Μαθησιακό στυλ όπου η μάθηση
πραγματοποιείται μέσω μιας φυσικής δραστηριότητας, αντί για μια
διάλεξη ή μια επίδειξη. Αναφέρεται επίσης ως απτική
μάθηση.
Αποτελούν περίπου το 5% του πληθυσμού.
Αυτοί οι μαθητές απορροφούν τις πληροφορίες
καλύτερα με την πράξη, βιώνοντας, μέσω
κίνησης ή ενεργώντας με κάποιο τρόπο.
Χαρακτηριστικά:
·
Θεωρούνται άτομα που ανακαλύπτουν
·
Προτιμούν να μαθαίνουν κάνοντας, χωρίς να το
σκεφτούν πρώτα
·
Προτιμάν την εξερεύνηση εννοιών μέσω
πειραματισμού, και δεν ωφελείται η μάθησή τους διαβάζοντας ή
ακούγοντας
·
Χρειάζονται λίγες προφορικές ή γραπτές οδηγίες
και έχουν αυτοπεποίθηση στη συμμετοχή τους σε δραστηριότητες
·
Απολαμβάνουν τα πράγματα που θα μάθουν μέσω
πρακτικών δραστηριοτήτων όπως σε εργαστήριο, γυμναστήριο,
προσομοιώσεις και γενικά πραγματικά περιβάλλοντα όπου μπορούν να
είναι ενεργοί και όχι παθητικοί
·
Κάνουν πολύ καλά πειράματα χημείας, αθλητικές
δραστηριότητες, τέχνη και υποκριτική
·
Μπορούν επίσης να ακούσουν μουσική ενώ μελετούν
ή διαβάζουν
·
Είναι συχνό για αυτούς να επικεντρώνονται σε
δύο διαφορετικά πράγματα την ίδια στιγμή
·
Η βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη μνήμη των
κινητικών μαθητών ενισχύεται από την κίνηση του δικού τους σώματος
·
Συχνά θυμούνται πράγματα οπτικοποιώντας τις
κινήσεις του σώματός τους
·
Έχουν επίσης πολύ υψηλό συντονισμό
χεριών-ματιών και πολύ γρήγορες αντιδράσεις
·
Στην παραδοσιακή τάξη μπορεί να ξεχωρίζουν λόγω
της συνεχούς ανάγκης τους να κινούνται
·
Έχουν υψηλά επίπεδα ενέργειας που μπορεί να
τους προκαλέσει ανησυχία ή ανυπομονησία
·
Είναι ανήσυχοι αλλά δεν αποσπάται η προσοχή
τους από τη δική τους «φασαρία»
ü
Δημιουργήστε ένα μοντέλο
ü
Κάντε επίδειξη της τεχνικής / αρχής /
λειτουργίας
ü
Εξασκηθείτε σε μια τεχνική
ü
Συμμετέχετε σε προσομοιώσεις
ü
Συμμετέχετε σε πρακτικές δραστηριότητες
ü
Μελετήστε σε άνετη θέση, όχι απαραίτητα
καθισμένοι σε καρέκλα
Πολλαπλή επιλογή, σύντομες απαντήσεις, συμπλήρωση κενών.