τεχνολογία της πληροφορικής επιταχύνει το πέρασμα από την παραπάνω σύγχρονη παιδαγωγική θεωρία στην πράξη. Για το λόγο αυτό δημιουργήθηκε το προτεινόμενο πρόγραμμα
"ΑΘΛΟΣ".Βασικές λειτουργίες
Προβάλλεται και αξιολογείται η πρόοδος του παιδιού και όχι η θέση του στην τάξη.
Βάζει το μαθητή σε διαρκή αλληλεπίδραση με τα όρια του και το αποτέελσμα της προσπέθειας που καταβάλλει για να βελτιωθεί. Η συγκεκριμένη λειτουργία υποβοηθά την ανατροφοδότηση της προσπάθειας του μαθητή να πετύχει τους ατομικούς του στόχους.
Πλεονεκτήματα
Το προτεινόμενο πρόγραμμα, συγκριτικά με άλλα προγράμματα που κυκλοφορούν, χαρακτηρίζεται από τα εξής πλεονεκτήματα:
Μέσα από μια απόλυτα ανοιχτεί δομή δίνει τη δυνατότητα στον καθηγητή Φυσικής Αγωγής να χαράξει στρατηγική για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (σχολικό έτος, τρίμηνο, τετράμηνο), δηλαδή να θέτει εφικτούς στόχους σε επίπεδο σχολείου, τάξης, τμήματος και μαθητή.
Με βάση σταθμισμένες δοκιμασίες, που μπορεί να επιλέξει ο γυμναστής από ένα κατάλογο προτεινόμενων δοκιμασιών ή με βάση δοκιμασίες, ερωτηματολόγια ή φύλλα ελέγχου, διαχειρίζεται και αξιολογεί την ατομική πρόοδο του κάθε μαθητή.
Παραγόμενα
Επιστολές προς του γονείς για την πρόοδο των παιδιών τους.
Καταστάσεις μαθητών με επιδόσεις, βαθμολογίες και σειρά κατάταξης.
Ατομικές και ομαδικές καταστάσεις με την εξέλιξη των επιδόσεων των μαθητών για διάφορα χρονικά διαστήματα.
Ατομικές και ομαδικές γραφικές παραστάσεις και διαγράμματα σωματικής και κινητικής ανάπτυξης.
Αναλυτική και συγκεντρωτική κατάσταση βαθμολογίας ανά τμήμα.
Συμπεράσματα σχετικά με την παρέμβαση στην ανάπτυξη των παιδιών.
Οφέλη
Αναβαθμίζει τις υπηρεσίες που παρέχει το σχολείο με την εισαγωγή της τεχνολογίας της πληροφορικής στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Τεκμηριώνει το τελικό αποτέλεσμα της αξιολόγησης της προσπάθειας του κάθε μαθητή στη Φυσική Αγωγή.
Για περισσότερες πληροφορίες:
Χατζηχαριστός Δημήτρης dhatziha@phed.uoa.gr ή Αυγουστίδης Δημήτρης: dpapak@acci.gr