Επίβλεψη διδακτορικών διατριβών
- Ούτος Κωνσταντίνος (σε εξέλιξη). Συνδετιστικό μοντέλο ανάγνωσης ελληνικών λέξεων και ψευδολέξεων.
- Φωτιάδης Φώτιος (σε εξέλιξη). The relative contribution of distinct memory systems in procedural learning tasks.
- Λούη Σοφία (σε εξέλιξη). The representation and processing of morphologically complex words in the mental lexicon.
- Ανδρικοπούλου Αγγελική (σε εξέλιξη). Representation and perception of lexical stress in Greek.
- Ζιάκα Λάουρα (σε εξέλιξη). Interference and cognitive control dynamics in the course of serial naming tasks.
Επίβλεψη μεταπτυχιακών διπλωματικών εργασιών
Α. Διατμηματικό πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών «Βασική και Εφαρμοσμένη Γνωσιακή Επιστήμη», Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
- Κατωπόδη Αικατερίνη (2015). Η αυτοματοποίηση των ψηφίων κατά την ανάπτυξη και η σχέση της με το εργο ταχείας αυτόματης κατονομασίας
- Κουστουμπάρδης Μιλτιάδης (2015). Άρρητη ορθογραφική μάθηση
- Ζιάκα Λάουρα (2014). Study of intratask components of the Stroop task: Column time and pause time
- Δημοπούλου Θεοδώρα (2014). The role of discriminant reinforcement in task-irrelevant perceptual learning of acoustic-phonetic categories
- Σαμαράς Ευάγγελος (2014). Παρεμβολή στην κατονομασία ως αποτέλεσμα εξάσκησης: υπάρχει συμμετρία σχήματος και χρώματός;
- Μήτση Άννα (2013). Αντιληπτική εξοικείωση με ορθογραφικά δύσκολες λέξεις κατά την εκτέλεση άσχετου έργου
- Αλτάνη Αγγελική (2012). Ο ρόλος των επιτελικών λειτουργιών στη σχέση ανάμεσα στην ταχεία κατονομασία οπτικών ερεθισμάτων και την ανάγνωση
- Κατιδιώτη Ιωάννα (2012). Συνδετιστικό μοντέλο ορθογραφίας διπλής διαδρομής για την ελληνική γλώσσα
- Ανδρικοπούλου Αγγελική (2011). Η επίδραση διαφορετικών τύπων σημασιολογικής προέγερσης σε αναγνώστες της ελληνικής γλώσσας
- Παναγάκη Ελεονώρα-Δήμητρα (2011). Η τονική πληροφορία στο νοητικό λεξικό των ελληνόφωνων
- Φωτιάδης Φώτιος (2010). The effect of cue naming in probabilistic category learning
- Μοίρου Δέσποινα (2009). Εξάσκηση και παρεμβολή Stroop σε παιδιά και ενήλικες
- Καπνουλά Ευθυμία-Ευαγγελία (2009). Η θεωρία της διπλής διαδρομής για την αναγνώριση λέξεων: Αξιολόγηση του DRC (dual-route cascaded model) με ελληνικά δεδομένα
- Χειμαριού Σπυριδούλα (2009). Η μορφολογία του ρήματος σε ασθενείς με αφασία
- Ούτος Κωνσταντίνος (2009). Υπολογιστικό μοντέλο ανάγνωσης λέξεων και ψευδολέξεων
- Κοτσολάκου Αρετή (2009). Ο ρόλος του λεξιλογίου στη διατομική διακύμανση και τη διαχρονική ανάπτυξη της κατανόησης κειμένου
- Βάγιας Ιωάννης (2009). Υπολογιστικά μοντέλα για την μελέτη των διατομικών διαφορών στην παρεμβολή Stroop
- Γριμάνη Αικατερίνη (2008). Η επίδραση της μορφολογικής πληροφορίας στον τονισμό κατά την ανάγνωση λέξεων και ψευδολέξεων
- Σκοτεινού Δήμητρα (2008). Διατομικές διαφορές στην παρεμβολή Stroop σε σχέση με την αναγνωστική ικανότητα
- Μαρκάτου Άρτεμις (2008). Ο ρόλος της εξάσκησης στην παρεμβολή Stroop
- Φωκά-Καβαλιεράκη Παναγούλα (2008). Μελέτη παραγωγής αφηγηματικού λόγου σε ασθενείς με αφασία
- Νομικού Ελίνα (2007). Μελέτη ανάγνωσης ορθογραφικά προβλέψιμων και μη προβλέψιμων λέξεων
- Σπανού Έλενα (2006). Η θεωρία του Zajonc για το Affective Primimg. Πρόκειται πράγματι για συναισθηματική απόκριση χωρίς προηγούμενη γνωστική επεξεργασία;
- Βλάχου Ελένη (2006). Άρρητη μάθηση ακουστικής κατηγορίας που μπορεί να υποστηρίξει φωνητική κατηγορία
- Τσαντούλα Δήμητρα (2005). Γλωσσικοί δείκτες κατά την προσχολική ηλικία και αναγνωστική επίδοση κατά την Α' δημοτικού
- Γερακάκη Σβετλάνα-Λητώ (2005). Συνθήκες γνωστικού φορτίου και λάθη τονισμού στην ανάγνωση ψευδολέξεων
- Αλεξανδρή Στυλιανή-Ελένη (2005). Στερεότυπα λάθη στην ανάγνωση ψευδολέξεων που σχετίζονται με τα μετρικά πρότυπα της νέας ελληνικής
- Γρηγοριάδου Αλεξάνδρα (2005). Κατασκευή και προκαταρκτικός ψυχομετρικός έλεγχος μιας κλίμακας μέτρησης γνωστικών στυλ για την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας
- Λαζαρίδου Μυρτώ (2005). Οι γραμματικές κατηγορίες του χρόνου, της άποψης και της συμφωνίας του ρήματος, στην παραγωγή του φυσιολογικού λόγου ελληνόφωνων ομιλητών
Β. Πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών «Τεχνογλωσσία», Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου
- Καραγιαννίδου Αφροδίτη (2011). Αξιολόγηση της κατανόησης κειμένου σε παιδιά του δημοτικού
- Δρακοπούλου Στυλιανή (2008). Κατηγοριοποίηση ορθογραφικών λαθών και ανάλυση σχετικής συχνότητάς τους στο γενικό πληθυσμό
- Φάκου Αικατερίνη (2008). Διαφορές στη σχετική συχνότητα ορθογραφικών λαθών μεταξύ μαθητών με και χωρίς αναγνωστική δυσκολία
- Πάσχου Ευστρατία (2008). Τεχνικές και δοκιμασίες μέτρησης της μορφοσυντακτικής ενημερότητας
Επίβλεψη πτυχιακών εργασιών
Α. Τμήμα Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
- Λεβέντη Μαριάννα (2016). Άρρητη ορθογραφική μάθηση
- Ρουμελιώτη Αγαθή (σε εξέλιξη). Η επίδραση των εικόνων στη σημασιολογική προέγερση παιδιών σχολικής ηλικίας
- Τσιτσοπούλου Σοφία Μαρία (2014). Άρρητη ορθογραφική μάθηση
- Γαλάρη Αικατερίνη (2013). Η επίδραση της εμβιότητας στο χρόνο παραγωγής και τη δομή δευτερευουσών προτάσεων
- Πιόκος Ανδρέας (2013). Η ασυμμετρία, που προκύπτει έπειτα από εξάσκηση, στην κατονομασία χρώματος και σχήματος
Β. Τμήμα Ψυχολογίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο
- Πλιάτσικας Χρήστος (2004). Νικοτίνη και καφεΐνη: Σύγχρονες μελέτες σχετικά με τις επιδράσεις τους στις γνωστικές λειτουργίες υγιών ατόμων
- Γεωργακοπούλου Μαριάννα (2003). Μηχανισμοί σχηματισμού της μνήμης φοβικών ερεθισμάτων
- Βαλεοντή Ναταλία (2003). Λάθη κλίσης του ρήματος στον αγραμματισμό
- Μεσσαριτάκης Θεόδωρος (2003). Διαταραχές της διάθεσης, αιτιολογία και θεραπευτικές προσεγγίσεις
- Τσαγκαράκη Χριστίνα-Γεωργία (2003). Η ελλειμματική φωνολογική κωδικοποίηση στη μνήμη παιδιών με δυσλεξία
- Μπακέλλα Γεωργία (2002). Νευροψυχολογικοί και νευροφυσιολογικοί διαγνωστικοί δείκτες της διαταραχής ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητας
- Τσακού Αικατερίνη (2002). Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητας: Αντιπαραβολή και συγκριτική αξιολόγηση φαρμακευτικής και ψυχοθεραπευτικής παρέμβασης
- Αρχοντή Αναστασία (2002). Η σχέση ανάμεσα στην αναγνωστική ικανότητα και στην παρεμβολή Stroop υπό το πρίσμα του αυτοματισμού
- Τριανταφυλλάκος Τριαντάφυλλος (2002). Η δυσαρμονία ανάμεσα στο δείκτη νοημοσύνης και στην αναγνωστική ικανότητα των ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες στο γραπτό λόγο
- Δημητσάντος Ευάγγελος (2001). Ψυχοφυσιολογική εξέταση της διαλογιστικής εμπειρίας
Γ. Συνεπίβλεψη πτυχιακών εργασιών άλλων τμημάτων
- Παναγιωταροπούλου Γεωργία (ΣΗΜΜΥ ΕΜΠ, 2015). Επεξεργασία δεδομένων fMRI και αξιοποίηση τους στο πρόβλημα οπτικοακουστικής εμφάνειας. Επιβλέπων: Π. Μαραγκός
- Κόλλιας Παύλος (Πληροφορική ΕΚΠΑ, 2010). Γνωσιακά μοντέλα για επαναλαμβανόμενα ανταγωνιστικά παιχνίδια. Επιβλέπων: Μ. Κουμπαράκης
- Χάσπαρη Θεοδώρα (ΣΗΜΜΥ ΕΜΠ, 2010). Αναγνώριση συναισθήματος μέσω της φωνής. Επιβλέπων: Π. Μαραγκός
- Αλεβίζος Ηλίας (ΣΗΜΜΥ ΕΜΠ, 2008). Μοντελοποίηση επεξεργασίας σημάτων ομιλίας στο ακουστικό νευρικό σύστημα. Επιβλέπων: Γ. Καραγιάννης
Τελευταία ενημέρωση: 2 Ιουλίου 2016